Η κρίση στην Maserati είναι μεγάλη και αυτός που καλείται να την διαχειριστεί είναι ο νέος CEO, Mike Manley. Σύμφωνα με δημοσιεύματα τα έσοδα της εταιρίας με σήμα την τρίαινα έπεσαν κατά 87% το τρίτο 3μηνο ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν 19% στα 8.800 κομμάτια και το κέρδος από το 13.8% στο 2.4%. Οι στόχοι για αύξηση των πωλήσεων κατά 14% το 2018 και 15% το 2022 δεν επιτεύχθηκαν με μια από τις αιτίες να θεωρεί ο Manley πως είναι η απόφαση της FCA να «ενώσει» Maserati και Alfa Romeo κάτω από μια ηγεσία. «Όταν Maserati και Alfa τέθηκαν κάτω από μια ηγεσία συνέβησαν αυτομάτως δύο πράγματα. Πρώτον μειώθηκε η εστίαση της εταιρίας στην μάρκα και δεύτερον η Maserati αντιμετωπίστηκε για μια περίοδο σαν να ήταν μια μάρκα μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων, κάτι που δεν έπρεπε ποτέ να γίνει». Ένα άλλο πρόβλημα της εταιρίας είναι πως πέρα από την 2 ετών Levante η Maserati δεν έχει κανένα άλλο μοντέλο να αντιπαραθέσει του ανταγωνισμού. Αλλά ακόμα και αυτή δείχνει παραχωμένη απέναντι στις Porsche Cayenne, BMW X5 και Mercedes GLE.