Κορυφαίες επιδόσεις, εντυπωσιακή ισχύ, μεγάλη χωρητικότητα μπαταρίας και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία προσφέρει η τεχνολογία Hybrid+ του ολοκαίνουργιου MG 3
Η MG Motor αναμφίβολα είναι η εταιρεία που έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό, περισσότερο από κάθε άλλη από αυτές που πρόσφατα εμφανίστηκαν στην ευρωπαϊκή και, όχι μόνο αγορά.
Και τώρα, αναμένεται να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της, αφού το νέο MG 3 δείχνει ικανό να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία των χάτσμπακ του B Segment.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του μοντέλου έγινε στην Αθήνα, με δημοσιογράφους από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη να το δοκιμάζουν επί ελληνικού εδάφους! Το MG 3 πάντως σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για την MG, καθώς είναι το πρώτο υπερ-υβριδικό μοντέλο της.
Παρουσίαση του MG 3 έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ιδανικό τόσο για γρήγορες μετακινήσεις στην πόλη, όσο και για μεγαλύτερες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο. Με τις επιδόσεις να αποτελούν το μεγάλο του «όπλο», αφού είναι ίσως το ταχύτερο υβριδικό της κατηγορίας B.
Άλλωστε επιταχύνει από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα. Η επιτάχυνση σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων από 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται μόλις σε 5 δευτερόλεπτα.
Επιδόσεις μάλλον αναμενόμενες αφού το υβριδικό του σύστημα έχει συνδυαστική ισχύ 195 ίππους. Παράλληλα, το MG 3 Hybrid+ υπόσχεται και μέση κατανάλωση στα 4,4 λτ./100χλμ. με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται στα 100 γραμ./χλμ.
Το νέο MG 3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με τους παρακάτω τρόπους, καθένας εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:
EV: Λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.
Σε σειρά: Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση: Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.
Κίνηση και φόρτιση: Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Παράλληλη: Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Eco, Standard και Sport. Η λειτουργία Eco είναι βαθμονομημένη για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση γκαζιού, ενώ η Standard παρέχει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και λειτουργεί καλά για τους περισσότερους τύπους διαδρομών.
Στη Sport λειτουργία η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να υπάρχει η καλύτερη και αμεσότερη απόκριση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου, προσφέροντας τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία των υβριδικών supermini.
Η MG εφοδιάζεται με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, καθώς επίσης και με πίσω αισθητήρες στάθμευσης αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκουμε επενδύσεις με συνθετικό δέρμα, πρόσβαση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.
Το νέο MG 3, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Αυτό περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και έξυπνο έλεγχο μεγάλης σκάλας φώτων.
Το MG 3 είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα με τις τιμές να ξεκινούν από 19.950 ευρώ για την έκδοση Excite AT 2WD. Η Exclusive έχει 21.450 ευρώ και η πλουσιότερη Luxury 22.950. Οι συγκεκριμένες τιμές είναι μετά από την έκπτωση λανσαρίσματος των 500 ευρώ που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία.
Υπενθυμίζουμε ότι όλα τα μοντέλα της MG που διατίθενται στη χώρα μας καλύπτονται από την τριπλή φροντίδα “Triple 7”.