
Η Formula 1 κατά τη διάρκεια της 70χρονης ιστορίας της πάντα έθετε σε πρώτο πλάνο την ασφάλεια των οδηγών. Στη δεκαετία του ’60 και του ’70, έγινε ευρέως αποδεκτό από τους συμμετέχοντες ότι οι αγώνες είχαν πραγματικό κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου.
Αυτό αποτέλεσε και την αφορμή, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να τεθούν μέτρα για την προστασία των οδηγών και όχι μόνο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Σαουδικής Αραβίας: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση (video)
Ο Kalle Rovanpera ξεκίνησε το Ράλι Σαουδικής Αραβίας με τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, δίνοντας τον τόνο για τον αγώνα που θα κρίνει τον...
Ταξίδι στην Ισλανδία με MINI Countryman SE ALL4. Περιπέτεια στα Φιόρδ
Από καταιγίδες σε παγετώνες. Δείτε πώς το MINI Countryman SE ALL4 αντιμετωπίζει την πιο επικίνδυνη διαδρομή της Ισλανδίας διανύοντας 2.300 χλμ. σε αφιλόξενα εδάφη.
Η...
Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....
Το κράνος του οδηγού παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του εξοπλισμού ασφαλείας του οδηγού. Η τεχνολογία του κράνους εξελίσσεται συνεχώς. Εξωτερικά το κράνος γίνεται πιο ανθεκτικό και σκληρό και εσωτερικά πιο μαλακό και απορροφητικό.
Τα κράνη έγιναν υποχρεωτικά το 1952, ενώ πριν οι οδηγοί αγώνων φορούσαν κάσκες με γυαλιά. Το 2001 εισήχθησαν κράνη από ανθρακονήματα. Τα σημερινά κράνη δοκιμάζονται αυστηρά για να αντέχουν σε δυνατές κρούσεις, ενώ είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και στη φωτιά.



















