
Θετικά ξεκίνησε η χρονιά, αλλά δεν θα πρέπει να βιαστούμε για το πως θα κινηθεί και στην συνέχεια. Ο Ιανουάριος “παραδοσιακά” μεταφέρει κάποιες ταξινομήσεις από τον Δεκέμβριο.
Οι μήνες του πρώτου εξαμήνου θα δείξουν την δυναμική του έτους, με τα πρώτα δείγματα στο τουριστικό προϊόν αλλά και την είσοδο νέων και σημαντικών μοντέλων στις εμπορικές κατηγορίες της Ελληνικής αγοράς
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»: Δείτε τα μοντέλα που πέρασαν στον τελικό
Με 11 αυτοκίνητα θα διεξαχθεί ο τελικός για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Δείτε ποια είναι αυτά.
Η αντίστροφη μέτρηση...
FORD BlueCruise: Πότε έρχεται η…hands-free οδήγηση (video)
Δείτε σε ποια μοντέλα της FORD θα είναι διαθέσιμο το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς τη χρήση του τιμονιού.
Το σύστημα BlueCruise της...
AUDI: Αποκαλύπτεται το μονοθέσιο για τη Φόρμουλα 1 (video)
Το μονοθέσιο R26 Concept μας προετοιμάζει για την εικόνα του μονοθεσίου με το οποίο η AUDI θα συμμετάσχει στην πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, αλλά...
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:
| Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Μεταβολή | |
| Καινούργια επιβατικά | 9.785 | 9.210 | +6,2% |
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 690 | 676 | +2,1% |
| Καινούργια λεωφορεία | 50 | 75 | -33,3% |
| Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 2.274 | 1.761 | +29,1% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, για τον Ιανουάριο, έχει ως εξής:
| Segment | Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
| A | 8,7% | 10,2% | -1,5 |
| A-SUV | 2,2% | 2,1% | +0,1 |
| B | 30,2% | 34,4% | -4,2 |
| B-SUV | 18,3% | 12,3% | +6,0 |
| C | 13,0% | 15,8% | -2,8 |
| C-SUV | 21,2% | 19,6% | +1,6 |
| D | 1,3% | 1,6% | -0,3 |
| D-SUV | 2,3% | 2,0% | +0,3 |
| E | 0,3% | 0,2% | +0,1 |
| E-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
| F-G | 0,1% | 0,0% | +0,1 |
| F-G-SUV | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
| SPORTS | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
| MPV | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
| MPV-M/COMBI | 1,7% | 1,1% | +0,6 |
| 100,0% | 100,0% | ||
| (Εκ των οποίων SUV | 44,4% | 36,4% | +8,0) |
| Ιανουάριος 2020 | Ιανουάριος 2019 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘19* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘18* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
| Βενζίνη | 58,3% | 61,5% | -3,2 | 58,9% | 56,6% | +2,3 |
| Πετρέλαιο | 27,7% | 32,6% | -4,9 | 30,5% | 35,9% | -5,4 |
| Υβριδικά (HEV) | 11,6% | 4,4% | +7,2 | 5,8% | 3,9% | +1,9 |
| Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 0,6% | 0,3% | +0,3 | 3,1% | 2,1% | +1,0 |
| Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,8% | 1,0% | +0,8 | 1,7% | 1,5% | +0,2 |
| Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,0% | 0,2% | -0,2 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών το 2019 κινήθηκε ως εξής:
| Δεκέμβριος 2019 | Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2019 | Ιανουάριος –Δεκέμβριος 2018 | Μεταβολή | |
| ΕΕ(1) | 1.215.076 | 998.791 | +21,7% | 15.340.188 | 15.159.336 | +1,2% |
| ΕΕ 15(2) | 1.087.596 | 899.941 | +20,9% | 13.838.583 | 13.745.731 | +0,7% |
| ΕΕ(1) + EFTA(3) | 1.261.742 | 1.039.272 | +21,4% | 15.805.752 | 15.624.948 | +1,2% |
| Ελλάδα | 6.598 | 5.337 | +23,6% | 114.109 | 103.431 | +10,3% |


















