Η Ευρώπη θέλει να μειώσει το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Μεταξύ των πιο σημαντικών προβλημάτων που σχετίζονται με τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βρίσκεται σίγουρα το κόστος κτήσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Σήμερα το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ακόμη πολύ υψηλότερο από αυτό που αντιστοιχεί σε ένα αντίστοιχης κατηγορίας παραδοσιακό αυτοκίνητο.

Το «πρόβλημα» αντιμετωπίζεται τώρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία, δια στόματος του Frans Timmermans, αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις περιβαλλοντικές πολιτικές και έναν από τους πιο ένθερμους υποστηριχτές και εξειδικευμένους στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας, όσον αφορά τα αυτοκίνητα του εγγύς μέλλοντος, εξέφρασε την άποψή του επί του θέματος.

Από την άλλη πλευρά, όλοι οι κατασκευαστές περιμένουν τώρα τις νέες κατευθυντήριες γραμμές που η Ευρωπαϊκή Ένωση θα εκδώσει σύντομα σε σχέση με τους κανονισμούς που θα εισαγάγουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων αυτοκινήτων που θα ανήκουν στην κατηγορία Euro 7.

Με την έννοια αυτή, οι τόσο ισχυροί περιορισμοί αναμένεται να προκαλέσουν ένα χτύπημα, αποδίδοντας μέρος της ευθύνης για την ατμοσφαιρική ρύπανση στον παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Είναι ήδη γνωστό ότι ακριβώς σε σχέση με τη νέα νομοθεσία κατά της ρύπανσης που θα προκύψει, οι κινητήρες θα αλλάξουν με εξελίξεις που ενδεχομένως θα οδηγούν αποκλειστικά σε ηλεκτρική τεχνολογία.

Αλλά είναι επίσης γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια αρκετές αναλύσεις και έρευνες ανταμείβουν την εξαιρετική συμπεριφορά, όσον αφορά τις εκπομπές, που προτείνει το Euro 6D.

Οι οικονομολόγοι ανησυχούν επίσης για την ξαφνική αλλαγή σε ολόκληρη τη βιομηχανία που θα σήμαινε την απώλεια θέσεων εργασίας και θα ευνοούσε τους ασιατικούς παραγωγούς που βρίσκονται τώρα μπροστά σε αυτόν τον τομέα.

Εν ολίγοις, η απόφαση να συνεχιστεί αυτή η νέα κατεύθυνση ευχαριστεί μερικούς αλλά δεν τους πείθει όλους.  Τα πρότυπα Euro 7 θα μπορούσαν να αποτελέσουν την ταφόπλακα για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

 

Το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων 

Ο Timmermans μίλησε στους Financial Times σχετικά με το ζήτημα που συνδέεται με το κόστος, στοχεύοντας σε μια πιθανή στρατηγική που αποσκοπεί ακριβώς στην παραγωγή πιο βατών περιθωρίων για τη μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το νούμερο ένα πρόβλημα, η λύση του οποίου θα κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη, επομένως θα μπορεί να αγοραστεί χωρίς προβλήματα από όλους.

Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παράσχει μια σειρά μέτρων ήδη κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα του Ιουλίου, προκειμένου να διασφαλίσει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να επιτύχει τον σημαντικό στόχο μείωσης των εκπομπών που ορίστηκε στο 55% έως το 2030, σε σύγκριση με το 1990. «Πρέπει να κάνουμε συγκεκριμένα πράγματα για να τονώσουμε τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Δεν πιστεύουμε ότι μια ημερομηνία για την απαγόρευση ενδοθερμικών αυτοκινήτων είναι χρήσιμη για την επίτευξη του αποτελέσματος. Πρέπει να πούμε στον κλάδο, όπως ήδη κάνουμε, ότι θα υπάρχουν όλο και πιο περιοριστικοί κανόνες.

Ένα εργαλείο που θα σας οδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση.  Νομίζω ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει λάβει πραγματικά την ιδέα της ρύπανσης λιγότερο σοβαρά.  Θα υπάρχει πάντα συζήτηση σχετικά με το ρυθμό επίτευξης των στόχων, αλλά συνεχίζεται », παραδέχτηκε ο Frans Timmermans στους Financial Times.

«Εάν ορισμένες εταιρείες ανησυχούν για την επίτευξη των στόχων, το τέλος της ζωής στη Γη δεν είναι κάτι που πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία.  Η αίσθηση του επείγοντος για το περιβάλλον δεν είναι η ίδια από χώρα σε χώρα.  Αλλά σίγουρα αυτές οι εκπομπές θα είναι μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές διαδικασίες μετασχηματισμού που θα θυμόμαστε ποτέ », κατέληξε.