Ανάβαση Διονύσου 2023

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2023 ολοκληρώθηκε στον Διόνυσο, σε ένα αγώνα όμως που ουσιαστικά δεν τελείωσε ποτέ…

 

 

Το πρώτο Σαββατοκύριακο που οι καιρικές συνθήκες άρχισαν να θυμίζουν χειμώνα, ο Διόνυσος φιλοξένησε την τελευταία ανάβαση της χρονιάς. Όσοι αψήφησαν το τσουχτερό κρύο και βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή, απόλαυσαν τα περάσματα. Όσα τουλάχιστον έγιναν.

Γιατί οι καθυστερήσεις, είτε εξαιτίας μηχανικών βλαβών, είτε εξαιτίας εξόδων, είχαν αποτέλεσμα ο αγώνας να βγει…εκτός χρόνου! Έτσι, ορισμένοι οδηγοί πρόλαβαν να ανεβούν μόνο στο πρώτο σκέλος, καθώς είχε ήδη ξεκινήσει να σκοτεινιάζει και ο δρόμος έπρεπε να «ανοίξει»!

Εν μέσω μερικής απογοήτευσης από οδηγούς θεατές, ο αγώνας, έστω και έτσι ολοκληρώθηκε, με τους τίτλους σε πολλές κατηγορίες να κρίνονται στην…τελευταία στροφή της Ανάβασης Διονύσου.

Στη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του, πετυχαίνοντας την τέταρτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Με αυτή του την επιτυχία, ο οδηγός του Ford Fiesta πανηγύρισε άλλον έναν τίτλο στην κατηγορία, κερδίζοντας παράλληλα και την FST.

Δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή ο Καλαματιανός Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MKII, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος στη Formula Saloon και πρώτος στην FSA. Το βάθρο στη Formula Saloon συμπλήρωσε ο Ευάγγελος Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo, ο οποίος ολοκλήρωσε δεύτερος στην FST. Τρίτος στην FST τερμάτισε ο Ευάγγελος Γέραλης με Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Πρώτος στην FST2 ήταν ο Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G, αφήνοντας πίσω του τους Παναγιώτη και Μανώλη Εγγλεζόπουλο με Nissan Silvia και BMW 3 E36 αντίστοιχα, ενώ νικητής στην FSA2L αναδείχθηκε ο «Κανέλος» με Peugeot 106.

Δεύτερος στην FSA2L τερμάτισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Volkswagen Golf II) και τρίτος ο Νικόλαος Σκαρλάτος (Citroen Saxo). Να σημειωθεί πως στη Formula Saloon, οι οδηγοί πραγματοποίησαν μόνο το πρώτο σκέλος αγώνα.

Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) ήταν ο νικητής στην Ομάδα Α και στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, βλέποντας τους δύο κύριους αντιπάλους του να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους στο δεύτερο σκέλος. Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16 τέθηκε εκτός αγώνα έπειτα από έξοδο που είχε στο δεύτερο σκέλος και ο Μιχάλης Ευθυμίου δεν πραγματοποίησε το δεύτερο σκέλος καθώς αντιμετώπισε μηχανική βλάβη με το Ford Escort.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στις Ομάδες Α και Α έως 2 Λίτρα ανέβηκε ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), αφήνοντας τον νικητή της Α7, Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS), στην τρίτη θέση.
Στην Α6, πίσω από τον Μπάτζανο, τερμάτισαν οι Ζάγαρης και Βασίλης Ντέρμας (Peugeot 106 S16). Οι Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo) και Νίκος Τσέρτος (Honda Civic Type R EP3) ακολούθησαν τον Αναδιώτη στην Α7.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η Ομάδα Ν, με τους Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16), Πανάγγελο Ρέκκα (Peugeot 106 S16), Παναγιώτη Σμυρναίο (Peugeot 106 S16) και «Άστριο» (Peugeot 106 S16) να πετυχαίνουν χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο στο πρώτο σκέλος.

Τελικός νικητής τόσο στη Ν όσο και στη Ν έως 2 Λίτρα, ήταν ο Θέος, ο οποίος κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή, κατακτώντας με αυτό τον τρόπο τον τίτλο στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα.
Μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Σμυρναίος και τρίτος τερμάτισε ο 28χρονος Πανάγγελος Ρέκκας.

Τους ακολούθησαν οι «Άστριος» και Βίκτωρας Ρέκκας (Citroen Saxo VTS).
Στη Ν2, η νίκη πήγε στον Θέο, με τους Σμυρναίο και Π. Ρέκκα να τερματίζουν πίσω του. Ο ταχύτερος στις χρονομετρημένες δοκιμές, Ιωάννης Κακεπάκης (Peugeot 106) είχε έξοδο στο πρώτο ανέβασμα, εγκαταλείποντας νωρίς την προσπάθειά του.

Πρωταγωνιστής της Ομάδας Ε ήταν ο Κωνσταντίνος Ντόφης, που οδηγώντας ένα Ford Escort MKII δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει την πρώτη φετινή του νίκη στην Ομάδα Ε και στην Ε11.
Δεύτερος στην Ε και πρώτος στην Ε10, τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με ένα Opel Corsa B και με αυτό του το αποτέλεσμα πανηγύρισε τον τίτλο στην Ομάδα Ε, καθώς κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Χάρη Μπουροθανασόπουλο που ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου με Honda Civic EK4.

Στην Ε12, ταχύτερος ήταν ο Ανδρέας Ντόφης, στην πρώτη του εμφάνιση με ένα Ford Sierra Cosworth RS500, αφήνοντας πιο πίσω τους Αθανάσιο Μπέκα (Ford Sierra) και Νίκο Πλέσσα (Ford Sierra).
Στην Ε11, πίσω από τους Ντόφη και Μπουροθανασόπουλο τερμάτισε ο Παναγιώτης Σαμαράς με Opel Ascona.
Στην Ε10, ο Ελευθέριος Δημητρακόπουλος (Citroen Saxo) τερμάτισε στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον Κωνσταντίνο Ντέκα (Peugeot 205).

Στα Ιστορικά, ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra RS500) πέτυχε μία εύκολη νίκη, τόσο στη γενική, όσο και στην Κατηγορία 4 με τον κύριο αντίπαλό του, Παναγιώτη Ιωάννη Ευθυμίου να αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα στη BMW M3 DTM στο πρώτο και μοναδικό ανέβασμα που πραγματοποιήθηκε στην κατηγορία και να περιορίζεται στη δεύτερη θέση.

Ο Θεοφάνης Κατσινούλας (BMW 2002) τερμάτισε τρίτος, με τους Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) και Ιωάννη Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo) να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.

Στην Κατηγορία 1+2, ο Κατσινούλας ήταν ο πιο γρήγορος, αφήνοντας πιο πίσω τους Γαβριηλίδη και Χρυσόστομο Καβούνη με BMW 2002.
Στην Κατηγορία 3, πρώτος ήταν ο Κωνσταντίνος Τσιπλαντώνης με Fiat 124. Την τριάδα στην Κατηγορία 4, πίσω από τους Σκεπασιανό και Ευθυμίου συμπλήρωσε ο Καλαϊτζιάν.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ν: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ε: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Fiesta
Ιστορικά: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500
Α6: Βασίλης Μπάτζανος – Peugeot 106 S16
Α7: Γιώργος Αναδιώτης – Renault Clio RS
Ν2: Κίμωνας Θέος – Peugeot 106 S16
Ε10: Σταύρος Χατούπης – Opel Corsa B
Ε11: Κωνσταντίνος Ντόφης – Ford Escort MKII
Ε12: Ανδρέας Ντόφης – Ford Sierra Cosworth RS500
FST: Μάριος Ηλιόπουλος – Ford Fiesta
FST2: Γεώργιος Κακαλέτρης – Opel Astra G
FSA: Νικόλαος Παπαδόπουλος – Ford Escort MKII
FSA2L: «Κανέλος» – Peugeot 106
Κατηγορία 1+2: Θεοφάνης Κατσινούλας – BMW 2002
Κατηγορία 3: Κωνσταντίνος Τσιπλαντώνης – Fiat 124
Κατηγορία 4: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500
Κλάση Ιστορικών έως 1600 cc: Γιώργος Γαβριηλίδης – Ford Escort MKI
Κλάση Ιστορικών 2000 cc: Θεοφάνης Κατσινούλας – BMW 2002
Κλάση Ιστορικών 2000 cc+: Δημήτρης Σκεπασιανός – Ford Sierra RS500

Τελικά Αποτελέσματα

Ανάβαση Διονύσου 2023 Σκέλος Β

Ανάβαση Διονύσου 2023 Σκέλος Β

Συνδιοργανωτές της Ανάβασης Διονύσου ήταν τα Σωματεία ΑΛΑ (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου), ΑΣΙΣΑ (Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων) και ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. (Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής). O αγώνας είχε την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Μαραθώνα και χορηγός ήταν η Seajets.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2024: 2η ημέρα (video)

Με εκπλήξεις και ανακατατάξεις στην κορυφή εξελίχθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις. Στην πρώτη θέση πέρασε ο Neuville με HYUNDAI i20N.     Απρόβλεπτο όπως πάντα...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Πως θα δείτε την υπερειδική διαδρομή

Δείτε όλα όσα χρειάζονται για την προσέλευση και την ασφαλή παρακολούθηση της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις.     Μια από τις καινοτομίες του ΕΚΟ Ράλι...

Ράλι Ακρόπολις 2024: 1η ημέρα (video)

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις στην πρώτη θέση, σε μια ημέρα που μόνο στη HYUNDAI χαμογελούσαν.   Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις...

NISSAN: Εκπτώσεις και νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα

Η απόκτηση ενός μοντέλου της NISSAN γίνεται πιο εύκολη πλέον χάρη σε ένα νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα.     Σε μια εποχή που τα πάντα αυξάνονται,...

AUDI Q5 SUV: Δυναμική ανανέωση

Ξεχωριστή σχεδίαση, επιλογές εξατομίκευσης, νέο σύστημα infotainment και μοντέρνα φιλοσοφία λειτουργίας διαθέτει το νέο AUDI Q5.     Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 15 χρόνων, η AUDI...

Ράλι Ακρόπολις 2024: Η εκκίνηση

Το Ράλι Ακρόπολις του 2025 ξεκίνησε και τυπικά με την τελετή έναρξης που φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.   Με 70 πληρώματα να περνούν...

Το υδρογόνο «ενώνει» BMW και TOYOTA

Το BMW Group και η Toyota Motor Corporation, ενώνουν τις δυνάμεις και τις τεχνολογικές τους δυνατότητες για να φέρουν στους δρόμους ένα σύστημα κυψελών...

VOLVO EX90: Νέα εποχή στις οικογενειακές μετακινήσεις

Το νέο EX90 αντιπροσωπεύει για τη VOLVO την αρχή μιας νέας εποχής στην πορεία της για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, ανεβάζοντας τα πρότυπα ασφάλειας,...