Η Fiat ξέρει πολύ καλά το φυσικό αέριο. Πρώτη το 1997 διέθεσε στην αγορά το πρώτο εργοστασιακό αυτοκίνητο CNG (Marea Bipower).
Είναι ηγέτης σε αυτή την τεχνολογία αφού ούτε λίγο, ούτε πολύ, περισσότερα από 750.000 οχήματα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, τόσο επιβατικά, όσο και επαγγελματικά. Από αυτά τα 300.000 είναι Fiat Panda CNG
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FIAT 6OO Hybrid με 136 ίππους – Τιμές
FIAT Panda 2024: Έρχεται αναβαθμισμένο (τιμή)
VIDEO : FIAT Smiling to the Future
Fiat Panda CNG – Κατανάλωση που θυμίζει… ηλεκτρικό !
Το Fiat Panda είναι το best-seller της Fiat στα αυτοκίνητα πόλης, με έντονη παρουσία τα τελευταία χρόνια και μεγάλα μερίδια και στην Ελληνική αγορά. Όμως δεν σταματά εδώ. Παρουσιάζεται ακόμη πιο ολοκληρωμένο χρησιμοποιώντας για την κίνηση του φυσικό αέριο που προσφέρει κορυφαία οικονομία και πρακτικότητα.
Με έμφαση στην οικονομία καυσίμου, έχοντας τη δυνατότητα να καλύψει 100χλμ με 3 ευρώ, το Panda CNG αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ελληνικής αγοράς που κινείται με φυσικό αέριο, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση της Fiat, η οποία αποτελεί τον πρώτο και πιο πετυχημένο κατασκευαστή επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων CNG στην Ευρώπη. Παράλληλα με το δοχείο των 12kg φυσικού αερίου, το Panda CNG εφοδιάζεται και με δοχείο βενζίνης 35 λίτρων δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέγει κατά βούληση το καύσιμο με το οποίο κινείται, εξασφαλίζοντας παράλληλα αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000χλμ. με τη χρήση και των δύο καυσίμων.
Με τιμή 11.990 ευρώ, το Panda CNG καθιστά τα οφέλη της κίνησης με φυσικό αέριο πιο προσιτά από ποτέ
Συγκεκριμένα το Fiat Panda CNG αποτελεί ιδανική περίπτωση εφαρμογής συστήματος κίνησης με φυσικό αέριο αφού προσφέρει εξαιρετική οικονομία όπου και αν κινείσαι, ενώ με το διπλό σύστημα καυσίμου έχει και μεγαλύτερη αυτονομία. Παράλληλα εξαιρετικά χαμηλές στο σύνολο τους είναι και οι εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα οχήματα (υβριδικά ή μη) που χρησιμοποιούν βενζίνη ή diesel.
Ο εξαιρετικά φιλικός προς το περιβάλλον χαρακτήρας του Panda CNG, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα Twinair απόδοσης 80 ίππων, επιβεβαιώθηκε και στις δοκιμές eco-test του Γερμανικού οργανισμού ADAC, όπου το μοντέλο της Fiat ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που απόσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών. Τα υπόλοιπα 6 αυτοκίνητα που κατέκτησαν τη μέγιστη βαθμολογία ήταν όλα αμιγώς ηλεκτρικά, όμως εδώ θα πρέπει να συνυπολογίσουμε το μεγάλο -ακόμη τουλάχιστον- κόστος αγοράς τους σε σχέση με το εκείνο του Panda, την έλλειψη δικτύων φόρτισης που σίγουρα λειτουργεί ακόμη αποτρεπτικά για την αγορά ηλεκτρικού ενώ υπολείπονται σημαντικά σε συνολική αυτονομία.
Άρα λοιπόν, εν έτει 2019 το Panda CNG, μας προσφέρει μετακινήσεις φιλικές προς το περιβάλλον αντίστοιχες με ένα ηλεκτρικό, εξαιρώντας όλες τις άλλες “δυσκολίες” της νέας τάξης πραγμάτων της αυτοκίνησης.
Και φυσικά ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι μιλάμε για εργοστασιακό σύστημα CNG της Fiat, που προσφέρει τόσο ασφάλεια, όσο και αξιοπιστία, ενώ φυσικά απολαμβάνει της εργοστασιακής εγγύησης.
Το Panda CNG, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Fiat, καλύπτεται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση
Γιατί να επιλέξεις Fiat Panda με φυσικό αέριο;
Με χαρτί και μολύβι αν καταγράψεις τα συν και πλην (αν βρεις κάποιο), η χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο αποτελεί αυτή τη στιγμή την πιο άμεση και προσιτή λύση στο ευρύ κοινό για μετακινήσεις με το μικρότερο δυνατό κόστος, αλλά και το μικρότερο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα. Παρακάτω είναι τα κυριότερα σημαντικά οφέλη
- Προσφέρει κορυφαία οικονομία στο κόστος καυσίμου (χαμηλή κατανάλωση και χαμηλό κόστος καυσίμου). Ενδεικτικά ένα Panda CNG απαιτεί λιγότερο από3 ευρώ για κάθε 100χλμ.
- Αποτελεί την πλέον φιλική προς το περιβάλλον λύση, τόσο λόγο του τρόπου παραγωγής του καυσίμου, όσο και λόγο της σύνθεσης του. Σε σχέση με τη βενζίνη, η μείωση των εκπομπών CO2ξεπερνά το 20% ενώ η μείωση των εκπομπών ΝΟΧ το 50%. Επίσης μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσοματιδίων από την καύση.
- Tη μεγάλη ευελιξία και αυτονομία. Η δυνατότητα χρήσης φυσικού αερίου και βενζίνης προσφέρει στον οδηγό την επιλογή καυσίμου ανά πάσα στιγμή, ενώ ενισχύει σημαντικά την αυτονομία η οποία στο Panda CNG ξεπερνά τα 1.000χλμ.
- Είναι μια εργοστασιακή λύση που παρέχει απόλυτη ασφάλεια και κορυφαία αξιοπιστία. Παράλληλα η σύνθεση του καυσίμου μειώνει τις επικαθήσεις στον κινητήρα και τη φθορά του.
- Η επέκταση του δικτύου ανεφοδιασμού που πλέον και στην Ελλάδα επιτρέπει σε πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού να έχει άμεση πρόσβαση στο CNG.
- Το κόστος αγοράς που ειδικά στην περίπτωση τουPanda CNG (11.990 ευρώ) διαφέρει ελάχιστα σε σχέση με εκείνο ενός συμβατικού βενζινοκίνητου οχήματος, εξασφαλίζει οικονομία για το χρήστη από το 1οχιλιόμετρο λειτουργίας.
… και Επαγγελματικά Fiat με φυσικό αέριο
Η Fiat Professional είναι μονόδρομος στην επιλογή επαγγελματικού οχήματος με φυσικό αέριο στην αγορά, αφού οι αριθμοί μιλοάνε από μόνοι τους. 8 στις 10 πωλήσεις στην κατηγορία είναι Fiat Professional
Με αιχμή του δόρατος τα Fiorino Cargo και Doblo Cargo -που είναι πρώτα στην κατηγορία τους ανεξαρτήτως καυσίμου- η Fiat Professional προσφέρει στον επαγγελματία μια σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών που καθιστούν ακόμα πιο ελκυστική την επιλογή ενός οχήματος CNG.
Με συνολικά 4 μοντέλα (Panda Van, Fiorino Cargo, Doblo Cargo & Ducato) καλύπτουν ένα ευρύτατο πεδίο αναγκών, ενώ είναι οι μοναδικές bi–fuel επιλογές στην αγορά, προσφέροντας παράλληλα με τις δεξαμενές CNG και κανονικά ρεζερβουάρ βενζίνης που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέγει το είδος καυσίμου που θα χρησιμοποιεί ανά πάσα στιγμή δίνοντας απόλυτη ελευθερία επιλογής και παράλληλα κορυφαία αυτονομία.
Τα μοντέλα CNG της Fiat Professional καλύπτονται με 5ετη εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια
0% επιτόκιο στα επαγγελματικά Fiat Vanette με φυσικό αέριο
Τα Fiat Panda Van, Fiorino και Doblo Cargo είναι τώρα διαθέσιμα και με άτοκο πρόγραμμα χρηματοδότησης. Το πρόγραμμα άτοκης χρηματοδότησης προσφέρεται μέσω της FCA Bank, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη και συμφέρουσα την απόκτηση ενός αποδοτικού και με χαμηλό κόστος χρήσης επαγγελματικού οχήματος. Οι διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνουν και τις εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG) των Vanette, δίνοντας την ευκαιρία για μια επιλογή με εξαιρετικά χαμηλό κόστος καυσίμου (χαμηλότερο από το Diesel και το υγραέριο) και παράλληλα χαμηλούς ρύπους, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για τις αστικές μεταφορές.