
Η Formula 1 κατά τη διάρκεια της 70χρονης ιστορίας της πάντα έθετε σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια των οδηγών. Στη δεκαετία του ’60 και του ’70, έγινε ευρέως αποδεκτό από τους συμμετέχοντες ότι οι αγώνες είχαν πραγματικό κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου.
Αυτό αποτέλεσε και την αφορμή, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να τεθούν μέτρα για την προστασία των οδηγών και όχι μόνο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
To GAC Hyptec SSR των 1.200 ίππων σπάει ρεκόρ Guinness στο drift
To Hyptec SSR των 1.200 ίππων, το ηλεκτρικό supercar της GAC, η οποία σύντομα έρχεται στην Ελλάδα, έκανε παγκόσμιο ρεκόρ drift, με ταχύτητα που...
GEELY EX5 με νέα προνομιακή τιμή
Με τιμή που ξεκινά κάτω από τα 29.000 ευρώ είναι διαθέσιμο πλέον το GEELY EX5, το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν και διαδικτυακά...
PEUGEOT Polygon: Το αυριανό 208
Η PEUGEOT δημοσίευσε την πρώτη εικόνα του νέου φουτουριστικού Polygon Concept, δίνοντας μια πρώτη γεύση από το επόμενο 208.
Μετά την αποκάλυψη του ονόματος Polygon,...
Το κράνος του οδηγού παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του εξοπλισμού ασφαλείας του οδηγού. Η τεχνολογία του κράνους εξελίσσεται συνεχώς. Εξωτερικά το κράνος γίνεται πιο ανθεκτικό και σκληρό και εσωτερικά πιο μαλακό και απορροφητικό.
Τα κράνη έγιναν υποχρεωτικά το 1952, ενώ πριν οι οδηγοί αγώνων φορούσαν κάσκες με γυαλιά. Το 2001 εισήχθησαν κράνη από ανθρακονήματα. Τα σημερινά κράνη δοκιμάζονται αυστηρά για να αντέχουν σε δυνατές κρούσεις, ενώ είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και στη φωτιά.



















