Μπορεί η αγορά των αυτοκινήτων, καινούργιων και μεταχειρισμένων, να έχει πέσει αισθητά τα τελευταία χρόνια, αυτό όμως δε σημαίνει πως έπαψαν να πωλούνται…
Ωστόσο και ιδίως στην περίπτωση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου παίζει σημαντικό ρόλο ο τρόπος που θα μπορέσει αυτός που πουλάει να το διαφημίσει στους υποψήφιους πελάτες.
Για να το κάνει αυτό θα πρέπει να καταχωρήσει την αγγελία σε διάφορες ιστοσελίδες που έχουν ως κύριο αντικείμενο τα μεταχειρισμένα οχήματα.
Ο τρόπος που θα καταχωρίσει κάποιος την αγγελία του είναι σημαντικός όπως και γραφόμενα τα οποία θα την συνοδεύσουν. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει service book είναι πολύ θετικό, όπως θετικό είναι να είναι ατρακάριστο. Η σημασία της αγγελίας έχει μεγάλη βαρύτητα και θα πρέπει να γίνεται απλά και χωρίς κόπο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
CITROEN C3 και ë-C3: Δημιουργούν συλλογή βραβείων
Το FORD Puma μπήκε στην…πρίζα και έγινε Gen-E – Τιμές
Πρόγραμμα «Κινούμαι Υβριδικά» από την OPEL
Επίσης έχει αποδειχτεί πως για τον υποψήφιο αγοραστή παίζει ρόλο αν το όχημα πωλείται από ιδιώτη ή επαγγελματία, οπότε καλό είναι όσοι επιθυμείτε να το πουλήσετε να το κάνετε μόνοι σας εφόσον έχετε το χρόνο και την διάθεση.
Για να καταλάβετε πόσο απλό είναι να καταχωρήσει κάποιος την αγγελία του θα πρέπει να επισκεφτείτε μία ιστοσελίδα.
TIPS για να πιάσετε καλύτερη τιμή:
Να βάζετε καλές φωτογραφίες και το αυτοκίνητο να είναι καθαρό
Να έχετε service book και τα service να έχουν γίνει σε επίσημους αντιπροσώπους
Να δώσετε έμφαση αν το όχημα είναι 1ο χέρι
Είναι θετικό στοιχείο αν το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο από την Ελλάδα
Ένα όχημα με πολλά αξεσουάρ έχει περισσότερες πιθανότητες να πωληθεί
Να είναι ατρακάριστο
Τα τονίσετε αν έχετε λίγα χιλιόμετρα
Τα ελαστικά να είναι σε καλή κατάσταση
Η τιμή να μην είναι εξωπραγματική
To χαρτί πιστοποίησης μεταχειρισμένου παίζει σημαντικό ρόλο