Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα
Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους
Η...
HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές
Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon
To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...
MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)
Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...
Φεβρ. 2020 | Φεβρ. 2019 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 7.862 | 7.561 | +4,0% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 645 | 675 | -4,4% |
Καινούργια λεωφορεία | 44 | 10 | +340,0% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.264 | 1.640 | +38,0% |
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020 | Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2019 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 17.647 | 16.771 | +5,2% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.335 | 1.351 | -1,2% |
Καινούργια λεωφορεία | 94 | 85 | +10,6% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 4.538 | 3.401 | +33,4% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:
Segment | Φεβρ. 2020 | Φεβρ. 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιαν. -Φεβρ. 2020 | Ιαν. -Φεβ. 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 11,5% | 13,3% | -1,8 | 9,9% | 11,6% | -1,7 |
A-SUV | 1,9% | 1,5% | +0,4 | 2,1% | 1,8% | +0,3 |
A TOTAL | 13,4% | 14,8% | -1,4 | 12,0% | 13,4% | -1,4 |
B | 29,0% | 32,3% | -3,3 | 29,7% | 33,5% | -3,8 |
B-SUV | 17,6% | 12,0% | +5,6 | 18,0% | 12,2% | +5,8 |
B TOTAL | 46,6% | 44,3% | +2,3 | 47,7% | 45,6% | +2,1 |
C | 12,4% | 14,1% | -1,7 | 12,7% | 15,0% | -2,3 |
C-SUV | 20,5% | 20,5% | +0,0 | 20,9% | 20,0% | +0,9 |
C TOTAL | 32,9% | 34,6% | -1,7 | 33,6% | 35,0% | -1,4 |
D | 1,5% | 1,5% | +0,0 | 1,4% | 1,5% | -0,1 |
D-SUV | 3,1% | 2,2% | +0,9 | 2,7% | 2,1% | +0,6 |
D TOTAL | 4,6% | 3,6% | +1,0 | 4,1% | 3,6% | +0,5 |
E | 0,2% | 0,3% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
E-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
E TOTAL | 0,4% | 0,6% | -0,2 | 0,4% | 0,6% | -0,2 |
F-G | 0,0% | 0,1% | -0,1 | 0,0% | 0,0% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
F-G TOTAL | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
SPORTS | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,4% | -0,3 | 0,1% | 0,3% | -0,2 |
MPV-M/COMBI | 1,6% | 1,3% | +0,3 | 1,7% | 1,2% | -0,5 |
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 | |
(Εκ των οποίων SUV | 43,4% | 36,7% | +6,7 | 44,0% | 36,5% | +7,5) |
Φεβ. 2020 | Φεβρ. 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιαν.– Φεβρ. 2020 | Ιαν. – Φεβρ. 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘19* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘18* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 58,6% | 63,3% | -4,7 | 58,5% | 62,3% | -3,8 | 58,9% | 56,6% | +2,3 |
Πετρέλαιο | 27,1% | 29,8% | -2,7 | 27,4% | 31,3% | -3,9 | 30,5% | 35,9% | -5,4 |
Υβριδικά (HEV) | 11,9% | 5,1% | +6,8 | 11,8% | 4,7% | +7,1 | 5,8% | 3,9% | +1,9 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 0,8% | 0,5% | +0,3 | 0,7% | 0,4% | +0,3 | 3,1% | 2,1% | +1,0 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,6% | 0,8% | +0,8 | 1,7% | 0,9% | +0,8 | 1,7% | 1,5% | +0,2 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,0% | 0,5% | -0,5 | 0,0% | 0,3% | -0,3 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Οκτώβριο ως εξής:
Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Μεταβολή | |
ΕΕ(1) | 956.779 | 1.034.407 | -7,5% |
ΕΕ 14(2) | 847.602 | 918.082 | -7,7% |
ΕΕ(1) + EFTA(3) | 985.837 | 1.065.189 | -7,4% |
Ελλάδα | 9.785 | 9.210 | +8,3% |
(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.
(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.
(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.