Σε ένα συναρπαστικό 41ο Seajets Ράλλυ Παλάδιο, νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), με τους Γιώργο Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα (Ford Fiesta R5) να πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τέταρτου πρωταθλήματος ράλλυ ασφάλτου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Με τον καιρό να παίζει τον δικό του ρόλο ως είθισται για ακόμη ένα Ράλλυ Παλάδιο, οι πρωταγωνιστές του αγώνα είχαν να πονοκεφαλιάζουν εκτός από τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές και για το αν η βροχή θα κάνει την εμφάνιση της.
Τα 31 πληρώματα του 41ου Seajets Ράλλυ Παλάδιο, ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου ώστε να δώσουν την τελευταία φετινή αγωνιστική παράσταση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου & Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου στις 9 ε.δ. που περιελάμβανε ο αγώνας.
Η βροχή τελικά δεν έκανε την εμφάνιση της, παρολαυτά υπήρχαν αρκετά σημεία στις ειδικές διαδρομές που έκρυβαν παγίδες ελέω και της υγρασίας της εποχής.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η επίσκεψη του Υφυπουργού Αθλητισμού και Πολιτισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος στο δεύτερο loop των ε.δ., μαζί με τον έμπειρο συνοδηγό “ΕΛ ΕΜ”, πραγματοποίησαν χρέη <<0>>.
Η επίσκεψη του κ. Λευτέρη Αυγενάκη, έδειξε πως ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός πλέον στη χώρα μας είναι προτεραιότητα όλων και αποτελεί ένα στοίχημα για την κυβέρνηση.
Στο αγωνιστικό μέρος του 41ου Seajets Ράλλυ Παλάδιο, νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), οι οποίοι κέρδισαν τον αγώνα για δεύτερη φορά, καθώς είχαν επικρατήσει και το 2019.
Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά λίγο πριν την εκκίνηση της 7ης ειδικής διαδρομής. Μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα, οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), μάχονταν για την πρώτη θέση με τους Παναγιώτη Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι είχαν περάσει μπροστά στη γενική κατάταξη πετώντας κυριολεκτικά, πριν διεξαχθούν οι νυχτερινές διαδρομές.
Το πλήρωμα των Παναγιώτη Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη, προδόθηκε από το κιβώτιο του Mitsubishi Lancer EVO IX, λίγα χιλιόμετρα πριν φτάσει στην ε.δ. 7 “Μέγαρα-Άγιος Ιωάννης”. Μετά από αυτό το γεγονός οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), έπρεπε απλά να τερματίσουν χωρίς να πραγματοποιήσουν κάποιο λάθος στις τρεις νυχτερινές ειδικές διαδρομές για να κατακτήσουν την νίκη.
Όπερ και εγένετο, οι νικητές του 2019, κατάφεραν να κερδίσουν το 41ο Seajets Ράλλυ Παλάδιο, ενώ ταυτόχρονα τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.
Στη δεύτερη θέση του 41ου Seajets Ράλλυ Παλάδιο, βρέθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Ford Fiesta R5), οι οποίοι κατέκτησαν για ακόμη μία χρονιά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, φτάνωντας στα τέσσερα πρωταθλήματα στη μέχρι τώρα αγωνιστική καριέρα τους. Το έμπειρο πλήρωμα δεν πίεσε σε κανένα σημείο του αγώνα καθώς του αρκούσε ο τερματισμός, κάτι που σήμαινε αυτόματα την κατάκτηση του τίτλου.
Στην τρίτη θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης Κανδυλιώτης-Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer EVO VI), οι οποίοι κατέκτησαν και τον τίτλο του κυπέλλου ράλλυ ασφάλτου για το 2021.
Στην τέταρτη θέση πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση με ένα νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τερμάτισαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Νίκος Ιντζόγλου (Peugeot 208 Rally4). Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα σημείωσαν ταχύτατους χρόνους αξιοποιώντας το γαλλικό όπλο που είχαν στη διάθεση τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην F2.
Στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κωνσταντίνος Κόρακας-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer EVO IX), κερδίζοντας ταυτόχρονα την κατηγορία Ν. Στην έκτη θέση γενικής αλλά και στη δεύτερη θέση της F2, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι ταχύτατοι Νίκος Κομνός-Νίκος Κόντος με το νέο τους απόκτημα, το γαλλικό Peugeot 106 S16.
Οι Δημήτρης Καζανάς-Θοδωρής Μακράκης (Mitsubishi Lancer EVO IX), ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην έβδομη θέση. Το πλήρωμα των Δημήτρη Καπράλου-Κωνσταντίνου Καραθανάση (Opel Astra G-CC), οδήγησε μεστά και μυαλωμένα, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην F2.
Οι Χρήστος Βλάχος-Νικολέτα Μπίρμπου (Peugeot 106 S16), τερμάτισαν στην ένατη θέση, με τους Γιάννη Κουτσοδήμο-Μαρία Χριστογιαννούλα (Peugeot 106 S16), να κλείνουν τη δεκάδα.
Στα Ιστορικά οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου (Lancia Delta Integrale), κατέκτησε την πρώτη θέση μπροστα από τους Αλέξανδρο Γεροβασίλη-Κωνσταντίνο Βερικάκη (Fiat 131).
Το 41ο Seajets Ράλλυ Παλάδιο είχε όμως και εγκαταλείψεις. Από τα 31 πληρώματα κατάφεραν να τερματίσουν τα 21. Οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Παναγιώτης Κονδύλης αντιμετώπησαν προβλήματα με τις ταχύτητες του Citroen Saxo VTS πριν καν ξεκινήσουν τον αγώνα. Οι Θανάσης Κολοβέντζος-Γιάννης Στάθης (Renault Clio) είχαν έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή, χωρίς κάποιες συνέπειες για το πλήρωμα.
Στην τέταρτη ε.δ., οι Στράτος Σταματάκης-Φίλιππος Φακουρέλης αντιμετώπισαν προβλήματα με το Peugeot 106 Rallye, ενώ οι Χρήστος και Δημήτρης Κουμποτής, είχαν ηλεκτρικής φύσης προβλήματα στο Citroen Saxo VTS. Από πρόβλημα στο σασμαν του Fiat Ritmo εγκατέλειψαν οι Ιωάννης Καλαϊτζιάν-Μαργιάννα Καλογηράτου, ενώ από ημιαξόνιο βρέθηκαν εκτός αγώνα οι Μαρίνος Μπενούκας-Δημήτρης Λαμπράκης (Peugeot 106 S16).
Η έβδομη ε.δ., είχε ως θύματα τους Παναγιώτη Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ από μηχανικές βλάβες εγκατέλειψαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza WRX STi) και Γιώργος Ντέκας-Φώτης Χειλάκης (Citroen Saxo VTS).
Οι “GEO”-Δημήτρης Τριπιντής με το Peugeot 106 S16, ήταν το τελευταίο “θύμα” του 41ου Seajets Ράλλυ Παλάδιο.
Μετά το τέλος του αγώνα, πραγματοποιήθηκε η απονομή με τους πρωταγωνιστές να ανανεώνουν το ραντεβού τους για το 2022 και το 42ο Ράλλυ Παλάδιο.