Το Ράλι Ακρόπολις «ταξίδεψε» την Ελλάδα

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότεροι από 90 εκατομμύρια τηλεθεατές υπολογίζεται ότι παρακολούθησαν το Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

Volvo Ex30

Το Ράλι Ακρόπολις του 2024 πέρασε στην ιστορία. Και για μια ακόμα χρονιά έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα. Με τα απρόοπτα να παραμονεύουν μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή.
Η κυριαρχία της HYUNDAI και η νίκη του Neuville, δεν ήταν όμως τα μοναδικά γεγονότα που χαρακτήρισαν τον αγώνα.

Είχαμε ακόμα, τη στέψη του Romet Jürgenson ως πρωταθλητή του Junior WRC. Αλλά και τη νίκη με τη μικρότερη διαφορά, δηλαδή μηδαμινή, που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC. Με τους Sami Pajari και Robert Virves να φτάνουν στον τερματισμό με τον ίδιο συνολικό χρόνο!

Ξεχωριστή ήταν και η παρουσία στον αγώνα, του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish.

Το Ράλι Ακρόπολις όμως, παραμένει διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό. Το τετραήμερο του Εθνικού μας αγώνα, όπως κάθε φορά, «έβαλε» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Σύμφωνα με τις σχετικές μετρήσεις 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν τον αγώνα, σε μόλις έξι επιλεγμένες χώρες παγκοσμίως. Πρόκειται για τις Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία και Ελλάδα. Με τους Έλληνες τηλεθεατές να υπολογίζονται σε 4,6 εκατομμύρια.

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του Ράλι Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η σχετική απήχηση μετρήθηκε, για διάστημα 10 ημερών, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Σίγουρα οι εποχές έχουν αλλάξει. Και το Ράλι Ακρόπολις δεν έχει καμία σχέση με τους ανεπανάληπτους αγώνες των περασμένων δεκαετιών. Εξακολουθεί όμως να συναρπάζει, ακόμα και με το όνομά του. Κι ας μην είχε αυτήν τη χρονιά, καμία σχέση με την Ακρόπολη.

Οι αναμνήσεις όμως όσων το έζησαν ή το είδαν, θα παραμείνουν «ζωντανές». Τουλάχιστον μέχρι το επόμενο.

Ο εντυπωσιακός, όπως πάντα, «φακός» του Photo R Press, μας θυμίζει ξεχωριστές στιγμές των ελληνικών πληρωμάτων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...