SKODA SCALA G-TEC: H επιτομή της οικονομίας

Κοινοποίησε το άρθρο
SKODA scala g-tec

Η SKODA με το SCALA φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει πλήρως τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες, έναν εκφραστικό σχεδιασμό και κορυφαίες δυνατότητες διασύνδεσης το νέο SCALA κάνει περισσότερα από ένα βήματα εξέλιξης, ενώ ταυτόχρονα θέτει νέα σημεία αναφοράς στη μικρομεσαία κατηγορία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV : Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου της XIAOMI

Δείτε live την αποκάλυψη του SU7, του πρώτου αυτοκινήτου της XIAOMI.     Το πρώτο αυτοκίνητο της XIAOMI σας έχει ήδη παρουσιάσει το gonews.gr. https://gonews.gr/%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%82/xiaomi-su7-video/    

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι

Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι που διεξάγεται στην Κένυα   Ο τρίτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2024 διεξάγεται στην Κένυα. Μετά...

JEEP Willys Dispatcher : Ο θρύλος στην…πρίζα (video)

  Το θρυλικό JEEP Willys αναβιώνει με στοιχεία από το παρελθόν και δηλώνει έτοιμο να σκαρφαλώσει στα βουνά, έχοντας πλέον εξηλεκτρισμένη κινητήρια δύναμη   Το σκληροτράχηλο Willys...

Εξωτερικό

Οι προβολείς του SCALA είναι στενοί και κωνικοί και σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή κάθετη μάσκα, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος της και τις κάθετες εισαγωγές (Air Curtains) διαμορφώνουν το εμπρός του τμήμα. Διαθέτοντας έναν κομψό, σπορ σχεδιασμό το SCALA ξεχωρίζει με την εκφραστική του εικόνα, ενώ μαζί με το KAMIQ είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της SKODA που στην πόρτα του χώρου αποσκευών του δεν έχει το λογότυπο της μάρκας αλλά αναγράφει πλήρως την επωνυμία SKODA.
SKODA scala g-tecΗ κίνηση με αέριο δίνει μία αυτονομία 410 χιλιομέτρων ενώ για να γεμίσετε το ρεζερβουάρ με φυσικό αέριο θα χρειαστείτε κάτω από 10 ευρώ !

Οι προβολείς και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED καθώς και τα δυναμικά πίσω φλας συμβάλλουν με τη σειρά τους στην εντυπωσιακή εμφάνιση, όπως και οι αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου (έως και 18 ιντσών) που συνδυάζονται με τα δώδεκα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος.

SKODA scala g-tec

Εσωτερικό με Ελληνική… υπογραφή

Το εσωτερικό του SCALA φέρει την υπογραφή του Έλληνα σχεδιαστή της Skoda  Δημήτρη Δαρκούδη και συνδυάζει την εργονομία και το εμπνευσμένο design με μεγάλους χώρους, πολλές θέσεις αποθήκευσης, και μια σειρά από έξυπνα στοιχεία Simply Clever.

SKODA scala g-tec

Το μεταξόνιο των 2.649 χιλιοστών εξασφαλίζει άνετο χώρο 73 χλστ. για τα πόδια όσων κάθονται πίσω, ενώ το εσωτερικό ύψος των 982 χλστ. στο πίσω κάθισμα δημιουργεί καινούργια στάνταρ στην κατηγορία.

Στο καινούργιας σχεδίασης ταμπλό η χαρακτηριστική γραμμή που περικλείει την οθόνη των έως και 9,2 ιντσών, είναι τοποθετημένη ψηλά, εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται.

SKODA scala g-tec

Οι εμπρός πόρτες διαθέτουν υψηλής ποιότητας και μαλακής υφής επενδύσεις, ενώ τα ζεστά χρώματα, τα ιδιαίτερα διακοσμητικά, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι ραφές που δημιουργούν αντιθέσεις στα καθίσματα δημιουργούν μια ιδιαίτερα ευχάριστη ατμόσφαιρα. Τα θερμαινόμενα παρμπρίζ και τιμόνι που διατίθενται προαιρετικά εξασφαλίζουν επιπλέον άνεση.

SKODA scala g-tec

Η οικονομία σε πρώτο πλάνο

Το SCALA προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερες εκπομπές ρύπων, αφού συνδυάζει εκτός από τη βενζίνη και CNG. Σχεδιαστικά δεν αλλάζει κάτι εκτός από τους χώρους αποσκευών που είναι μειωμένοι λόγω της δεξαμενής καυσίμου του CNG.

SKODA scala g-tec

Μηχανικά εφοδιάζεται με τον κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 90 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 16,3 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς.

SKODA scala g-tec

Το SCALA G-TEC κινείται ως επί το πλείστων με CNG, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η βενζίνη, όπου δεν υπάρχει δυνατότητα πρατηρίου με το συγκεκριμένο καύσιμο. Το πεπιεσμένο φυσικό αέριο μετακινεί στην ατμόσφαιρα λιγότερους ρύπους και προσφέρει στον κινητήρα λιγότερο θόρυβο. Η χωρητικότητα της δεξαμενής του CNG είναι 13,8 κιλά, ενώ της βενζίνης είναι μόλις 9 λίτρα λειτουργώντας μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει CNG.

Η μέγιστη αυτονομία με ένα γέμισμα CNG και βενζίνης μπορεί να φτάσει έως και τα 600 χιλιόμετρα, με το κόστος μετακίνησης να είναι λιγότερα από 3€ για κάθε 100 χιλιόμετρα.