Σπάσιμο νεύρων, πιθανοί κίνδυνοι ακόμα και δαπανηρές επισκευές από μικροσυγκρούσεις και γρατζουνιές – αυτός είναι πολλές φορές ο απολογισμός ενός παρκαρίσματος – ο χειρότερος εφιάλτης των οδηγών σε όλη την Ευρώπη.
Στη Βρετανία, το ένα στα τέσσερα ατυχήματα συμβαίνει σε σταθμούς πάρκινγκ.1 Σχεδόν ο ένας στους δύο οδηγούς προτιμά να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση για να φτάσει στον προορισμό του από το να επιχειρήσει παράλληλο παρκάρισμα σε περιορισμένο χώρο.2
Η ειδοποίηση διερχόμενης κυκλοφορίας με τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος της Ford είναι σχεδιασμένη για να μειώνει το στρες του παρκαρίσματος εντοπίζοντας διερχόμενα άτομα και αντικείμενα πίσω από το όχημα, ειδοποιώντας τον οδηγό και τέλος φρενάροντας εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει. Η ευρυγώνια πίσω κάμερα θα προσφέρει άριστη εικόνα της περιοχής πίσω από το όχημα. Η αναβαθμισμένη λειτουργία active park assist θα αναλαμβάνει το παράλληλο ή κάθετο παρκάρισμα, με το απλό πάτημα ενός μπουτόν.
«Έχουμε συνηθίσει όλοι στις προκλήσεις της οδήγησης, αλλά παραμένει από τις πιο απαιτητικές δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας,» δήλωσε ο Torsten Wey, manager, Chassis & Safety Electronics, Ford Ευρώπης. «Η τεχνολογία ήδη αποδεικνύει ότι μπορούμε να περιορίσουμε το στρες της οδήγησης – και η επένδυση της Ford σε έρευνα και εξέλιξη ανταμείβει, επιταχύνοντας την επέκταση καινοτόμων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και επιδόσεων που οι πελάτες θα εκτιμήσουν.»
Άλλες τεχνολογίες που γεννήθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας της Ford στο Άαχεν της Γερμανίας περιλαμβάνουν συστήματα σχεδιασμένα για να βοηθούν τους οδηγούς να ελίσσονται ώστε να αποφεύγουν συγκρούσεις με υψηλή ταχύτητα και να τους προειδοποιούν ώστε να μην πάρουν λάθος κατεύθυνση στον αυτοκινητόδρομο.
Αυτές οι νέες τεχνολογίες – που αναμένεται να είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά με οχήματα Ford την επόμενη διετία – αποτελούν τμήμα της δέσμευσης της εταιρείας να τριπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Με τον τρόπο αυτό θα τα εξελίξει περαιτέρω και θα επεκτείνει τις δυνατότητές τους, επιταχύνοντας το λανσάρισμα συστημάτων που θα διευκολύνουν το παρκάρισμα και την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, και θα βοηθούν στην αποφυγή συγκρούσεων.
«Οι οδηγοί πρέπει να παραμένουν σε ετοιμότητα και ενεργοί όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι αλλά η τεχνολογία υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει» δήλωσε ο Edmund King OBE, president, the Automobile Association. «Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών υποστήριξης από τη Ford έχει πολλά οφέλη, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει τις συγκρούσεις, να εντοπίζει ευάλωτους χρήστες των δρόμων σε τυφλά σημεία ή να καταργεί το στρες του παρκαρίσματος κάνοντάς το πολύ ευκολότερο.»
{gallery}technology/ford/support_drive{/gallery}