Η έλλειψη gadget το μεγάλο ατού της Dacia

Κοινοποίησε το άρθρο

Η έρευνα που διεξήχθη από την Dacia αποκάλυψε πως το 70% των χρηστών αυτοκινήτου δυσκολεύονται με τον χειρισμό των διαφόρων κουμπιών και διακοπτών στο εσωτερικό ενώ το 84% δυσκολεύεται γενικότερα με την τεχνολογία που εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς. Η μελέτη λέει μάλιστα πως ξοδεύονται εκατομμύρια ευρώ για λειτουργίες και τεχνολογία που δεν χρησιμοποιείται ποτέ, σε αντίθεση με την Dacia που αυτοπροσδιορίζεται ως μια εταιρία αντί-ανοησίας αγγλιστί «no-nonsense car brand». Ακούγεται περίεργο και ίσως κάποιοι χαμογελάσετε σκεφτείτε όμως πόσα από αυτά που προσφέρει για παράδειγμα  το έξυπνο τηλέφωνο ή η έξυπνη τηλεόραση χρησιμοποιείται; Το ζητούμενο λοιπόν για την Dacia είναι πως πρέπει να ειπωθούν πολλά που αφορούν την απλότητα των gadget έτσι τα αυτοκίνητά τους χαρακτηρίζονται από «ελλείψεις» που με την δική τους  λογική είναι προσόν.

Volvo