Ανάβαση Πορταριάς 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Με τη συμμετοχή 90 οδηγών, ανοιξιάτικο καιρό και πλήθος θεατών εξελίχθηκε η 43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς, στην τεχνική και πανέμορφη διαδρομή του Πηλίου.

 

 

Η φημισμένη ανάβαση Πορταριάς, ήταν ο πέμπτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων για το 2024.

Η δράση ξεκίνησε με την Ομάδα Ν όπου ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν ο νικητής. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας επικράτησε για τρίτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα και διεύρυνε τη βαθμολογική διαφορά του στο κυνήγι του τίτλου. Παράλληλα, κατέκτησε τη νίκη και στην κλάση Ν4.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της ομάδας Ν καθώς και της κλάσης Ν4, ανέβηκε ο πρωταθλητής της ομάδας το 2023, Γιώργος Θανάσης. Ο 35χρονος οδηγός του Lancer, πραγματοποίησε αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, σημειώνοντας χρόνο-ρεκόρ, για την ομάδα Ν. Τελικά έχασε την πρώτη θέση για 3 δέκατα του δευτερολέπτου.

Τρίτος σε ομάδα και κλάση, ήταν ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος με ένα ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο Παναγιώτης Σμυρναίος με PEUGEOT 106 ήταν νικητής στα δίλιτρα της ομάδας και την κλάση Ν2. Ακολούθησε ο νικητής της κλάσης Ν3, Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με Honda Civic Type R.

Στη τρίτη θέση της Ν έως 2 λίτρα και στη δεύτερη θέση της Ν2, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Πανάγγελος Ρέκκας με Peugeot 106. Ακολούθησαν οι Βίκτωρας Ρέκκας με Citroen Saxo και Κωνσταντίνος Τασούλας με Peugeot 106.

Στην Ομάδα Α κατέκτησε τη νίκη ο Χρήστος Λάππας, στην πρώτη του εμφάνιση με ένα Ford Fiesta R5. Στη δεύτερη θέση της ομάδας, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Πρωταθλητής της προηγούμενης χρονιάς Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo. Ο οποίος ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη δίλιτρη κατηγορία καθώς και τη κλάση Α6.

Τρίτος στην ομάδα Α, τερμάτισε Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC. Οι Ανδρέας Μαραγκάκης και Σταμάτης Μιχαήλ, με Peugeot 106, συμπλήρωσαν στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, το βάθρο στην Α έως 2 Λίτρα και την κλάση Α6.

Εξαιρετική ήταν η επίδοση του Βασίλη Ανάγνου. Ο τοπικός οδηγός, αν και αντιμετώπισε πρόβλημα με το ημιαξόνιο του Citroen Saxo στο πρώτο σκέλος, στο δεύτερο πέτυχε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στη δίλιτρη κατηγορία και την κλάση Α6.

Στην Ομάδα Ε ταχύτερος ήταν ο Κώστας Παπαχρήστος με Citroen Saxo κερδίζοντας παράλληλα τη δίλιτρη κατηγορία καθώς και την κλάση Ε10.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ανέβηκε ο νικητής της κλάσης Ε11, Κώστας Ντόφης με Ford Escort MKII. Στην τρίτη θέση της Ε και την Ε έως 2 λίτρα, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Βαγγέλης Τσιούρης με Renault Clio. Μόλις 1.3 δευτερόλεπτα χώρισαν το νικητή της κλάσης Ε12, Κωνσταντίνο Καρμανιόλα με Ford Sierra από τον Θοδωρή Μούγιο με BMW M3 E30.

Στη Formula Saloon ο Mάριος Ηλιόπουλος, επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί. Ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ οδηγώντας ένα πανίσχυρο Ford Fiesta έκανε τον απόλυτο χρόνο ημέρας στην άτυπη γενική κατάταξη. Αυτή ήταν η τέταρτη διαδοχική νίκη του στο πρωτάθλημα αναβάσεων, διευρύνοντας έτσι τη βαθμολογική διαφορά από τους διώκτες του.

Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Pete Parthenis με Mitsubishi Lancer Evo IX ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο “Kanellos” με Peugeot 106 που επικράτησε στη κατηγορία FSA2L.

Στη δίλιτρη κλάση των ατμοσφαιρικών, δεύτερος ολοκλήρωσε ο Γιάννης Δρακόπουλος με Peugeot 106. Ο ο Νίκος Σκαρλάτος ήταν τρίτος αντιμετωπίζοντας προβλήματα στο Citroen Saxo, στη διάρκεια του δεύτερου σκέλους.

Στα ατμοσφαιρικά της κατηγορίας FSA, ο Νίκος Στραβοκώστας με ALFA ROMEO 156, ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής καθώς πέτυχε το 4/4 σε δοκιμές και αγώνα. Τον ακολούθησαν οι Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MK2 και Δημήτρης Ντιντόκας με BMW E36.

Στα δικίνητα υπετροφοδοτούμενα της FST2, κυριάρχησε ο Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MKII. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, βρέθηκε ο Ιορδάνης Κυριαζίδης με Skoda Fabia Tsi. Τρίτος ήταν ο Βαγγέλης Χαντζής με Alfa Romeo 75.

Η 43η Ανάβαση Πορταριάς ολοκληρώθηκε με τις εντυπωσιακές πλαγιολισθήσεις των αυτοκινήτων Drift.

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της 43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς.

Φωτογραφίες: Photo R Press

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης ξεκίνησε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2025, για τη διήμερη περιπέτεια που θα ξυπνήσει τις μνήμες από...

BMW iX3 2025: Το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse

Η νέα iX3 του 2025 σηματοδοτεί τη έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, η οποία πλέον θα κινείται στους…ρυθμούς της πολυσυζητημένης Neue Klasse.   Η...

CHEVROLET California Corvette Concept: Η GM επανασχεδιάζει το μέλλον της

Το GM California Corvette concept, είναι ένα μοναδικό hypercar, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά με πολλά εμβληματικά στοιχεία από τη θρυλική Corvette.     Η GENERAL...

ID. Polo: Ο θρύλος της VOLKSWAGEN στην…πρίζα

Το VW Polo…φορτίζεται, μπαίνει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID. και ετοιμάζεται να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, αλλά και πιο συναρπαστική με την έκδοση...

AUDI Concept C: Το…ΤΤ του αύριο

To AUDI Concept C είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θυμίζει το ΤΤ, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο για το μέλλον...

SMART #2: Ετοιμάζεται η ηλεκτρική επιστροφή του fortwo

H SMART επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ετοιμάζει ένα νέο διθέσιο fortwo, το οποίο αναμένεται το 2026 και θα λέγεται #2.     H SMART έγινε...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Το πρόγραμμα του αγώνα

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις για ακόμα μια χρονιά φέρνει στο σήμερα, εικόνες και αναμνήσεις από το ένδοξο παρελθόν του αγώνα.     Η αντίστροφη μέτρηση για το...

BYD Seal 6 DM-i: Υβριδικό plug-in με αυτονομία για 1.500 χλμ.

Το BYD Seal 6 DM-i είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με εξαιρετική ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, που διαθέτει την τεχνολογία Super DM Hybrid.     Η BYD,...