NAMX HUV Pininfarina με κάψουλες υδρογόνου

Κοινοποίησε το άρθρο

Το NamX HUV είναι ένα πρωτότυπο σχεδιασμένο από τον Pininfarina, το οποίο κινείται με υδρογόνο.

To εντυπωσιακό NamX HUV είναι μια ακόμα απόδειξη ότι η ηλεκτροκίνηση τελικά δεν είναι ο μοναδικός δρόμος που οδηγεί σε ένα βιώσιμο μέλλον. Γιατί την ώρα που όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε διαδικασία … εξηλεκτρισμού, κάποιοι κατασκευαστές ασχολούνται με το υδρογόνο.

Volvo Ex30

Μια από αυτές τις εταιρείες, είναι η NamX, σχετικά άγνωστη στο ευρύ κοινό.
Πρόκειται για μια αφροευρωπαϊκή βιομηχανική και τεχνολογική επιχείρηση που ιδρύθηκε από τους Faouzi Annajah και Thomas de Lussac. Στόχος της είναι η διατήρηση του περιβάλλοντος χάρη στο πράσινο υδρογόνο. Ήδη έχει δημιουργήσει ένα σύστημα αφαιρούμενων καψουλών υδρογόνου, το οποίο μάλιστα είναι κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Πρόσφατα συνεργάστηκε με το διάσημο οίκο Pininfarina, ο οποίος με το στούντιο σχεδιασμού De Lussac σχεδίασε ένα SUV για να αξιοποιήσει την πατέντα της NamX. To HUV αποτελεί ένα σημαντικό άλμα προς την κινητικότητα με υδρογόνο.

Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι διαθέτει ένα αφαιρούμενο σύστημα δεξαμενής που τροφοδοτεί το όχημα με κάψουλες υδρογόνου. Διαθέτει μια σειρά από έξι κάψουλες υδρογόνου στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας αυτονομία από 700 έως 800 χιλιόμετρα. Αυτές οι κάψουλες μπορούν να επαναφορτιστούν σε σταθμούς πλήρωσης υδρογόνου.

Έτσι εξασφαλίζεται η προσβασιμότητα σε υδρογόνο για όλους, χωρίς τους περιορισμούς στην αυτονομία που συνήθως έχουν σήμερα οι «καθαρές» μετακινήσεις.
Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργηθεί και ένα δίκτυο διανομής για τις κάψουλες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα «φιλικές» στη χρήση τους.

Αν υλοποιηθεί το όραμα της NamX, στο μέλλον θα παίρνουμε το…βαλιτσάκι μας με το υδρογόνο και θα ταξιδεύουμε «καθαρά» χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού ή της φόρτισης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

FORD Ranger Plug-In Hybrid Trailer Backup Assist: Το pick-up που μπαίνει στην πρίζα και...

0
Με το Trailer Backup Assist της FORD Pro, οι οδηγοί του νέου Ranger Plug-In Hybrid δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν συνεχείς διορθώσεις με το...

SEAT Days – “Black Friday Edition με όφελος έως 1.500€

0
Το νέο προωθητικό πρόγραμμα SEAT Days – “Black Friday Edition” αφορά ετοιμοπαράδοτα Ibiza, Arona και Leon με το όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή να...