Το Ράλι Ακρόπολις «ταξίδεψε» την Ελλάδα

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότεροι από 90 εκατομμύρια τηλεθεατές υπολογίζεται ότι παρακολούθησαν το Ράλι Ακρόπολις του 2024.

 

Το Ράλι Ακρόπολις του 2024 πέρασε στην ιστορία. Και για μια ακόμα χρονιά έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα. Με τα απρόοπτα να παραμονεύουν μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή.
Η κυριαρχία της HYUNDAI και η νίκη του Neuville, δεν ήταν όμως τα μοναδικά γεγονότα που χαρακτήρισαν τον αγώνα.

Είχαμε ακόμα, τη στέψη του Romet Jürgenson ως πρωταθλητή του Junior WRC. Αλλά και τη νίκη με τη μικρότερη διαφορά, δηλαδή μηδαμινή, που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC. Με τους Sami Pajari και Robert Virves να φτάνουν στον τερματισμό με τον ίδιο συνολικό χρόνο!

Ξεχωριστή ήταν και η παρουσία στον αγώνα, του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish.

Το Ράλι Ακρόπολις όμως, παραμένει διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό. Το τετραήμερο του Εθνικού μας αγώνα, όπως κάθε φορά, «έβαλε» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Σύμφωνα με τις σχετικές μετρήσεις 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές είδαν τον αγώνα, σε μόλις έξι επιλεγμένες χώρες παγκοσμίως. Πρόκειται για τις Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία και Ελλάδα. Με τους Έλληνες τηλεθεατές να υπολογίζονται σε 4,6 εκατομμύρια.

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του Ράλι Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η σχετική απήχηση μετρήθηκε, για διάστημα 10 ημερών, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Σίγουρα οι εποχές έχουν αλλάξει. Και το Ράλι Ακρόπολις δεν έχει καμία σχέση με τους ανεπανάληπτους αγώνες των περασμένων δεκαετιών. Εξακολουθεί όμως να συναρπάζει, ακόμα και με το όνομά του. Κι ας μην είχε αυτήν τη χρονιά, καμία σχέση με την Ακρόπολη.

Οι αναμνήσεις όμως όσων το έζησαν ή το είδαν, θα παραμείνουν «ζωντανές». Τουλάχιστον μέχρι το επόμενο.

Ο εντυπωσιακός, όπως πάντα, «φακός» του Photo R Press, μας θυμίζει ξεχωριστές στιγμές των ελληνικών πληρωμάτων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Έρχονται τα «φωτοβολταϊκά» αυτοκίνητα (video)

Η NISSAN ετοιμάζει ένα σύστημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας, το οποίο θα ενσωματώνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εξασφαλίζει έως 3.000 χλμ. οδήγησης ετησίως.     Η ηλεκτροκίνηση,...

Το αυτοκίνητο με αρχική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το FIAT Pandina που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, διαθέτει υβριδικό κινητήρα, σύγχρονο εξοπλισμό υποβοήθησης της οδήγησης και αρχική τιμή που δύσκολα βρίσκουμε...

Δωρεάν οικιακή φόρτιση προσφέρει η VOLVO

Η VOLVO Cars λανσάρει πρωτοβουλία δωρεάν οικιακής φόρτισης, ξεκινώντας αρχικά από τη Σουηδία, ενώ αργότερα αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.   Πιο ελκυστική και...

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.     Η είσοδος της CITROEN στη...