Insignia GSi : Tέλος οι εκδόσεις OPC για την Opel

Κοινοποίησε το άρθρο

Κομψότερο, ακριβέστερο, με ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Το νέο Opel Insignia GSi είναι ένα «όργανο ακριβείας» που αποκαλείται «μετρ της πρόσφυσης», καθώς απευθύνεται σε όσους αναζητούν κάτι πραγματικά ξεχωριστό. Ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση σε όλα τα είδη δρόμων. Το πλαίσιο με την ξεχωριστή ρύθμιση και τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων Michelin σε ζάντες 20-ιντσών δημιουργούν ένα μοναδικό σύνολο. Το νέο σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια, ενώ το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί και μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού (shift-paddles) – όπως σε αγωνιστικό αυτοκίνητο – για πιο ενεργή συμμετοχή του οδηγού.

Δείτε ακόμη: Το Νέο Opel Insignia GSi ταχύτερο από το Insignia OPC (+video)

Τυπικό χαρακτηριστικό της τρέχουσας γενιάς Insignia είναι ο συνδυασμός μίας ελαφριάς κατασκευής, με χαμηλό κέντρο βάρους με τον 2λιτρο κινητήρα turbo. Αυτό μεταφράζεται σε άριστη ισορροπία και πολύ καλή σχέση ισχύος-βάρους. Τέτοιες επιδόσεις, αξίζουν ένα ξεχωριστό εξωτερικό. Με μεγάλα, χρωμιωμένα σχεδιαστικά στοιχεία εμπρός και μία απέριττη πίσω αεροτομή για την απαραίτητη αεροδυναμική, η εμφάνιση του GSi εναρμονίζεται ιδανικά με τις επιδόσεις του. Τα δερμάτινα σπορ καθίσματα Opel (ειδικά εξελιγμένα για το GSi), το δερμάτινο σπορ τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ αποτελούν τις τελικές πινελιές. Όμως και οι οικογένειες μπορούν να απολαμβάνουν την αίσθηση Insignia GSi χωρίς συμβιβασμούς στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, καθώς διατίθεται ως σπορ sedan και σε μία ακόμα πιο ευρύχωρη έκδοση Sports Tourer. Οι τιμές για το Insignia GSi Grand Sport ξεκινούν από €44.350.

Στην “Πράσινη Κόλαση”: στην πιο απαιτητική αγωνιστική πίστα στον κόσμο

Το διεξοδικό tuning αποτελεί παράδοση στην Opel και μέσα από αυτό δημιουργήθηκε το πιο αποδοτικό Insignia. Το νέο GSi προσφέρει ένα νέο επίπεδο σύγχρονης σπορ απόδοσης, που χαρακτηρίζεται από εξαιρετική πρόσφυση και εξαιρετική ακρίβεια – προσόντα που θα εκτιμήσουν οι φίλοι της σπορ κατηγορίας, και τα οποία αποτυπώνονται κα στο χρονόμετρο. «Η αρχιτεκτονική ελαφρού βάρους, η άριστη διαμόρφωση του πλαισίου με τα αναβαθμισμένα υδραυλικά εξαρτήματα των αποσβεστήρων, αλλά και η προσαρμογή λογισμικού, και το μοναδικό σύστημα τετρακίνησης μαζί με τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων κάνουν το GSi ακριβές και δυναμικό όπως το θέλαμε,» δήλωσε ο Strycek μετά τα test drives. «Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Μπορώ να ολοκληρώσω ένα γύρο του Nordschleife με το νέο Insignia GSi μέχρι δώδεκα δευτερόλεπτα ταχύτερα από όσο με το ισχυρότερο προηγούμενο μοντέλο OPC – αλλά ασφαλώς πιέζω το αυτοκίνητο στο όριο σε κάθε εκατοστό της διαδρομής. Μόλις η πίστα γίνεται πιο απαιτητική, όπως στις στροφές ή σε ευθείες με χαμηλή πρόσφυση, δηλαδή όταν το αυτοκίνητο πρέπει να αντιδρά με ιδιαίτερα ευέλικτο και ακριβή τρόπο, το  GSi είναι σαφώς ταχύτερο και καλύτερα ελεγχόμενο.»

Οι τελικές πινελιές τέθηκαν στο Insignia GSi στη θρυλική πίστα του NürburgringNordschleife. Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα νέο πλαίσιο για το GSi στο Nürburgring, το οποίο ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, Jackie Stewart περιέγραψε σαν «Πράσινη Κόλαση». Κοντύτερα ελατήρια χαμηλώνουν το GSi κατά 10 mm και ειδικά σπορ αμορτισέρ μειώνουν τις κινήσεις του αμαξώματος στο ελάχιστο. Τα ισχυρά φρένα Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους διαμέτρου 345 mm και το άμεσης απόκρισης σύστημα διεύθυνσης προσαρμόστηκαν ανάλογα. Το Insignia GSi περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό του το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide. Αυτό προσαρμόζει αμορτισέρ και σύστημα  διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η μονάδα ελέγχου μεταβάλει επίσης τη ρύθμιση του πεντάλ του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ Standard, Tour και Sport modes. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του γκαζιού είναι ακόμα πιο άμεση. Αποκλειστικό για το GSi είναι το Competition mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν ESP. Πιέζοντάς το δύο φορές οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να εκμεταλλευτούν την αυξημένη ολίσθηση και την απενεργοποίηση του ελέγχου πρόσφυσης – για ένα γρήγορο γύρο στο Nordschleife, για παράδειγμα..

Σπορ χαρακτηριστικά: από το νέο, σπορ κάθισμα Opel performance μέχρι την επένδυση οροφής

Οι σπορ ικανότητες του Insignia GSi συνδυάζονται με σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τεχνολογικές καινοτομίες και αξεσουάρ. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το νέο σπορ κάθισμα που έχει εξελίξει η Opel. Το σπορ κάθισμα Opel performance, πιστοποιημένο από το AGR είναι εξοπλισμένο με όλα τα προηγμένα χαρακτηριστικά – ήδη γνωστά από τα κορυφαίας κλάσης καθίσματα που διατίθενται για το Insignia. Το μπάκετ κάθισμα του GSi διατίθεται επίσης θερμαινόμενο, με εξαερισμό, λειτουργία μασάζ και ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλάρια. Στα χαρακτηριστικά αυτά προστίθεται η ψηλή πλάτη με ενσωματωμένο προσκέφαλο. Επιπλέον, η διαδρομή της ζώνης στο ύψος του ώμου είναι υποδειγματική – κάτι που δεν είναι δεδομένο σε αυτού του τύπου τα καθίσματα. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο premium δερμάτινους συνδυασμούς, ενώ ένα διακριτικό λογότυπο GSi κοσμεί την πλάτη.