Φθινοπωρινό Ράλι 2024: Έβγαλε πρωταθλητές

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Γιάννης Παπαδημητρίου – Χρήστος Κουζιώνης ήταν οι νικητές του 11ου Φθινοπωρινού Ράλι με το οποίο έπεσε η αυλαία του Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος.

 

Volvo Ex30

 

Με το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλι έπεσε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος. Ο αγώνες ήταν διήμερος και είχε έδρα την Ιτέα.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης με SKODA Fabia RS Rally2 ήταν ταχύτεροι στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής. Στην τελευταία ειδική άφησαν το…πόδι από το γκάζι, αφού ήδη είχαν εξασφαλίσει τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό.

Η οποία όμως δεν ήταν αρκετή για να τους εξασφαλίσει το τίτλο. Γιατί οι δύο εγκαταλείψεις στην αρχή της χρονιάς, στέρησαν το τρίτο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα από τον Γιάννη Παπαδημητρίου. Ο συνοδηγός του όμως, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε διπλά, καθώς αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ελλάδας.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης με SKODA Fabia Rally2 Evo. Ο 27χρονος ηθοποιός δεν πίεσε, κάνοντας αγώνα τακτικής και με τη δεύτερη θέση στον αγώνα, κατέκτησε τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδας! Αν και με μικρή εμπειρία στα χωμάτινα ράλι, αφού ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023, κέρδισε τον τίτλο έχοντας μία όγδοη και τρεις δεύτερες θέσεις, στο…μίνι πρωτάθλημα των τεσσάρων αγώνων.

Άτυχοι στο πρώτο σκέλος, καθώς είχαν κλαταρισμένο ελαστικό τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, ήταν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Θανάσης Τσιούκας. Στη συνέχεια, ανέβασαν ρυθμό με το SKODA Fabia R5, κέρδισαν την Power Stage, τερματίζοντας τελικά στην τρίτη θέση.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte, οδηγώντας ένα SKODA Fabia RS Rally2.

Οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, με RENAULT Clio Rally3, κέρδισαν την κατηγορία Rally3, τερματίζοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής.

Πρωταθλητές στην κατηγορία αναδείχθηκαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οδηγώντας ένα FORD Fiesta Rally3, οι οποίοι βρέθηκαν στην έκτη θέση του αγώνα.

Στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα πέδησης του RENAULT Clio Rally3 στο δεύτερο σκέλος. Στην όγδοη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Βιγκόπουλος – Δημήτρης Σαΐνης, με RENAULT Clio Rally3.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με MITSUBISHI Lancer Evo IX.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης, οι οποίοι με ένα PEUGEOT 208 Rally4 ήταν πρώτοι στην F2. Πρωταθλητές Ελλάδας στην F2 αναδείχθηκαν οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας με PEUGEOT 208 R2, τερματίζοντας δεύτεροι στην κατηγορία Φθινοπωρινό Ράλι.

Με τη δεύτερη θέση στη Ν, οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος στην κατηγορία, οδηγώντας ένα MITSUBISHI Lancer Evo IX στη 17η θέση της γενικής κατάταξης.

Νίκη με τίτλο στην F2 E συνδύασαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οδηγώντας με το πλάι ένα TOYOTA Starlet KP60.

Oι Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας με RENAULT Clio Rally5 ήταν πρώτοι στην κατηγορία C6. Τους ακολούθησαν οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος με TOYOTA Starlet EP91, οι οποίοι αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδας στην κατηγορία. Στη C3, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας με FORD Escort MKII.

Εύκολα επικράτησαν στα Ιστορικά οι Παναγιώτης Παραδείσης-Νίκος Μουζάκης, προσφέροντας θέαμα με το FORD Escort MKII.

Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), το οποίο είχε και τη βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Δελφών.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του 11ου Φθινοπωρινού Ράλι.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...