Ο νέος όμιλος με έδρα την Ολλανδία θα είναι ο τρίτος παγκοσμίως σε ό,τι αφορά τον ετήσιο τζίρο του.
Εκτιμάται ότι θα πωλούνται σχεδόν εννέα εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο, με συνολικά κέρδη εκατόν εβδομήντα δισεκατομμυρίων ευρώ.
«Θα υλοποιηθούν στρατηγικά σχέδια και θα μπορέσουν να γίνουν σημαντικές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, με στόχο και την επιβεβλημένη μείωση των ρύπων», υπογραμμίζεται στο επίσημο ανακοινωθέν.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FIAT 6OO Hybrid με 136 ίππους – Τιμές
FIAT Panda 2024: Έρχεται αναβαθμισμένο (τιμή)
VIDEO : FIAT Smiling to the Future
Οι σχολιαστές υπογραμμίζουν ότι αναμένεται να υπάρξει αποδοτική συνέργεια από την στιγμή που η Fiat Chrysler έχει ισχυρή παρουσία στη βόρεια και τη Λατινική Αμερική ενώ η Peugeot Citroen είναι πιο δυνατή στην Ευρώπη.
Δεν λείπουν βέβαια και οι ανησυχίες: μέρος των στελεχών των ιταλικών συνδικάτων συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν ότι υπάρχει κίνδυνος μείωσης των θέσεων εργασίας. Διότι εδώ και καιρό, η Fiat κάνει συνεχή χρήση του ταμείου ανεργίας και οι παραγωγικές μονάδες της εταιρίας υπολειτουργούν.
Ο χρόνος θα δείξει εάν υπάρχουν απολύσεις
Παράλληλα, σύμφωνα με σχολιαστές, δεν είναι τυχαίο ότι η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία πρόσφατα κατάφερε να ελέγξει την πλειοψηφία του πακέτου μετοχών των εφημερίδων La Stampa και La Repubblica. Υπάρχει άραγε κάποια πρόθεση να μπορέσουν να περιοριστούν τυχόν αντιδράσεις μετά από μελλοντικές απολύσεις;
Επισήμως βέβαια στη συμφωνία που υπεγράφη, αναφέρεται ότι δεν θα κλείσουν βιομηχανικές μονάδες παραγωγής και οι στρατηγικές επιλογές δεν πρόκειται να αλλάξουν αλλά αυτό θα μπορέσει να αποδειχθεί μόνο με την πάροδο του χρόνου.
Θετικό τέλος θεωρείται το ό,τι στο διοικητικό συμβούλιο του ομίλου θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι των εργαζομένων. Η εφημερίδα La Repubblica γράφει χαρακτηριστικά ότι «με τον τρόπο αυτό πέφτει ένα τείχος που είχε οικοδομηθεί τον περασμένο αιώνα».