Το Fiat 500 διαχρονικά αποτελεί ένα ορόσημο για το χώρο του αυτοκινήτου. Αρχικά το 1957 έκανε προσιτή την ελευθερία της αυτοκίνησης για εκατομμύρια ανθρώπους στην Ευρώπη, ενώ με την αναβίωση του τον 21ο αιώνα έδωσε στιλ και χαρακτήρα στα αυτοκίνητα πόλης.
Σήμερα, με την προσθήκη της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, η οικογένεια 500 αλλάζει σελίδα στην ηλεκτροκίνηση
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Για να καταλάβετε, υπάρχουν στην πραγματικότητα δύο εκδόσεις του Fiat 500 για να διαλέξετε: η καθαρή ηλεκτρική έκδοση την οποία η Fiat ονομάζει New 500, μαζί με το μοντέλο βενζίνης προηγούμενης γενιάς, το οποίο έχει επαναπροσδιοριστεί ως 500 Hybrid και παραμένει προς πώληση.
Είναι η ηλεκτρική έκδοση στην οποία εστιάζουμε εδώ – επισκεφθείτε την δοκμή του Fiat 500 Hybrid εάν θέλετε να διαβάσετε σχετικά.
Η νέα πλατφόρμα του ηλεκτρικού 500 σχεδιάστηκε ειδικά για το μοντέλο και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης ανάλογα με την έκδοση 70 kw (95 ίπποι) ή 87 kW (118 ίπποι) που εξασφαλίζει άμεση απόκριση και εξαιρετικά καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε 9’’ ή 9,5’’ ανάλογα με την έκδοση).
Το 500 είναι δημιούργημα κυρίως για την πόλη, οπότε έχει μικρό κύκλο στροφής και είναι ιδανικό για “τσάρκες” σε στενά δρομάκια ή να ξεκολλά εύκολα από τα φανάρια.
Το κυριότερο είναι πως το ηλεκτρικό 500 μέσα σε μόλις 5 λεπτά μπορεί να φορτιστεί με αρκετή ενέργεια που θα του εξασφαλίσει 50χλμ. διαδρομών.
Παράλληλα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε μόλις 35 λεπτά το ποσοστό φόρτισης μπορεί να φτάσει στο 80%, το ηλεκτρικό 500 ουσιαστικά απαλλάσσει τον χρήστη από το άγχος της διαδικασίας φόρτισης.
Μπορείτε να καθίσει αρκετά ψηλά στο ηλεκτρικό Fiat 500. Το γεγονός ότι είστε ψηλά στο αυτοκίνητο βοηθά επίσης να έχετε καλή ορατότητα του δρόμου μπροστά και προς τα πλάγια. Η ιδανική θέση οδήγησης είναι εύκολο να βρεθεί, χάρη στο τιμόνι που κινείται μέσα και έξω καθώς και πάνω και κάτω, και ένα κάθισμα οδηγού που παρέχει αρκετή υποστήριξη σε όλα τα σημαντικά σημεία.
Δεδομένου του ρετρό εξωτερικού στιλ, ίσως εκπλαγείτε από τη σχετικά μοντέρνα εμφάνιση του εσωτερικού. Ωστόσο, η εργονομία είναι καλή, και ενώ δεν υπάρχουν τόσα πολυτελή, μαλακά υλικά , όλα αισθάνονται στιβάρά με σωστή προσαρμογή. Εν ολίγοις, στο ηλεκτρικό 500 δεν αισθάνεσαι καθόλου ότι ζεις σε ένα “φθηνό” εσωτερικό.
*Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος που προκύπτει από τα κίνητρα που προσφέρει το κράτος για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.