Το άγχος της αυτοκινητοβιομηχανίας που έχει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στην γκάμα της είναι η αυτονομία και αυτό διότι τα πρατήρια δεν μπορούν να υποδεχθούν ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Έτσι αυτό το άγχος υπάρχει και στον μελλοντικό πελάτη-ιδιοκτήτη ηλεκτροκίνητου διότι θέλει αν μπορεί να κάνει ένα ταξίδι χωρίς να ανησυχεί για την φόρτιση των μπαταριών. Ως τώρα ισχύει λίγο πολύ το εξής, με ας πούμε 100 χλμ./ώρα ταχύτητα ταξιδιού ένα ηλεκτροκίνητο μπορεί να διανύσει έως 500 χλμ. Το στοίχημα είναι να γίνουν τα χιλιόμετρα χίλια δίνοντας στον οδηγό μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς. Μέχρι όμως η αυτοκινητοβιομηχανία να το καταφέρει κάτι τρελοί Ιταλοί το κατάφεραν με ένα Model S 100D, αφού αντικατέστησαν την μπαταρία με την μεγαλύτερη που διαθέτει η Tesla και τα στάνταρτ ελαστικά με κάποια περιοριμένης τριβής. Έτσι κατάφεραν σε ταξίδι 27 ωρών να διανύσουν 1078 χλμ. δηλαδή έχοντας μέση ωριαία τα 40 χλμ./ώρα.