Mitsubishi ASX 1,6 – διαχρονική αξία

Κοινοποίησε το άρθρο
Η Mitsubishi ανανέωσε το ASX ούτως ώστε να το κάνει ακόμα πιο θελκτικό για την δημοφιλή κατηγορία των crossover. 
Το ASX είναι ένα μοντέλο αγαπητό και γνώριμο στο ελληνικό αγοραστικό κοινό. Η πρώτη γνωριμία έγινε το 2010, το facelift μοντέλο παρουσιάστηκε το 2015, όπου και boostαρε ακόμα περισσότερο την εμπορική του καριέρα. Τώρα, προσφέρεται ανανεωμένο και βελτιωμένο στα σημεία, αποκλειστικά δικίνητο και βενζινοκίνητο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή MITSUBISHI Colt 1.0 Turbo: Ευχάριστη έκπληξη

Οδηγούμε το νέο, γαλλικών προδιαγραφών MITSUBISHI Colt των 91 ίππων. Το οποίο αποδεικνύεται ένα ολοκληρωμένο σούπερμίνι, που στόχο έχει την ικανοποίηση του οδηγού.     Του Ηλία...

MITSUBISHI “Diamond Bonus Deals” με όφελος πάνω από 4.000 ευρώ

Το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals" της MITSUBISHI Motors προσφέρει σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας     Τα...

MITSUBISHI Colt: Επιστροφή στην Ελλάδα -Τιμές

  Το MITSUBISHI Colt επιστρέφει στην Ελλάδα και στην ευρωπαϊκή αγορά γενικότερα, αποτελώντας μια ακόμα επιλογή στην κατηγορία Β.   Η 7η γενιά του MITSUBISHI Colt σίγουρα...

Dynamic Shield

Αυτό είναι το όνομα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που ενστερνίζεται το ιαπωνικό crossover, το οποίο συνεχίζει να κατασκευάζεται στο Οκαζάκι της Ιαπωνίας. Το εμπρός του μέρος ξεχωρίζει με τις λεπτές οριζόντιες λεπτές γρίλιες της μάσκας, όπου και προσαρμόζονται τα LED φώτα ημέρας. Στο οπίσθιο τμήμα διακρίνεται ο νέος προφυλακτήρας, η κεραία που θυμίζει πτερύγιο καρχαρία, με το φαίνεσθαι να ολοκληρώνεται με τη νέα και διευρυμένη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων, αλλά και τις διαφορετικές ζάντες ελαφρού κράματος.

Ποιοτικά αναβαθμισμένο, αλλά λιτό εσωτερικό

Στη καμπίνα του Mitsubishi ASX, εντοπίζονται μικρές αλλαγές, με τους σχεδιαστές της Mitsubishi να έχουν κατά νου την ποιοτική αναβάθμιση. Τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι νέα και καλής ποιότητας, με τη συναρμογή, επίσης να κρίνεται καλή. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, υπάρχει μια οθόνη αφής 6,5 ιντσών (στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση), μέσω της οποίας ελέγχεται το σύστημα infotainment. Συνολικά, η καμπίνα του ASX είναι στιβαρή και δείχνει ότι θα αντέξει στο χρόνο, αλλά και στην σκληρή χρήση.

Η πρακτικότητα χάρη στις επαρκείς θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και με τις δυο ποτηροθήκες είναι πολύ καλή και σίγουρα θα βολευτεί ο οδηγός και οι επιβάτες στην καθημερινότητά τους.

Οι χώροι επιβατών του ASX και στην ανανεωμένη του version εξακολουθούν να ικανοποιούν, με τους επιβαίνοντες να απολαμβάνουν άνετους χώρους για τα πόδια και το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 406 λίτρα, ενώ υπάρχει κι έξτρα αποθηκευτικός χώρος 13 λίτρων κάτω από το δάπεδο.

Ικανοποιητικός ο 1,6 Mivec!

Όπως προαναφέραμε το ASX πλέον είναι διαθέσιμο βενζινοκίνητο και 2κινητο. Κινείται από έναν 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Mivec, o οποίος αποδίδει 117 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 154 Nm στις 4.000 σ.α.λ.  Η τεχνολογία του μεταβλητού χρονισμού ΜΙVEC, προσφέρει την αναγκαία ελαστικότητα, με το μοτέρ να «τραβάει» καλά κι από χαμηλά. Το όλο σύνολο συνδυάζεται με ένα 5ταχυτο κιβώτιο, το οποίο έχει μακριά κλιμάκωση, για να επιτευχθούν ικανοποιητικά νούμερα κατανάλωσης, τα οποία μπορούν με προσοχή, να αγγίξουν και τα 6 λτ./100 χλμ. Όμως αν θέλετε να κινείστε σβέλτα και να προσπερνάτε θα πρέπει να κατεβάζετε πάντα μια σχέση.

Θα σας πάει όπου θέλετε με άνεση

Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, έτσι και το ανανεωμένο ASX, αποδεικνύεται ευκολοδήγητο σε κάθε είδους διαδρομή, ακόμα και εντός των τειχών της πόλης. Η ανάρτηση είναι άνετη, κάτι που εκτιμάται στο ταξίδι στην εθνική, ενώ προσφέρει και αρκετά αποθέματα πρόσφυσης. Η ηχομόνωση είναι πολύ καλή και δεν κουράζει σε ταχύτητες ταξιδίου, ενώ τα μαλακά και με σωστή στήριξη καθίσματα, δεν θα σας κουράσουν όσο μακριά κι αν έχετε να ταξιδέψετε. Για πιο σβέλτη οδήγηση, θα πρέπει να κάνετε κάποιους συμβιβασμούς, περισσότερο λόγω της αίσθησης του τιμονιού. Γενικότερα, η οδική συμπεριφορά του ASX είναι καλή, εμπνέει ασφάλεια, ακόμα και σε οριακές συνθήκες, με την υποστροφή να είναι απόλυτα ελεγχόμενη.

Και επειδή έχοντας ένα crossover στην κατοχή σας θα θέλετε να πάτε και λίγο παραπέρα, σας ενημερώνουμε πως μπορείτε να το κάνετε άφοβα, τηρουμένων βέβαια των αναλογιών της κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Η απόσταση των 205 χλστ. από το έδαφος, αλλά και τα ελαστικά μικτής χρήσης με το υψηλό προφίλ, θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε άφοβα σε βατούς χωματόδρομους.

Για τους πιστούς φίλους της μάρκας!

Η αποκλειστική κίνηση στους εμπρός τροχούς και η αποκλειστικά βενζινοκίνητη version του σίγουρα περιορίζει αρκετά το αγοραστικό κοινό. Παρόλα αυτά, οι πιστοί φίλοι της μάρκας θα λατρέψουν τα ουσιαστικά στοιχεία όπως η αντοχή στο χρόνο και η αξιοπιστία, αλλά και την τιμή του που ξεκινάει από τα 17.170 ευρώ και με καλό εξοπλισμό.