Η παραγωγή πράσινου υδρογόνου θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Κοινοποίησε το άρθρο

Κατασκευαστές όπως η Toyota, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha συνεχίζουν να επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αυτήν την λύση κινητικότητας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ZEEKR: Τα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα – Τιμές

Ολόκληρη η γκάμα των μοντέλων της ZEEKR είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελία και παράδοση στην Ελλάδα, με τιμές που ξεκινούν από 34.990 ευρώ.     Μετά...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Regularity

Καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα από το πρόσφατο, αλλά και πιο μακρινό παρελθόν, μας «ταξίδεψαν» σε άλλες εποχές καθώς δοκιμάζονταν στις διαδρομές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις 2025...

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Επιστροφή στις νίκες για τον Jari – Matti Latvala

Οι Jari-Matti Latvala - Jani Hussi με TOYOTA Celica κυριάρχησαν στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, χωρίς να απειληθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.     Μπορεί να...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η Ευρώπη μπορεί σύντομα να αυξήσει την παραγωγή πράσινου υδρογόνου καθώς το κόστος παραγωγής φαίνεται ότι πρόκειται να μειωθεί σημαντικά.

Η είδηση ​​έρχεται μετά από ορισμένες δηλώσεις της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου.  Αυτό σημαίνει επίσης ότι το λεγόμενο γκρι υδρογόνο (υδρογόνο που παράγεται με χρήση ορυκτών καυσίμων) έχει γίνει πιο ακριβό.

Το κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου προορίζεται να μειωθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη 

Η Von der Leyen επεσήμανε επίσης ότι το πράσινο H2, το οποίο λαμβάνεται από ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές μέσω του νερού, στο οποίο διαχωρίζεται το στοιχείο του οξυγόνου, θα μπορούσε να κοστίσει λιγότερο από 1,80 ευρώ ανά κιλό έως το 2030. Μιλάμε για απότομη μείωση σε σύγκριση με τα 6 ευρώ ανά κιλό που καταγράφηκε το 2020 και λιγότερο από τον περσινό μέσο όρο των 2 ευρώ ανά κιλό για το γκρι H2.

Με την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας, το κόστος παραγωγής πράσινου υδρογόνου μειώνεται σταθερά καθώς οι τρέχοντες στόχοι παραγωγής είναι πιθανό να ξεπεραστούν έως το 2030.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, ο Φρανς Τίμερμανς – πρώτος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – αναμένει ότι η Γηραιά Ήπειρος και οι «γείτονές της» θα ξεπεράσουν τον στόχο εγκατάστασης ηλεκτρολύσεων ισχύος 40 GW.

Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να επενδύουν στο H2

Δεδομένου ότι η μελλοντική οικονομία είναι κάπως υπέρ του πράσινου υδρογόνου, θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από τη βαριά βιομηχανία, καθώς οι χώρες επιδιώκουν να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα.

Αυτά είναι αναμφίβολα καλά νέα για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που συνέχισαν και συνεχίζουν να αναπτύσσουν την τεχνολογία κυψελών καυσίμου στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μιλάμε για κατασκευαστές όπως η Toyota, η Subaru, η Kawasaki και η Yamaha που ανακοίνωσαν πρόσφατα μια στρατηγική χρήσης υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.  Νωρίτερα φέτος, η Hyundai αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να ανοίξει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής H2 στη Νότια Κορέα με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης υδρογόνου καθώς επιδιώκει το άνοιγμα σε νέες αγορές όπως η κατασκευή εξοπλισμού logistics.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η Ευρώπη δεν είναι η μόνη που αναμένει πτώση των τιμών του πράσινου υδρογόνου.  Αυτό συμβαίνει επειδή άλλες μη ευρωπαϊκές εταιρείες σχεδιάζουν να εντείνουν τις προσπάθειές τους για βιώσιμη παραγωγή Η2.