Αρχίζουν πλέον να εμφανίζονται στην αγορά και εκδόσεις γνωστών μοντέλων σε έκδοση με Ήπιο Yβριδικό σύστημα (mild hybrid) 48V. Τί ακριβώς όμως είναι ;
Το σύστημα κίνησης των ήπιων υβριδικών περιορίζει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μια πρόσθετη μπαταρία 48 Volt με τη χρήση μιας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα/γεννήτριας. H συγκεκριμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους/απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης
Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία ενώ συνάμα δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο.
Η κύρια διαφορά μεταξύ των ήπιων υβριδικών (MHEV) και των πλήρως υβριδικών (HEV) οχημάτων είναι ότι τα MHEV δεν παρέχουν τη δυνατότητα οδήγησης ως αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, αλλά υποστηρίζονται από έναν ηλεκτροκινητήρα.
Σε χαμηλές ταχύτητες ή όταν είναι ακινητοποιημένα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να σβήσει από μόνος του και η μίζα-γεννήτρια 48V ξεκινά ξανά χωρίς κανένα πρόβλημα, όταν είναι απαραίτητο. Η ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου 48V επαναφορτίζεται αυτόματα μέσω της πέδησης με σύστημα επαναφόρτισης της μπαταρίας. Δεν απαιτείται σύνδεση της μπαταρίας με πηγή τροφοδοσίας.
Οι ήπια υβριδικοί κινητήρες αποτελούν έναν πιο οικονομικό τρόπο για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Είναι περισσότερο κατάλληλοι για άτομα που κάνουν μικρότερες διαδρομές, ειδικά γύρω από την πόλη και κινούνται με χαμηλή μέση ταχύτητα.