Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

KOENIGSEGG Jesko : Παγκόσμιο ρεκόρ 0-400-0 χλμ./ώρα (video)

Δείτε το KOENIGSEGG Jesko Absolut, το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, να καταρρίπτει παγκόσμια ρεκόρ επιτάχυνσης       Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε τη φήμη της ως ένας...

Αυτοκίνητα αξίας 11 εκατομμυρίων ευρώ

Σπάνια και πανάκριβα αυτοκίνητα είχαν την ευκαιρία να αγοράσουν συλλέκτες και ευκατάστατοι πελάτες σε ένα λαμπερό «παζάρι» στο Σαιν Τροπέ       Το Garden Party που διοργάνωσε...

ALFA ROMEO Junior : Πότε έρχεται στην Ελλάδα – Τιμές

Με υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις έρχεται η ολοκαίνουργια Junior, με την οποίο ξεκινά μια νέα σελίδα στη σύγχρονη ιστορία της ALFA ROMEO       To πολυαναμενόμενο, ολοκαίνουργιο...

Τί γίνεται αν μας χτυπήσει κεραυνός μέσα στο αυτοκίνητο ;

Οι ισχυρές καταιγίδες αυτήν την εποχή συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις και από κεραυνούς. Ας δούμε αν είμαστε ασφαλείς όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όπως αναφέρουν...

Ράλι Ακρόπολις: Παραμένει στο WRC και γίνεται καλοκαιρινό

Επιστροφή σε καλοκαιρινές ημερομηνίες για το Ράλι Ακρόπολις, το οποίο θα παραμείνει, τουλάχιστον μέχρι το 2027, στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι       Το 2021 άνοιξε...

SUZUKI: Δωρεάν καλοκαιρινός έλεγχος

“Drive ‘N Smile Summer Edition” λέγεται το πρόγραμμα για δωρεάν έλεγχο των αυτοκινήτων που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία της SUZUKI     Ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές και ασφαλείς...

NISSAN Qashqai 2024: Εκδόσεις – τιμές

Το νέο NISSAN Qashqai ήρθε στην Ελλάδα, σημαντικά ανανεωμένο με τεχνολογικές αναβαθμίσεις     Το NISSAN Qashqai του 2024 ξεκινάει την πορεία του στις ευρωπαϊκές αγορές, με...

Ράλι Πολωνίας 2024: Last minute…Rovanpera (video)

Οι Rovanpera - Halttunen με TOYOTA Yaris, ήταν οι νικητές του 80ου Ράλι Πολωνίας, σε έναν αγώνα που δεν είχαν προγραμματίσει να αγωνιστούν       Ένα ατύχημα...