Το ID.3 “βγάζει” μεγαλύτερη αυτονομία από την δηλωμένη

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ολοκαίνουργιο ID.3 έχει να επιδείξει ήδη το πρώτο του ρεκόρ: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Volkswagen κάλυψε τα 531 χιλιόμετρα από το Zwickau της Γερμανίας, έδρα του εργοστασίου κατασκευής του έως το Schaffhausen της Ελβετίας, με μία μόνο φόρτιση.

Επισήμως, το μοντέλο με τη συγκεκριμένη μπαταρία των 58 kWh και τους 204 ίππους έχει αυτονομία έως 420 χιλιόμετρα, κατά WLTP. Το νούμερο αυτό ξεπεράστηκε κατά 100 και πλέον χιλιόμετρα – μία αύξηση 26%. Η διαδρομή προς την Ελβετία αποτελείτο εξ ολοκλήρου από δημόσιους δρόμους και αυτοκινητόδρομους, μέσα από πόλεις όπως το Bayreuth και το Ulm.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

Το αυτοκίνητο που δημιούργησε το ρεκόρ οδήγησε ο Ελβετός Felix Egolf, που ειδικεύεται στο «hypermiling». Ο συγκεκριμένος όρος προέρχεται από τις Η.Π.Α. και αναφέρεται στην οδήγηση ενός μοντέλου παραγωγής με τεχνικές που μεγιστοποιούν την οικονομία και ελαχιστοποιούν την κατανάλωση. «Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει τα πάντα, είναι compact αλλά ευρύχωρο, έχει ένα μοντέρνο, σχεδόν φουτουριστικό σχεδιασμό και χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας», δήλωσε ο Egolf αμέσως μετά την άφιξή του στο Schaffhausen.

Αν και το ταξείδι με στόχο το ρεκόρ δεν είναι απόλυτα συγκρίσιμο με τα συνηθισμένα ταξείδια, ωστόσο υπογραμμίζει την πρακτικότητα του ID.3 σε καθημερινή βάση. Με την μπαταρία υψηλής ενέργειας, το αποδοτικό σύστημα μετάδοσης και τη γρήγορη φόρτιση, ακόμη και μεγάλες διαδρομές δεν αποτελούν πρόβλημα, με το αυτοκίνητο να προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία και δυνατότητες για οικονομική οδήγηση με υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.