Ένα εντυπωσιακό ID.4, κατάλληλο για εκτός δρόμου περιπέτειες παρουσίασε η VW.
To VW ID Xtreme, είναι μια ακόμα απόδειξη ότι και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα…έχουν «ψυχή». Αρχικά τα γνωρίσαμε ως μικρά αυτοκίνητα πόλης, με μικρή αυτονομία. Στη συνέχεια άρχισαν να αποκτούν εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά και μεγαλύτερη αυτονομία. Η οποία τους επιτρέπει πλέον να μπορούν να…πάρουν τα βουνά, χωρίς το άγχος της επαναφόρτισης της μπαταρίας. Έτσι, μπορούν τώρα να ικανοποιήσουν και αυτούς που τους αρέσουν οι εκτός δρόμου αποδράσεις. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο της VW, ουσιαστικά είναι μια παραλλαγή του ID. 4 GTX, με εμφανείς τις διαθέσεις του για…περιπέτειες. Παρόμοιες…ανησυχίες είχε κάποτε και το Golf II Countrty.
Έχει 30 χλστ. μεγαλύτερο ύψος, κατά 20 χλστ. αυξημένο μετατρόχιο, φαρδύτερα κατά 50 χλστ. φτερά, 18άρες ζάντες και off-road ελαστικά. Το κάτω μέρος του αμαξώματος έχει επένδυση αλουμινίου, για να το προφυλάσσει από τις…κακοτοπιές, αλλά και για να προστατεύει την μπαταρία των 77 kWh.
Εντυπωσιακή είναι και η…κυψελωτή σχάρα οροφής με ενσωματωμένους προβολείς Led στο εμπρός μέρος!
Στο εσωτερικό του VW ID. Xtreme υπάρχουν αρκετές σπορτίφ «πινελιές», όπως τα εμπρός σπορ καθίσματα, η υφασμάτινη ταπετσαρία από μικροΐνες και διάφορες πορτοκαλί λεπτομέρειες.
Το τμήμα Μηχανολογικής Εξέλιξης της VW προχώρησε και σε βελτιώσεις που δεν φαίνονται.
Η ισχύς των των δύο ηλεκτρικών μονάδων είναι αυξημένη, σε σχέση με το ID. 4 GTX. Ο ηλεκτροκινητήρας του πίσω άξονα προσφέρει επιπλέον 65 kW φτάνοντας συνολικά τα 205 kW, ο εμπρός 80 kW, με τη συνολική συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 285 kW, δηλαδή τους 387 ίππους.
Το αποτέλεσμα είναι το ηλεκτρικό πρωτότυπο να υπόσχεται εντυπωσιακές, εντός και εκτός δρόμου επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,3 δευτερόλεπτα.
Όχι και άσχημα δηλαδή για ένα αυτοκίνητο που…μπαίνει στην πρίζα, αλλά δεν…φοβάται τις εκτός δρόμου αποδράσεις.
Το ID. Xtreme μπορεί να μην είναι αυτήν τη στιγμή ένα μοντέλο παραγωγής, αλλά σίγουρα μας δείχνει τις διαθέσεις της VW για το μέλλον.