Ανάβαση Ριτσώνας 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότερες από 100 συμμετοχές, πολυάριθμους θεατές και έντονο συναγωνισμό είχε η πρώτη ανάβαση του 2024

 

Η ανάβαση της Ριτσώνας ανέκαθεν συγκέντρωνε μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πρόκειται για έναν αγώνα με ιστορία. Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που έμαθαν που βρίσκεται η Ριτσώνα, από την περίφημη ανάβασή της. Τώρα μάλιστα που αγωνιζόμενοι και θεατές περίμεναν από…πέρυσι για την πρώτη πρωταθληματική ανάβαση της χρονιάς, η συμμετοχή όλων ήταν εντυπωσιακή.
Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν αφού οι οδηγοί οδήγησαν στο όριο.

Στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το πανίσχυρο Ford Fiesta, αφού ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα. Έτσι έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από τη Ριτσώνα, κερδίζοντας παράλληλα και την κατηγορία FST.

Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKI ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής με Alfa Romeo 75. Πρώτος στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» με Peugeot 106.

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή με Mitsubishi Lancer Evo IX να αναδεικνύεται νικητής και στη Ν4, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα.

Πίσω του ακολούθησε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας, Γιώργος Θανάσης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν, μόλις 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή, ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς με Mitsubishi Lancer Evo IX, στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες.

Στη Ν έως 2 Λίτρα, ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, ήταν ο Διονύσης Γιαννούλης με Honda Civic Type R EP3.

Ο Πανάγγελος Ρέκκας με Citroen Saxo, βρέθηκε στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2. Ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, ο Στάθης Κουκέας Ford Fiesta R5 με εντυπωσιακό ανέβασμα στο στο δεύτερο σκέλος ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ ήταν πρώτος και στην Α8.

Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α και στην πρώτη της Α6.

Ακολούθησε ο Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo, τερματίζοντας μόλις μισό (δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή.
Ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α.
Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Στην ομάδα Ε δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort. Ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 E30 αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη με Opel Corsa B.

Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης.

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 E30, με τους Ιωάννη Κάτσικα με Ford Escort MKII και Γιώργο Γαβριηλίδη με Ford Escort MKI να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας.

Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων.

Επόμενος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

 

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας 2024.

Φωτογραφίες : PhotoRpress

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Ημερολόγιο Pirelli 2025: Ανανέωση και Αποκάλυψη (video)

Ο Ethan James Green φωτογράφισε ηθοποιούς, καλλιτέχνες, τραγουδιστές και μοντέλα δημιουργώντας το ιδιαίτερα αισθησιακό Ημερολόγιο της Pirelli για το 2025.     Τα ημερολόγια της Pirelli ανέκαθεν...

MERCEDES-BENZ GLA 250e με νέα, χαμηλότερη τιμή

Χαμηλότερη λιανική τιμή προ φόρων, που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους εταιρικούς χρήστες, έχει πλέον η MERCEDES-BENZ GLA 250e.     Η MERCEDES-BENZ GLA 250e είναι ένα...

VIDEO: Δείτε το ντοκιμαντέρ Charge Around the Globe με…πρωταγωνιστή το FORD Explorer

Η νεαρή, αλλά κοσμογυρισμένη Lexie Alford, προσπαθεί να κάνει τον γύρο του κόσμου οδηγώντας ένα ηλεκτρικό FORD Explorer. Θα τα καταφέρει;     Το Explorer, το νέο...

LYNK & CO 01 1.5 Plug-in Hybrid με νέα τιμή

Με νέα, προνομιακή τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα το Plug-in Hybrid SUV, LYNK & CO 01.     H LYNK & CO πρόσφατα...

NISSAN Juke με μειωμένες τιμές

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ ανακοίνωσε νέες, σημαντικά μειωμένες τιμές για όλες τις εκδόσεις του Juke.     Το Juke αναμφίβολα είναι ένα από τα...

AUDI Q6 e-tron: Τεχνολογικό άλμα από το μέλλον – Τιμές

Εξαιρετικές επιδόσεις, μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτισης και αυξημένη αυτονομία είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του νέου AUDI Q6 e-tron.     Το 2033 είναι, σύμφωνα με τα τωρινά...