Διήρκησε 4 ημέρες, επιβλήθηκε της ειδησεογραφίας που ασχολείται με το αυτοκίνητο, εντυπωσίασε τους επισκέπτες, άνοιξε τους δικούς τους αλλά και τους δικούς μας ορίζοντες.
Η SEMA 2016 έλαβε τέλος και όπως είναι αναμενόμενο αυτά που θα θυμούνται οι περισσότεροι είναι τα άκρα. Στην SEMA εκτέθηκαν τα πιο macho, τα πιο χαμηλά, τα πιο ψηλά, τα πιο δυνατά, τα πιο βελτιωμένα και τα πιο περίεργα αυτοκίνητα γιατί αυτό είναι το ζητούμενο για το μέσο Αμερικάνο.
Τα πιο χαμηλά
Το Nissan GT-R με Liberty-Walk-Bodykit, εξάτμιση Armytrix και μηδαμινή απόσταση από το έδαφος. Σε ματ ασημί έκανε την εμφάνιση της μια Chevy C10 τόσο χαμηλή που αν έριχνες ένα στρώμα στην καρότσα μπορούσε να περάσει άνετα για κρεββάτι, εξάλλου το μαρτυρά και η πινακίδα του «1lowbed» ένα χαμηλό κρεββάτι. Αν και η δημοτικότητα της VW στις Η.Π.Α. είναι χαμηλή οι «GT –άδες» δεν πτοούνται, το συγκεκριμένο Golf GTI ήρθε με την ένδειξη “Game Over” κολλημένο στο πίσω μέρος της Rocket –Bunny καρότσας και χρυσές ζάντες Vossen. Στο χαμήλωμα όπως λένε και οι βελτιωτές υπάρχει μόνο ένα όριο και αυτό είναι το έδαφος. Η GMC Denali το αποδεικνύει έμπρακτα καθώς δείχνει σα να έχει τοποθετηθεί απλά πάνω στην άσφαλτο. Είναι ο πρώτος έρωτας του επί 30 χρόνια ιδιοκτήτη της, την ανακατασκεύασε εξαρχής για την SEMA όπου εντυπωσίασε τους πάντες και αυτό όχι μόνο επειδή ήταν από τα πιο χαμηλά αυτοκίνητα αλλά και ένα από τα πιο macho. Η εικόνα της απόλυτης Chevrolet Camaro μιλάει από μόνη της, εκτός της ιπποδύναμη των 2000 ίππων η οποία δεν είναι εμφανής στην φωτογραφία.
{gallery}parousiaseis/2016_SEMA/low{/gallery}
Τα πιο δυνατά
Εκτός της Camaro που προαναφέραμε την προσοχή των επισκεπτών κέρδισε και η BMW M3 Ε36 η οποία πέρα από το Liberty-Walk-Style Bodykit είχε να επιδείξει τον κινητήρα RB26 ενός Skyline ο οποίος χάρης σε ένα XXL Turbo αποδίδει 1000 συν ίππους. Με 200 ίππους παραπάνω μόστραρε στην έκθεση η λευκή Porsche 911 Turbo MKII η οποία από εμπρός δείχνει ακίνδυνη από πίσω όμως απροκάλυπτα αγριεμένη. Εκεί ήταν και η Hennessey Venom GT Spider με τα 435.3 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και τους 1261 ίππους δύναμη στο δυναμόμετρο. Την διαφορά έκανε η γκρι Plymouth Barracuda η οποία δεν μπορεί να οδηγηθεί αφού ο V8 αποδίδει 1500 αχαλίνωτους αγριεμένους ίππους, αλλά και η Chevrolet Camaro SS με την ονομασία Αρμαγεδδών δεν υστερεί ούτε σε ιπποδύναμη ούτε σε δυσκολία να οδηγηθεί. Τον αγώνα των αριθμών κερδίζει η Lamborghini Superleggera η οποία αντί των 530 ίππων αποδίδει 2500 χάρη στο τεράστιο Turbo της Garrett. Τέλος δεν θα μπορούσε να λείπει από αμερικάνικη έκθεση αυτοκινήτου ένα φορτηγάκι GMC Sierra, το συγκεκριμένο αν και λίγο πολύ μοιάζει «νορμάλ» ο κινητήρας του αποδίδει 2000 ίππους.
{gallery}parousiaseis/2016_SEMA/strong{/gallery}
Τα πιο ψηλά
63 εκατοστά είναι η απόσταση από το έδαφος ως το μαρσπιέ της Chevelle η οποία πέρα από ψηλή ήταν και ένα από τα όμορφα muscle car της έκθεσης. Αντίθετα το Ford Bronco υπερτερούσε με 66 εκατοστά απόσταση έχανε όμως σε εμφάνιση. Το λιγότερο περίεργο θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς το μπλε φορτηγάκι με τα 74 εκατοστά ύψος. Άσχημη για την δική μας ευρωπαϊκή αισθητική η μετατροπή της Cadillac Escalade με τα 74 εκατοστά «αέρα» από το έδαφος. Το ένα μέτρο ύψος, συγκεκριμένα 95 εκατοστά, έδειξε στην μέτρηση από τους υπεύθυνους της έκθεσης το αγριεμένο Ford F-250 με το υφάκι του κακού. Ένα όχημα που δεν θα ήθελε κανείς να δει στον καθρέφτη να πλησιάζει από πίσω είναι το πρασινόμαυρο «τέρας» ύψους 96 εκατοστών. Έτσι φτάσαμε και στα παιχνιδάκια των Αμερικάνων με ύψος πάνω από μέτρο, όπως το Ford F250 με ύψος 108 εκατοστά. Με όριο τον ουρανό τα επόμενα οχήματα φτάνουν σε ύψος το ενάμιση μέτρο και για να κάτσεις στην καμπίνα δεν αρκεί απλά μια σκαλίτσα.
{gallery}parousiaseis/2016_SEMA/high{/gallery}
Αεροτομή ή τραπεζαρία
Είναι απαραίτητες όχι μόνο για να βοηθήσουν αεροδυναμικά το αυτοκίνητο αλλά και για να εντυπωσιάσουν. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι απαραίτητα για να βοηθήσουν το αυτοκίνητο αλλά και για να εντυπωσιάσουν τον θεατή. Στην SEMA όπως είναι λογικό γινόταν της αεροτομής. Η λειτουργικότητα ή έστω η χρησιμότητα κάποιων ιδιαίτερα εντυπωσιακών μένει να αποδειχθεί στον δρόμο.
{gallery}parousiaseis/2016_SEMA/aerotomi{/gallery}