Mε ποιούς κινητήρες έρχεται αρχικά το νέο Golf ;

Η όγδοη γενιά του best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, σηματοδοτεί την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου που δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε την κατηγορία και παράλληλα ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα  ανεξάρτητα κατηγορίας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η Volkswagen διπλασιάζει στους 24 μήνες τα διαστήματα service!

0
Με το λανσάρισμα του νέου Golf, η Volkswagen εισάγει ένα πραγματικά εντυπωσιακό concept, που δείχνει και την αυτοπεποίθηση της μάρκας για την πολύ υψηλή...

Η όγδοη γενιά του VW Golf αποκαλύπτεται στην Ελλάδα

0
Μία μεγάλη πρεμιέρα για τους Έλληνες φίλους του αυτοκινήτου! Μόλις δύο εβδομάδες μετά την παγκόσμια αποκάλυψή του στην έδρα της Volkswagen, το Wolfsburg, το...

Το Νέο Volkswagen Transporter 6.1 από 24.545 €

0
Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Volkswagen Transporter στην Ελλάδα. Ένα μοντέλο  που υπηρετεί τους επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο για περισσότερα από 70 χρόνια,...

1.5 TSI με 130 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με απόδοση 130 PS μεταξύ 5.000 και 6.000 rpm, ο TSI του νέου Golf είναι ένας ισχυρός και υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας. Χάρη στην τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένα turbo με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (MQ200), το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 km/h.

1.5 TSI με 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με μέγιστη ισχύ 150 PS, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management) και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (MQ200). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 250 Nm παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 km/h ενώ το 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα.

 

1.5 eTSI με 110 kW (150 PS) και DSG. Ο 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων (DQ200) ως στάνταρ. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος με τον 1.5 TSI (η μέγιστη ισχύς μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ.) με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει ίδιου μεγέθους ροπή 250 Nm, διαθέσιμη σε μια περιοχή από 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Το Golf 1,5 eTSI επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 224 km/h.

2.0 TDI με 150 PS και DSG. Ο μέχρι στιγμής πιο ισχυρός κινητήρας TDI του νέου Golf αποδίδει 150 PS μεταξύ 3.500-4.000 σ.α.λ. Αυτό το επίπεδο ισχύος συνδέεται με ένα DSG 7-σχέσεων. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 360 Nm επιτυγχάνεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Η έκδοση των 150 PS είναι εξοπλισμένη με το διπλό σύστημα ψεκασμού AdBlue (Twin Dosing). Μπορεί να επιτύχει ταχύτητες 223 km/h, το Golf 2.0 TSI DSG μπορεί επίσης να επιταχύνει σε 100 km/h σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.