Επιστροφή στις πίστες για τους Έλληνες αγωνιζόμενους, αφού μετά από αρκετά χρόνια επανήλθε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας
Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας για το 2024 έγινε στο πάντα φιλόξενο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης. Με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα, σε μια κατηγορία αγώνων που είχαμε…ξεχάσει στην Ελλάδα.
Η επανέναρξη του πρωταθλήματος έγινε με τον αγώνα της Ομάδας Ν+Α. Με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός, που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid, κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο.
Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση.
Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με ένα ακόμα Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο πίσω χωρίς βέβαια να μπορέσει να απειλήσει τα τετρακίνητα Lancer, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Πολύδωρος Φούντας με Peugeot 106 S16 που κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Ρένου Καίσαρ με Peugeot 106.
Στην κατηγορία Formula Saloon νικητής ήταν ο Δημήτρης Μητσιάς με Nissan Silvia που εντυπωσίασε, εκκινώντας μάλιστα από την έβδομη θέση.
Ο Νίκος Μπακόγιωργας που εκκινούσε πρώτος, τερμάτισε τελικά δεύτερος με μια Toyota Corolla AE86, με τον Γιώργο Κατσαρό να τερματίζει τρίτος με Ford Escort MKI. Λίγα μόλις εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω του βρέθηκε ο Δημήτρης Δημολάς με ένα εντυπωσιακό Seat Leon Cupra, ο οποίος έχασε χρόνο στην εκκίνηση.
Πιο πίσω τερμάτισαν οι «Κανέλλος» με Peugeot 106 και Γιώργος Σαρταμπάκος με Skoda Fabia. Άτυχοι ήταν οι Τρύφωνας Χασάπης με Citroen AX και Νίκος Παπαδόπουλος με Ford Escort MKII, οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα.
Τελική κατάταξη Formula Saloon
Στην Ομάδα Ε ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος ο Νίκος Μπακόγιωργας με Toyota Corolla AE86. Ο Στάθης Καλκούνος, με BMW M3 E30 στα μισά του αγώνα βρισκόταν στην πρώτη θέση όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII, ο οποίος διατήρησε πίσω του τον τοπικό Ηλία Ασημακόπουλο, με Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Πιο πίσω τερμάτισαν οι Διονύσης Ρηγόπουλος με Opel Kadett C και Γουίλιαμ Καμπέρος με Ford Focus.
Εκτός από τον Καλκούνο, εγκατέλειψαν ο Διονύσης Τροβάς από μηχανική βλάβη στο BMW M3 E30 και ο Χρήστος Κύρτσιος που είχε έξοδο με το Citroen AX στον δεύτερο γύρο.
Στα Ιστορικά, επικράτησε ο Δημήτρης Σκεπασιανός με Ford Sierra RS Cosworth που έκανε καταπληκτικό αγώνα, ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά του grid.
Δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort MKII, ο οποίος προσωρινά βρέθηκε στην κορυφή όταν εκμεταλλεύτηκε το τετ-α-κε που έκανε πολύ νωρίς, ο αρχικά επικεφαλής του αγώνα Μάριος Σταφυλοπάτης με Lancia Delta Integrale.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ιωάννης Λούκος με Volkswagen Golf II. Πιο πίσω βρέθηκαν οι «Μπιλάκος» με Opel Manta και Χρυσόστομος Καβούνης με BMW 2002.
Διοργανωτές του πρώτου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ήταν τα Σωματεία Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΑΣΙΣΑ) και η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).
Η συνέχεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα δοθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις 6 και 7 Ιουλίου.
Φωτογραφίες: Photo R Press