Ποια μοντέλα σταμάτησαν να παράγονται το 2017

Κοινοποίησε το άρθρο

Είπαμε για τους νικητές αξίζει όμως να μιλήσουμε και για τα αυτοκίνητα  που για διαφορετικούς λόγους το καθένα μας άφησαν αυτόν τον μάταιο κόσμο για να πάνε στο γκαράζ του παραδείσου. Ας θυμηθούμε ποια μοντέλα σταμάτησαν να παράγονται το 2017.

Aston Martin V12 Vantage

Ας αρχίσουμε από τα πιο επώδυνα, με τον ερχομό της νέας  twin-turbo AMG V8 Vantage ήταν αναμενόμενη η απόσυρση της ομορφιάς που μας συντρόφευε όλα αυτά τα χρόνια με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12, 5.9 λίτρων ο οποίος μέσω του 7τάχυτου  χειροκίνητου κιβωτίου κατάφερνε να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα. Ήταν της εποχής των μικρών sports car με τους τεράστιους κινητήρες.

Vauxhall VXR8

Δεν ήταν μόνο το V8 Holden που άφησε τα πάτρια εδάφη της Αυστραλίας αλλά μαζί του και σχεδόν ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου. Το τέλος ήταν λυπηρό και το θηριώδης αγριεμένο VXR8 GTS-R θα μείνει στις μνήμες των απανταχού Mad Max.

Suzuki Swift Sport

Το τελευταίο hot hatchback εξαφανίστηκε ήσυχα το 2017, κάνοντας χώρο για το νέο 1.4 λίτρα turbo με ίδια ιπποδύναμη αλλά περισσότερη ροπή και λιγότερα κιλά.

Ford Fiesta ST

Τέλος και για το καλύτερο μικρό hot hatchback. Το Fiesta ST ήταν ασύμφορο οπότε έπρεπε αν βρεθεί ολοκληρωτική λύση. Η αλλαγή έγινε με το ήσυχο, 3κύλινδρο που όμως είναι άκρως διασκεδαστικό στην οδήγησή του.

Land Rover Discovery 4

Το νέο Discovery είναι εκπληκτικά ικανό μηχάνημα αν και του λείπει στυλ αφού  μοιάζει να έγινε copy/paste με το τεράστιο Range Rover.  Το παλιό ήταν πιο βαρύ, πιο διψασμένο ίσως χειρότερο σαν αυτοκίνητο αλλά θα λείψει σε πολλούς. RIP Land Rover Disco.

Citroen C4 Cactus

Η Citroen φρεσκάρισε το C4 Cactus και κατάφερε να μας μπερδέψει σχεδιαστικά. Τι να σκεφτόντουσαν άραγε οι σχεδιαστές της Citroen? Εκεί που έγινε κατανοητή η σχεδίαση του cactus αλλάξανε ρότα προς άλλη κατεύθυνση. Merde όπως θα έλεγαν οι Γάλλοι.

Subaru WRX STI

Μετά από την  καταστροφική αλλαγή του γρήγορου Impreza σε ένα ομολογουμένως αμφιλεγόμενο hatchback, η Subaru έκανε στροφή 180 μοιρών με το WRX STI δίνοντας μας ένα αυτοκίνητο 4Χ4 saloon με κινητήρα boxer χωρίς το όνομα Impreza που λειτούργησε για λίγο, ξέμεινε όμως αφού η τεχνολογία προχώρησε αφήνοντάς το να μοιάζει με ρεπλίκα της δεκαετίας του 1990.

Dodge Viper

Στις 31 Αυγούστου η τρίτη γενιά Viper, ένα είδωλο της αυτοκινητοβιομηχανίας των Η.Π.Α. έφυγε από την ζωή. Οι ελάχιστες  πωλήσεις του V10, θηρίου των 8.3 λίτρων αναγκασαν να του κάνουν «ευθανασία» μετά από 25 χρόνια παρουσίας και αναγνώρισης.