Golf R με 320 PS και δυνατότητα για drifting

Κοινοποίησε το άρθρο
Golf R

Το νέο Golf R είναι το ισχυρότερο Golf που κατασκευάστηκε ποτέ, με ισχύ 320 PS και 420 Nm ροπής

Δύο νέα οδηγικά προφίλ προσφέρονται στο Golf R, προσομοιώνοντας συνθήκες Nürburgring και δίνοντας τη δυνατότητα για drifting

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ζώνη ασφαλείας της VOLVO με τεχνητή νοημοσύνη: Μια από τις κορυφαίες εφευρέσεις της χρονιάς

Η ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής της VOLVO Cars, που κάνει πρεμιέρα στο προσεχές EX60, είναι σύμφωνα με το TIME μια από τις Καλύτερες Εφευρέσεις...

FORD Puma Sound Edition: Δείτε…ακούστε και οδηγήστε τη νέα έκδοση των Puma 1.0 EcoBoost...

Η έκδοση Sound Edition διευρύνει την ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων των FORD Puma 1.0L MHEV και Gen-E προσθέτοντας στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό τους ξεχωριστά στοιχεία...

CITROEN C5 Aircross 2025: Υβριδικό και ηλεκτρικό SUV με κορυφαία άνεση και τεχνολογία –...

Το νέο CITROEN C5 Aircross 2025 εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τη μάρκα, με ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις, αυτονομία έως 680 χλμ. και άνεση...

Το νέο Golf R, η πιο ισχυρή έκδοση του Golf όγδοης γενιάς, ξεπερνά όλα τα προηγούμενα μοντέλα Golf R, με ισχύ 320 PS (235 kW) και ροπή 420 Nm.

Volvo Ex30

Για να διασφαλιστεί ότι η δύναμη μεταφέρεται στο δρόμο όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, οι μηχανικοί της Volkswagen εξέλιξαν ένα νέο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION με torque vectoring στον πίσω άξονα.

Αυτό το σύστημα στο νέο Golf R, με έξυπνη διασύνδεση μέσω των δυναμικών ρυθμίσεων του οχήματος, εξασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά και βελτιωμένο χειρισμό, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία του.

Επιπλέον των δυναμικών τεχνικών χαρακτηριστικών του Golf R, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο και με ένα προαιρετικό πακέτο, το R Performance Package, το οποίο – εκτός άλλων – αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 270 χλμ./ώρα.

Golf RΤο πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα μεγαλύτερο πίσω σπόιλερ για επιπλέον καθοδική δύναμη στον πίσω άξονα, ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο Estoril και δύο επιπλέον προφίλ οδήγησης, τα “Special” (χαρτογράφηση πίστας Nürburgring) και “Drift”.

Η επιλογή προφίλ οδήγησης είναι άμεσα και εύκολα προσβάσιμη από το κουμπί “R” στο τιμόνι.

Σε περιβάλλον εκτός δημόσιων δρόμων, η λειτουργία Drift ανοίγει ένα εντελώς νέο επίπεδο δυναμικής οδήγησης και εκμεταλλεύεται περαιτέρω το δυναμικό του torque vectoring, προκαλώντας υπερστροφή αντί για ουδέτερη συμπεριφορά: η μέγιστη δυνατή ροπή σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμη στον τροχό που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της τροχιάς.

Το ESC σε λειτουργία Drift έχει οριστεί στη θέση “Sport” ως στάνταρ, πράγμα που σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά σταθεροποίησης του Golf R επεμβαίνουν σε πιο προχωρημένο στάδιο.

Ωστόσο, ακόμα και τότε το πραγματικό drifting είναι επίσης δυνατό, καθώς το ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Golf RΚαι στις δύο επιπλέον λειτουργίες του R Performance Package, το πεντάλ γκαζιού έχει χαρακτηριστικά αυξημένης ευαισθησίας για τέλειο έλεγχο στο χιόνι και τον πάγο ή ακόμα και στην άσφαλτο.

Η βαθμονόμηση του κιβωτίου ταχυτήτων έχει επίσης βελτιστοποιηθεί για να διατηρεί τις στροφές σταθερά υψηλές και τη ροπή των 420 Nm διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή.

Στην αυτόματη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ανεβάζει ταχύτητες όσο το δυνατόν πιο αργά και κατεβάζει όσο το δυνατόν νωρίτερα.

Για πρώτη φορά μετά τον εξοπλισμό ενός R μοντέλου με DSG, το κιβώτιο ταχυτήτων θα παραμείνει σε χειροκίνητη λειτουργία στις λειτουργίες “Special” και “Drift”, εάν το έχει επιλέξει ο οδηγός – η ακούσια επιστροφή στην αυτόματη λειτουργία είναι πλέον παρελθόν.