Οδηγούμε το νέο SUZUKΙ Swift 1.2

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η τέταρτη γενιά του SUZUKΙ Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα, με αναβαθμίσεις σε σημαντικούς τομείς

 

 

 

Του Ηλία Ματζαβά

Το SUZUKΙ Swift είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο, αφού έχει κυκλοφορήσει σε 169 χώρες πραγματοποιώντας συνολικές πωλήσεις άνω των 9 εκατομμυρίων.
Η επιτυχία του αυτή είχε ως αποτέλεσμα, η SUZUKI να διατηρήσει τη γνώριμη σιλουέτα του, στη νέα, τέταρτη γενιά του. Η οποία διαθέτει μοντέρνα και ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία, που του δίνουν έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Αν και με την πρώτη ματιά θυμίζει αρκετά το μοντέλο που αντικαθιστά, έχει σημαντικές αλλαγές.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου SUZUKI Swift έχετε ήδη διαβάσει στο gonews.gr.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το μήκους 3,86 μέτρων Swift αποτελεί μια ανανεωμένη πρόταση, στην κατηγορία των σούπερμίνι, την οποία αρκετές εταιρείες εγκαταλείπουν βλέποντας την εξάπλωση των SUV. Με αφορμή την έλευση του νέου SUZUKΙ Swift στην Ελλάδα, το gonews.gr είχε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του.

Διαπίστωση πρώτη. Εξωτερικά είναι από τις περιπτώσεις που μάλλον από κοντά, δείχνει διαφορετικό από ό,τι στις φωτογραφίες. Με έντονες, αεροδυναμικές καμπύλες, δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι ανανεωμένο, παραμένοντας όμως αναγνωρίσιμο ως Swift. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι.

Στο εσωτερικό πάντως, χωρίς να υπάρχουν σχεδιαστικές υπερβολές, η αναβάθμιση είναι δεδομένη. Ποιοτικά και, όχι μόνο. Η σχεδίαση είναι οδηγοκεντρική, η εργονομία βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ σίγουρα αυτή που κυριαρχεί είναι η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών. Η οποία προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, εύκολα και απλά χωρίς να ψάχνεσαι σε πολύπλοκες ρυθμίσεις.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Swift αποδεικνύεται ευχάριστο και ευκολοδήγητο. Με το πιο άκαμπτο πλαίσιο να εξασφαλίζει σταθερότητα και τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης να φροντίζει για την άνεση.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.197 κ.εκ. διατηρεί την ιπποδύναμη των 82 ίππων, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά τώρα είναι διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές. Βελτιωμένη είναι και η ροπή που φτάνει στα 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

Η σημαντική διαφορά του κινητήρα πάντως είναι ότι πλέον είναι τρικύλινδρος και όχι τετρακύλινδρος με τις εκπομπές CO2 να κυμαίνονται από 98-99 γρ./χλμ. Άλλωστε οι πιέσεις για τη μείωση των ρύπων, γίνονται όλο και πιο έντονες στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η… τρικύλινδρη επιλογή πάντως δεν σημαίνει και σημαντική αύξηση των κραδασμών του κινητήρα, που συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Γιατί οι μηχανικοί της SUZUKI δούλεψαν ιδιαίτερα στον τομέα της μείωσης του θορύβου.

Με τη βοήθεια και ενός ήπια υβριδικού συστήματος 12V, το οποίο βοηθάει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση, το βάρους 920 κιλών Swift δείχνει πρόθυμο, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς.

Στη σύντομη βόλτα μας, εκτιμήσαμε ακόμα την εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, το οποίο έχει γραμμική αντίδραση, χωρίς να μεταφέρει στα χέρια του οδηγού τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ικανοποιητικά είναι και τα φρένα, χωρίς απότομες αντιδράσεις, έχοντας ελεγχόμενη δύναμη πέδησης. Φυσικά υπάρχουν και τα καθιερωμένα πλέον, συστήματα υποστήριξης του οδηγού.

Το σίγουρο είναι ότι η τέταρτη γενιά του Swift διατηρεί την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, για την οποία ήταν γνωστό μέχρι τώρα. Με τον οδηγό, να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο πλέον τη συνύπαρξή του με το ιαπωνικό σούπερμίνι. Περισσότερα, προσεχώς…

Οι τιμές του SUZUKI Swift του 2024 ξεκινούν από 18.450 ευρώ. Δείτε εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Τα αυτοκίνητα των νέων ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού

Με τα SUV της OPEL θα κυκλοφορεί ο Daniel Podence και τα άλλα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού.     Με τρεις σημαντικές προσθήκες ολοκλήρωσε το ρόστερ...

F1: Η FERRARI γιορτάζει στη Μόντσα (video)

Η FERRARI αγωνίζεται στη Μόντσα σε εορταστικό κλίμα, με τους φανατικούς φίλους της να αναπολούν το παρελθόν και τη νίκη του Lauda το 1975,...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Εκκίνηση

Κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης ξεκίνησε το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις του 2025, για τη διήμερη περιπέτεια που θα ξυπνήσει τις μνήμες από...

BMW iX3 2025: Το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse

Η νέα iX3 του 2025 σηματοδοτεί τη έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, η οποία πλέον θα κινείται στους…ρυθμούς της πολυσυζητημένης Neue Klasse.   Η...

CHEVROLET California Corvette Concept: Η GM επανασχεδιάζει το μέλλον της

Το GM California Corvette concept, είναι ένα μοναδικό hypercar, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά με πολλά εμβληματικά στοιχεία από τη θρυλική Corvette.     Η GENERAL...

ID. Polo: Ο θρύλος της VOLKSWAGEN στην…πρίζα

Το VW Polo…φορτίζεται, μπαίνει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID. και ετοιμάζεται να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή, αλλά και πιο συναρπαστική με την έκδοση...

AUDI Concept C: Το…ΤΤ του αύριο

To AUDI Concept C είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θυμίζει το ΤΤ, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τον δρόμο για το μέλλον...

SMART #2: Ετοιμάζεται η ηλεκτρική επιστροφή του fortwo

H SMART επιβεβαίωσε τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ετοιμάζει ένα νέο διθέσιο fortwo, το οποίο αναμένεται το 2026 και θα λέγεται #2.     H SMART έγινε...