Πότε η Bugatti – Rimac θα κάνει το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο;

Κοινοποίησε το άρθρο
Rimac

Η εστίαση στη νέα κοινοπραξία με την Porsche είναι πιο σημαντική για την «κερδοφορία», λέει ο Mate Rimac.  Η προηγούμενη έκθεση ανέφερε πιθανό ντεμπούτο στην αγορά το 2022.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Tο αυτοκίνητο της Naomi Campbell στις Κάννες

Η BMW χρησιμοποιεί επίσης τα φώτα της δημοσιότητας στις Κάννες για την παρουσίαση ενός ξεχωριστού οχήματος, το οποίο δημιουργήθηκε για τα...μάτια της Naomi Campbell       Για...

FORD Mustang Mach-E από…δοχεία γιαουρτιού

Η FORD κατάφερε να μειώσει το βάρος της Mustang Mach-E χρησιμοποιώντας μια ιδιαίτερα αποτελεσματική δίαιτα προερχόμενη από τα γιαούρτια       Για την FORD Mustang Mach-E έχουν...

ALFA ROMEO Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport (video)

  Οι εκδόσεις Super Sport επιστρέφουν στην γκάμα της ALFA ROMEO για να τονίσουν τα σπορ χαρακτηριστικά αλλά και να θυμίσουν το αγωνιστικό παρελθόν της...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία Rimac είναι απίθανο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο σύντομα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac, μετά τις πρόσφατες αναφορές των μέσων ενημέρωσης που ανέφεραν ότι η έναρξη των διαπραγματεύσεων θα μπορούσε να αρχίσει ήδη από το 2022.

«Δεν θέλουμε να το κάνουμε αμέσως, αλλά να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας και να προετοιμάσουμε την επιχείρηση. Έτσι θα μπορούσε να γίνει σε πέντε ή 10 χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Mate Rimac στο Automobilwoche, συνεργάτη της Automotive News Europe.  «Η εστίασή μας στη Bugatti-Rimac είναι ξεκάθαρα η κερδοφορία».

Από τον Νοέμβριο, η Bugatti αποχώρησε από τον Όμιλο Volkswagen και έγινε κοινοπραξία της Rimac Automobili και της Porsche της VW, με το νέο όνομα Bugatti-Rimac και με έδρα το Ζάγκρεμπ.  Η Porsche ελέγχει το 45% της νέας εταιρείας και η Rimac το 55%. Η Porsche κατέχει επίσης μερίδιο 24% στη Rimac.

Το γερμανικό επιχειρηματικό έντυπο Manager Magazin είχε αναφέρει νωρίτερα αυτό το έτος ότι η Rimac εξέταζε το ενδεχόμενο εισαγωγής στο χρηματιστήριο το 2022, με αναμενόμενη αποτίμηση 5 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η εταιρεία ανέφερε πως εκείνη την εποχή εξέταζε διαφορετικές επιλογές.