Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις στην πρώτη θέση, σε μια ημέρα που μόνο στη HYUNDAI χαμογελούσαν.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις επιβεβαίωσε τη φήμη του με το «καλημέρα». Τα πληρώματα βέβαια είχαν πάρει από τις αναγνωρίσεις, αλλά και το shakedown, μια πρώτη εικόνα για τους κακοκτράχαλους δρόμους.
Έτσι, οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν προβλήματα, άλλοι μεγαλύτερα και κάποιοι μικρότερα, ενώ οι συνθήκες οδήγησαν και σε λάθη. Πολλά από τα οποία ήταν καταστροφικά.
Έχοντας αφήσει πλέον πίσω τους το πανηγυρικό κλίμα της τελετής έναρξης, τα πληρώματα το πρωί της Παρασκευής ξεκίνησαν για τις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές.
Μετά το πρώτο πέρασμα από την Άνω Παύλιανη, τη Δάφνη και τη θρυλική διαδρομή Ταρζάν, ο Sebastien Ogier με το TOYOTA GR Yaris, βρισκόταν στην πρώτη θέση. Ακολουθούσε, με 5,9 δευτερόλεπτα διαφορά ο εξαιρετικός Fourmaux με FORD Puma, ενώ τρίτος ήταν ο Tanak με HYUNDAI i20.
O Katsuta, που έκανε τον ταχύτερο χρόνο στη Δάφνη, ήταν ο πρώτος με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 που εγκατέλειψε, αφού είχε μια έξοδο με αποτέλεσμα το Yaris να χάσει έναν τροχό.
Το δεύτερο πέρασμα από τις τρεις ειδικές διαδρομές, είχε περισσότερα απρόοπτα. Αρχικά ο Fourmaux είχε μια σφοδρή προσγείωση προκαλώντας ανεπανόρθωτη ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης του Puma.
Στη συνέχεια, στη Δάφνη ο Ogier άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το Yaris. Και το πρόβλημα στο turbo να του κοστίζει περισσότερα από δύο λεπτά στην τελευταία ειδική.
Έτσι, πρώτος ολοκλήρωσε το σκέλος ο αλώβητος Tanak με i20 N. Και άλλα δύο HYUNDAI να ακολουθούν. Με τον Sordo, αν και με προβλήματα στο υβριδικό σύστημα, να έχει 21,8” διαφορά από τον Εσθονό και, 23,8” πίσω του τον Neuville.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, ξεκινώντας πρώτος στις ειδικές διαδρομές, αρχικά έχασε χρόνο «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους, ενώ δεν έλειψαν και κάποια προβλήματα με τον κινητήρα.
Ο Ogier βρέθηκε στην τέταρτη θέση, ενώ στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης ακολούθησε ο Virves με SKODA Fabia RS της κατηγορίας Rally 2.
Έκτος βρέθηκε ο Pajari με TOYOTA Yaris Rally 2, μπροστά από τον Munster. O οποίος οδηγούσε χωρίς χειρόφρενο το FORD Puma Rally1, ενώ αναγκάστηκε να αλλάξει και ελαστικό μέσα στην τελευταία ειδική.
Τα προβλήματα του Yaris σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ανάγκασαν τον Evans να πέσει στην 20η θέση. Αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση του Rossel, ο οποίος με το CITROEN C3 Rally 2 ήταν έκτος στη γενική κατάταξη μετά τη Δάφνη 2. Αλλά έπεσε στην ενδέκατη θέση όταν αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο στην τελευταία ειδική.
Πρώτοι Έλληνες, στη 16η θέση της γενικής έφτασαν στη Λαμία οι Ρουστέμης – Μπακλώρης με SKODA Fabia RS Rally 2. Οι Σερδερίδης- Miclotte με FORD Puma Rally 1 βρίσκονται στην 23η θέση και στη 32η οι Καρανικόλας – Κακαβάς με FORD Fiesta Rally 3.
Στους δώδεκα που δεν κατάφεραν να φτάσουν στη Λαμία, ήταν ο Αθανασούλας που είχε μια καταστροφική για το SKODA Fabia σύγκρουση με δέντρο στην πρώτη ειδική διαδρομή, αλλά και οι Loubet, Αμούτζας, Δελαπόρτας και Βελάνης.
Δείτε εδώ τη γενική κατάταξη μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις.
Το σκέλος του Σαββάτου υπόσχεται περισσότερες προκλήσεις, με έξι ειδικές διαδρομές να καλύπτουν 116,23 χιλιόμετρα νότια της Λαμίας. Η ημέρα ξεκινά με το Ρεγκίνι στις 08.16 για ακολουθήσουν, η Θήβα και οι Άγιοι Θεόδωροι δύο φορές, με το Λουτράκι να μεσολαβεί.
Η ημέρα θα ολοκληρωθεί το βράδυ με την υπερειδική διαδρομή στο Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα.