Tense E – Η βιτρίνα της Γαλλικής DS σε ρόδες

Κοινοποίησε το άρθρο

Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα της κλάσης του έτσι και σε αυτό πρέπει πρώτα να κάτσεις, να τακτοποιήσεις τις αρθρώσεις και τα άκρα σου, κοινώς να βολευτείς στον στενό χώρο που έχει προβλεφθεί για τον οδηγό.

Μετά ξεχνάς ότι ήξερες και απλά απολαμβάνεις το ταξίδι στο μέλλον. Μπροστά σου δεν βλέπεις τα κλασικά ψηφιακά ή αναλογικά στρόγγυλα όργανα αλλά ενδείξεις όπως Ροπή, Γκάζι, Φρένο κτλ. Το «κινητό εργαστήριο» της DS προσπαθεί να απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν στην αυτοκίνηση τις επόμενες δεκαετίες. Είναι ηλεκτροκίνητο, αποδίδει 402 ίππους και με μέγιστη ροπή 512Nm όπως είναι φυσικό μπορεί και «εξαφανίζεται στο λεπτό». Έχει κίνηση στους πίσω τροχούς και παρά τα 1800 κιλά που φέρνει στην ζυγαριά η κατανομή βάρους είναι ιδανική, έτσι ελίσσεται με περισσή ευκολία στους ελικοειδής δρόμους αφήνοντας τον οδηγό με ένα μόνιμο χαμόγελο. Αεροδυναμικά «δανείστηκε» αρκετά από τα μονοθέσια της Φόρμουλα, έτσι αν κοιτάξει από κάτω θα δεις ένα επίπεδο πάτωμα, ενώ από μπροστά είναι εμφανής οι 2 αεραγωγοί που από την μια κρυώνουν τα φρένα από την άλλη όμως βοηθούν στο να μείνει το Ε-Tense «καρφωμένο» στον δρόμο.   Όποιος ψάχνει για ESP και άλλα παρόμοια βοηθήματα το πράττει αδίκως καθώς η εταιρία σκέφθηκε να αφήσει στον οδηγό την επιλογή να βγει εκτός δρόμου οδηγώντας στους αγρούς ή να χαρεί αυτό το παιχνίδι στη άσφαλτο.

{gallery}kosmos/DS{/gallery}