Μια βδομάδα άντεξε η κάτω των δύο δευτερολέπτων επιτάχυνση 0-100 του Tesla Roadster. Όσο ο Elon Musk σόκαρε τον κόσμο διαφημίζοντας τα 400+ χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και τα 1.9 δευτερόλεπτα επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, στην Taiwan η Xing Mobility περίμενε στην γωνία. Το «Miss R», όχι δεν είναι καθόλου αστείο, είναι απόρροια μιας σύμπραξης της Xing Mobility για όλα τα έξω και των Caterham/Lamborghini για όλα τα έσω. Τέσσερεις ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε τροχό, παράγουν ένα megawatt ισχύ ή αλλιώς 1341 ίππους με την Xing να ισχυρίζεται επιταχύνσεις 0-100 σε 1.8 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 5.1 δευτερόλεπτα και φυσικά τελική ταχύτητα πάνω από τα 400. Φυσικά πρόκειται για ένα παιχνίδι εντυπώσεων και κύρους καθώς το 0.01 δευτερόλεπτα διαφορά είναι κάτι που φαίνεται μόνο στα χαρτιά. Μέχρι να δημιουργηθεί ένα αξιόλογο δίκτυο σημείων επαναφόρτισης και μέχρι οι μπαταρίες να αποκτούν γρήγορα μεγάλο μέρος της ισχύς τους, η αυτονομία είναι αυτή που θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Σε αυτό το θέμα η Αμερικάνικη πρόταση κερδίζει την Ταιβάν κατά κράτος. 1000 χλμ. αυτονομία για το Roadster της Tesla και 250 χλμ. για την «Miss R» της Xing.