Έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων: Προβλήματα…νεότητας στα ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο αξιόπιστα από τα συμβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Στην οποία τα υβριδικά αποδείχτηκαν πιο αξιόπιστα από τα PHEV

 

Volvo Ex30

Η Consumer Reports είναι ένας αμερικανικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός καταναλωτών, που ασχολείται με ανεξάρτητες δοκιμές προϊόντων και την έρευνα. Στην τελευταία ετήσια έρευνα αξιοπιστίας αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ανέφεραν πολύ περισσότερα προβλήματα στα αυτοκίνητά τους, από ό,τι οι ιδιοκτήτες συμβατικών ή υβριδικών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι, κατά μέσο όρο, τα ηλεκτρικά οχήματα των τελευταίων τριών ετών είχαν 79% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Με βάση τις απαντήσεις των ιδιοκτητών περισσότερων από 330.000 οχημάτων, η έρευνα κάλυψε 20 πιθανούς προβληματικούς τομείς. Συμπεριλαμβανομένων του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, των ηλεκτροκινητήρων, των διαρροών και των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Μερικά από τα πιο κοινά προβλήματα που ανέφεραν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ζητήματα με τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και με τη διαδικασία φόρτισης.

Τα δεδομένα της φετινής έρευνας έδειξαν ότι τα υβριδικά συνεχίζουν να είναι από τους πιο αξιόπιστους τύπους οχημάτων. Τα υβριδικά έχουν 26% λιγότερα προβλήματα από τα συμβατικά μοντέλα. Παρόλο που έχουν συμβατικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και ηλεκτροκινητήρα και επομένως περισσότερα πιθανά σημεία προβλημάτων από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Ένας από τους λόγους είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες φτιάχνουν υβριδικά μοντέλα αρκετά χρόνια και έχουν πλέον εμπειρία. Επιπλέον, κατασκευάζονται κυρίως από εταιρείες που τείνουν να παράγουν αξιόπιστα οχήματα συνολικά. Όπως η TOYOTA, η HYUNDAI και η KIA.

Τα υβριδικά, επίσης, δεν είναι συνήθως φορτωμένα με χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως πολλαπλές προσαρμόσιμες οθόνες που μπορεί να είναι επιρρεπείς σε προβλήματα.

Αντίθετα, τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), τα οποία διαθέτουν μπαταρία για ηλεκτρική οδήγηση μικρής εμβέλειας και κινητήρα εσωτερικής καύσης για οδήγηση σε μεγάλη απόσταση, αποδείχτηκαν η λιγότερο αξιόπιστη κατηγορία. Γιατί παρουσίασαν 146% περισσότερα προβλήματα από τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Τα PHEV ως κατηγορία αποδείχτηκαν αναξιόπιστα, αλλά υπήρχαν και εξαιρέσεις. Όπως το TOYOTA RAV4 plug-in hybrid, που ήταν ένα από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα στη συγκεκριμένη έρευνα.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Consumer Reports, το πρόβλημα αξιοπιστίας αρκετών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας από τους κατασκευαστές. Γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά, σήμερα κατασκευάζονται είτε από παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι καινούργιες στην τεχνολογία EV, είτε από εταιρείες που είναι νέες στην κατασκευή αυτοκινήτων.

Όλοι τους πάντως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αντιμετωπίσουν τα διάφορα προβλήματα. Αφού πρωταρχικός τους στόχος είναι να παραδώσουν έγκαιρα τα οχήματα.

Ο ρόλος της εμπειρίας φαίνεται και από τη διαρκή βελτίωση της TESLA. H οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα για περισσότερο από μια δεκαετία. Είναι δηλαδή μια σχετικά νέα εταιρεία αυτοκινήτων, αλλά έχει μεγαλύτερη εμπειρία στην παραγωγή EV από οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

Στη συγκεκριμένη έρευνα βρέθηκε κοντά στη μέση της κατάταξης όσον αφορά την αξιοπιστία της μάρκας. Με τους ιδιοκτήτες της να αναφέρουν λιγότερα προβλήματα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντως η γενικότερη έρευνα αξιοπιστίας ανά μάρκα, στις Η.Π.Α. έδειξε κυριαρχία των Ιαπώνων, με γερμανικές και κορεάτικες…νότες. Στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι LEXUS, TOYOTA, MINI, ACURA, HONDA, SUBARU, MAZDA, PORSCHE, BMW, KIA και HYUNDAI.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το «προεδρικό» DS N°8 στην Ελλάδα: Οι τιμές του

0
Το DS N°8 μας δείχνει το μέλλον της γαλλικής μάρκας, προσφέροντας φινέτσα, πολυτέλεια, πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες και εξοπλισμό υψηλού επιπέδου.   Η DS Automobiles γιορτάζει τα 70...

Chris Rea: Η σχέση του με τα αυτοκίνητα και τα τραγούδια του

0
Ο Chris Rea πέθανε παραμονές Χριστουγέννων, τις ημέρες που παντού ακούγεται το Driving Home for Christmas, αλλά δεν ήταν το μοναδικό του, σχετικό με...

Η NISSAN ετοιμάζει νέα μοντέλα NISMO

0
H NISSAN θέλοντας να δώσει έμφαση στην οδηγική απόλαυση, προσθέτει νέα μοντέλα NISMO στην γκάμα της, στα οποία θα εφαρμόζεται η τεχνογνωσία από το...

Αυτό είναι το μεγαλύτερο Κέντρο Δοκιμών Οχημάτων στον κόσμο (video)

0
Το Geely Safety Centre καταρρίπτει πέντε Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness σε μέγεθος, εύρος και τεχνολογικές δυνατότητες, αποτελώντας πλέον το μεγαλύτερο και πιο ολοκληρωμένο Κέντρο Δοκιμών...

MERCEDES-BENZ CLA μετατρέπεται σε ροζ όχημα για πικνίκ

0
Δείτε πως ο Σουηδός σχεδιαστής Gustaf Westman, «άλλαξε τα φώτα» σε μια MERCEDES-BENZ CLA παρουσιάζοντας μια ροζ εκδοχή της με εξοπλισμό για πικνίκ!     Η MERCEDES-BENZ...

ID. Polo: Αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του μελλοντικού ηλεκτρικού VW

0
Λίγους μήνες πριν την κυκλοφορία του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Polo, η VW έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία και τεχνικά χαρακτηριστικά, που υπόσχονται νέα δεδομένα...

LEAPMOTOR C10: Ετοιμοπαράδοτο με μειωμένη τιμή

0
Το C10, το μεγάλο Plug-in Hybrid μοντέλο της LEAPMOTOR, είναι ετοιμοπαράδοτο, με νέα μειωμένη τιμή και πλουσιότατο εξοπλισμό.   Η LEAPMOTOR παρουσίασε πρόσφατα το νέο Β10,...

BYD Seal 5 DM-i: Το sedan που ταξιδεύει για 1.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό –...

0
Με την τεχνολογία Super Hybrid DM plug-in, το BYD Seal 5 DM-i επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των sedan, χάρη στην άνεσή του, τον πλούσιο βασικό...