Σύμφωνα με μελέτες το 28% όσων αγοράζουν ένα αυτοκίνητο το κάνει με βασικό γνώμονα την κατανάλωση αντίστοιχα το 20% θα άλλαζε ακόμα και μάρκα αυτοκινήτου για να πετύχει καλύτερη συνδεσιμότητα και συγχρονισμού με το κινητό τους.
Στην Nissan υπάρχει ο Patrick Keenan – γνωστός ως ο άνθρωπος με τα 40 κινητά – αυτός διασφαλίζει πως τα μοντέλα της εταιρίας ακολουθούν τον βηματισμό της τεχνολογίας των κινητών. «Σήμερα το αυτοκίνητο έχει κύκλο ζωής περίπου 5-6 χρόνια, ενώ για τα κινητά αυτός ο χρόνος είναι μικρότερος από 2 χρόνια. Δική μου δουλειά είναι να διατηρώ την επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων και κινητών, δηλαδή να διασφαλίζω πως ο οποιοσδήποτε μπει σε μια αντιπροσωπεία της Nissan για να αγοράσει ένα από τα μοντέλα μας δεν θα χρειαστεί να αλλάξει συσκευή κινητού τηλεφώνου.»