Golf GTI Clubsport: Το ισχυρότερο με 300 PS και προφίλ οδήγησης σε πίστα

Κοινοποίησε το άρθρο

H Volkswagen παρουσιάζει το νέο Golf GTI Clubsport, ανεβάζει την αδρεναλίνη και γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ατελείωτης ιστορίας του Golf. Με 300 ίππους, το Clubsport είναι η ναυαρχίδα της όγδοης γενιάς του Golf GTI, έχοντας 55 PS (41 kW) επιπλέον ισχύ του κλασικού GTI.

Η Volkswagen συνεχίζει την παράδοση των μοντέλων GTI ακόμα πιο υψηλών επιδόσεων με το νέο Golf GTI Clubsport. Το πρώτο Golf GTI Clubsport κυκλοφόρησε το 2016 στα 40α γενέθλια του εμβληματικού σπορ χάτσμπακ και απέδιδε ισχύ 265 PS (195 kW), με δυνατότητα προσωρινής ισχύος 290 PS (213 kW) σε λειτουργία boost. Το ίδιο έτος παρουσιάστηκε το Golf GTI Clubsport S, σε περιορισμένη έκδοση 400 μονάδων, με συνεχή διαθέσιμη ισχύ 310 PS (228 kW).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

SMART Concept #5 για εκτός πόλης αποδράσεις

Το Concept #5 είναι το πιο ευρύχωρο και ευέλικτο όχημα της SMART μέχρι σήμερα, σηματοδοτώντας την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των premium μεσαίων...

Ο διάσημος πρώτος επιβάτης του ιπτάμενου αυτοκινήτου Klein Vision (video)

  Ο διάσημος μουσικός Jean Michel Jarre έγινε ο πρώτο επιβάτης που πέταξε με το ιπτάμενο αυτοκίνητο της εταιρείας Klein Vision       Ο καθηγητής Stefan Klein θεωρείται...

Το νέο Golf GTI Clubsport διαθέτει κινητήρα TSI EA888 evo4 – ο προκάτοχός του ήταν εξοπλισμένος με EA888 evo3 – και προσφέρει ακόμα πιο ακριβή απόκριση και καλύτερες επιδόσεις. Το κινητήριο σύστημα έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως και διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις: στο κλασικό νέο GTI των 245 PS, το νέο σύστημα Vehicle Dynamics Manager ήδη ελέγχει τα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικά (XDS) και τις πλευρικές δυνάμεις του προαιρετικού προσαρμοζόμενου ελέγχου πλαισίου (adaptive chassis control – DCC).

Και ενώ αυτός ο έλεγχος ήδη προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, στο νέο Golf GTI Clubsport, το Vehicle Dynamics Manager περιλαμβάνει για πρώτη φορά και το μπλοκέ ηλεκτρομηχανικό διαφορικό του εμπρός άξονα. Αυτό το επίπεδο ελέγχου θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για τα σπορ προσθιοκίνητα αυτοκίνητα.

Το νέο Golf GTI Clubsport επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Το Golf GTI Clubsport είναι πιο ευκολοδήγητο, στρίβει ακόμη πιο ουδέτερα και με ακρίβεια από το κλασικό Golf GTI. Κάτι που αποδεικνύει περίτρανα το επιπλέον οδηγικό προφίλ, ειδικά εξελιγμένο για το θρυλικό Nordschleife, το οποίο προσαρμόζει το κινητήριο σύστημα του νέου Golf GTI Clubsport ειδικά σε αυτήν την πίστα αγώνων.

Ένα νέο, μεγαλύτερο σύστημα φρένων στο GTI Clubsport, 18 ιντσών, βελτιώνει περαιτέρω τα ανώτερα χαρακτηριστικά φρεναρίσματος που ήδη προσφέρει το κλασικό GTI, των 245 PS. Επιπλέον, οι νέες εμπρός και πίσω αεροτομές μειώνουν την άνωση και βελτιστοποιούν την ευελιξία, την απόκριση διεύθυνσης, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.