Aντικατάσταση άδειας οδήγησης : Πλέον γίνεται σε 1 μέρα

Κοινοποίησε το άρθρο
αντικατάσταση άδειας οδήγησης

Στις 4.000 ανήλθαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις σε ένα μήνα για αντικατάσταση άδειας οδήγησης, με αυθημερόν διεκπεραίωση 2.614 αιτημάτων, 87 σε εκκρεμότητα λόγω ανεπαρκών στοιχείων και απόρριψη των υπολοίπων λόγω ελλιπών προδιαγραφών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HONDA Dream Drives: Χάρτης με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση (video)

Ο διαδραστικός χάρτης Dream Drives είναι μια συλλογή με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση στην Ευρώπη και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το τέλος του...

Η…ανατομία μιας σύγκρουσης στην F1 (video)

Δείτε πως γυρίστηκε η σκηνή ενός τρομακτικού ατυχήματος για τις ανάγκες της ταινίας F1 The Movie.     Η πολυσυζητημένη ταινία F1 The Movie, έχει μεταφέρει στις...

Περισσότερες από 2.600 παραβάσεις τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Οι έλεγχοι της Τροχαίας Αττικής για την εφαρμογή του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είχε ως αποτέλεσμα την αφαίρεση 500 αδειών οδήγησης, ενώ δεν έλειψαν...

Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.

Τον περιφερειάρχη συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Αν. Αττικής, Θανάσης Αυγερινός, Οικονομικών, Νίκος Πέππας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.

Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:

  1. Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
  2. Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
  3. Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
  4. Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
  5. Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
  6. Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.