Πρόεδρος Bosch: Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία εξαρτάται υπερβολικά από άλλες αγορές

Κοινοποίησε το άρθρο

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Bosch η βιομηχανία είναι πολύ αργή για να δημιουργήσει τοπική ικανότητα στην εποχή των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές

Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.     Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης έχει γίνει υπερβολικά εξαρτημένος από την Ασία και άλλες περιοχές για ζωτικά εξαρτήματα όπως ημιαγωγοί και στοιχεία μπαταρίας, δήλωσε ο απερχόμενος πρόεδρος της Bosch σε γερμανική εφημερίδα.

Τα τσιπ αυτοκινήτων και οι κυψέλες μπαταριών έχουν γίνει τα δύο πιο σημαντικά στοιχεία στην εποχή των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, αναγκάζοντας τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να βασίζονται σε ασιατικούς προμηθευτές καθώς η τοπική βιομηχανία αργεί να αναπτύξει χωρητικότητα κοντά.

«Ναι, έχουμε γίνει υπερβολικά εξαρτημένοι από άλλες περιοχές και χρειάζεται αλλαγή πορείας», δήλωσε ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Bosch, Franz Fehrenbach, στη Frankfurter Allgemeine Zeitung.

«Ωστόσο, για αυτό δεν φταίει η πολιτική, αλλά σχετίζεται με τη βελτιστοποίηση του κόστους στην εφοδιαστική αλυσίδα», ανέφερε.  «Η αυτοκινητοβιομηχανία αναρωτιέται πώς θα διαμορφωθεί η προμήθεια πρώτων υλών, ιδιαίτερα για τις κυψέλες μπαταριών».

Ο Fehrenbach θα παραιτηθεί από τη θέση του προέδρου της Bosch στο τέλος του έτους μετά από θητεία σχεδόν 47 χρόνια.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν περιγράψει σχέδια για ανάκτηση του ελέγχου, συμπεριλαμβανομένης της Volkswagen, η οποία σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι μεγάλα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών με συνεργάτες στην Ευρώπη έως το 2030.

Η παγκόσμια έλλειψη τσιπ για αυτοκίνητα έχει επισημάνει το πρόβλημα, με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να ξεκινήσει προγράμματα επιδοτήσεων για να προσελκύσει κατασκευαστές τσιπ στην ήπειρο.

Η Bosch άνοιξε ένα εργοστάσιο τσιπ 1 δισεκατομμυρίου ευρώ (1,1 δισεκατομμύρια δολάρια) στη Γερμανία φέτος, τη μεγαλύτερη επένδυσή της ποτέ, καθώς διεκδικεί να εξοπλίσει τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα.

Η Bosch κατατάσσεται στο Νο. 1 στη λίστα Automotive News Europe με τους 100 κορυφαίους παγκόσμιους προμηθευτές, με παγκόσμιες πωλήσεις ανταλλακτικών σε αυτοκινητοβιομηχανίες ύψους 46,56 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019.