
Η Formula 1 κατά τη διάρκεια της 70χρονης ιστορίας της πάντα έθετε σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια των οδηγών. Στη δεκαετία του ’60 και του ’70, έγινε ευρέως αποδεκτό από τους συμμετέχοντες ότι οι αγώνες είχαν πραγματικό κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου.
Αυτό αποτέλεσε και την αφορμή, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να τεθούν μέτρα για την προστασία των οδηγών και όχι μόνο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
To XPENG G6 στην Ελλάδα: Που θα δείτε το νέο ηλεκτρικό SUV
Στο Μαρούσι, στο εμπορικό κέντρο Golden Hall εμφανίστηκε το πολυτελές ηλεκτρικό G6, το πρώτο μοντέλο της XPENG που ήρθε στην Ελλάδα.
Η XPENG, η νέα...
AION V: Το πρώτο μοντέλο της GAC στην Ελλάδα. Τιμές και εκδόσεις
Το νέο AION V είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό C-SUV με 510χλμ. αυτονομία, ταχεία φόρτιση σε 18’, κορυφαία άνεση και 5 αστέρια στο Euro NCAP....
Ράλι Σαουδικής Αραβίας: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση (video)
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το Ράλι Σαουδικής Αραβίας με τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δίνοντας τον τόνο για τον αγώνα που θα κρίνει τον...
Το κράνος του οδηγού παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του εξοπλισμού ασφαλείας του οδηγού. Η τεχνολογία του κράνους εξελίσσεται συνεχώς. Εξωτερικά το κράνος γίνεται πιο ανθεκτικό και σκληρό και εσωτερικά πιο μαλακό και απορροφητικό.
Τα κράνη έγιναν υποχρεωτικά το 1952, ενώ πριν οι οδηγοί αγώνων φορούσαν κάσκες με γυαλιά. Το 2001 εισήχθησαν κράνη από ανθρακονήματα. Τα σημερινά κράνη δοκιμάζονται αυστηρά για να αντέχουν σε δυνατές κρούσεις, ενώ είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και στη φωτιά.



















