Οι Ευρωπαίοι οδηγοί EVs ταξιδεύουν περισσότερο από τους οδηγούς βενζίνης και ντίζελ

Κοινοποίησε το άρθρο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρας Περιβάλλοντος, τα ευρήματα της έρευνας καταρρίπτουν τους  μύθους σχετικά με την κατοχή ενός EV και βάζουν τέλος στο στρες περί αυτονομίας

Ως απτή απόδειξη της σημασίας της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών, η Nissan ανακαλύπτει ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί EVs ταξιδεύουν μακριά. Στην πραγματικότητα, διανύουν  επιπλέον 630 “καθαρά” χιλιόμετρα ετησίως, κατά μέσο όρο, σε σχέση με τους Ευρωπαίους οδηγούς οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Για να γίνουν περαιτέρω κατανοητές οι οδηγικές εμπειρίες και η αντίληψη των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών, η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι οδηγοί EV καθίστανται “πρωτοπόροι” στους ευρωπαϊκούς δρόμους, διανύοντας συνολικά, πάνω από 14.200 χιλιόμετρα  ετησίως, κατά μέσο όρο.

Σε σύγκριση με τους αντίστοιχους οδηγούς ICE, οι οποίοι διανύουν κατά μέσο όρο 13.600km, αυτή η νέα έρευνα σκιαγραφεί ένα λαμπρό μέλλον για τη βιώσιμη κινητικότητα.

Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, το Σάββατο 05 Ιουνίου, αυτά τα ευρήματα αναδεικνύουν την ηλεκτρική κινητικότητα και τα περιβαλλοντικά της οφέλη ως βασικό μοχλό στην αντιμετώπιση των οικολογικών προκλήσεων.

“Αυτή η έρευνα επαναλαμβάνει το δόγμα ότι η ηλεκτρική οδήγηση δεν είναι μόνο μια έξυπνη και  ευεργετική για το περιβάλλον επιλογή, αλλά και μια διασκεδαστική, συναρπαστική και βολική επιλογή για τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούν τα EVs περισσότερο από τα αυτοκίνητα ICE. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με περισσότερα EVs στο δρόμο, το άγχος της εμβέλειας θα ανήκει σύντομα στο παρελθόν”, δήλωσε ο Arnaud Charpentier, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος, Προϊοντικού Σχεδιασμού και Τιμολογιακής Πολιτικής της Nissan AMIEO.

Διανύοντας μεγαλύτερες αποστάσεις

Από τους Ευρωπαίους οδηγούς EVs που ρωτήθηκαν, οι Ιταλοί ταξιδεύουν περισσότερο, με μέσο όρο πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως, με τους Ολλανδούς να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής με (14.800χλμ), αποδεικνύοντας ότι όσοι έχουν ήδη κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αισθάνονται άνετα πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (69%) των Ευρωπαίων οδηγών EV είναι ικανοποιημένη με την υπάρχουσα διαθέσιμη υποδομή φόρτισης.

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Σχεδόν οι μισοί (47%) Ευρωπαίοι οδηγοί ICE δηλώνουν ότι το κύριο πλεονέκτημα ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ είναι η αυτονομία της μεγαλύτερης εμβέλειας. Ομοίως, όταν εξετάζουμε τους λόγους που βρίσκονται πίσω από το 30% των Ευρωπαίων οδηγών ICE που θεωρούν απίθανο να “υιοθετήσουν” ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, η πλειοψηφία (58%) τους δήλωσε ως μεγαλύτερη ανησυχία, ότι τα EVs έχουν αυτονομία χαμηλής εμβέλειας.

Περαιτέρω στοιχεία σε παράγοντες που θα πείσουν τους οδηγούς να κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με αναπάντεχο τρόπο, έχουν ως εξής :

38% των οδηγών ICE στην Ευρώπη πιστεύουν ότι  ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα τους ωθήσει στην ηλεκτροκίνηση είναι η  μεγαλύτερη εμβέλεια

32% των Ευρωπαίων οδηγών ICE ελκύονται από την  ευκολία φόρτισης

30% επισημαίνει την καλύτερη υποδομή φόρτισης,  ως στοιχείο που θα τους πείσει να αλλάξουν αντίληψη.

Ωστόσο, παρά τα αποτελέσματα αυτά, οι οδηγοί EVs αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση αυτούς τους φόβους. Συγκεκριμένα, το 70%  των ευρωπαίων οδηγών EV σημειώνει ότι η εμπειρία που βίωσαν, ως προς το ζήτημα της εμβέλειας, ήταν καλύτερη από ό, τι περίμεναν. Αυτά τα ευρήματα χρησιμεύουν ως μια ισχυρή ένδειξη για τους οδηγούς ICE ότι η εμβέλεια δεν πρέπει να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη μετάβαση σε ένα EV.

“Με τα EVs  να υιοθετούνται πλέον ολοένα και περισσότερο, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα θετικά ευρήματα θα βοηθήσουν στην αλλαγή της γνώμης εκείνων των οδηγών ICE που το στρες λειτουργεί ως τροχοπέδη στην ηλεκτροκίνηση”, είπε ο Arnaud.

Διαστρεβλωμένη πραγματικότητα

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης μια ισχυρή αποσύνδεση γύρω από τη φόρτιση και τις συναφείς υποδομές από τους οδηγούς EVs που χρησιμοποιούν ήδη αυτές τις εγκαταστάσεις και από την εντύπωση των οδηγών  ICE που δεν έχουν ακόμη επωφεληθεί από αυτές, επισημαίνοντας εντελώς διαφορετικές απόψεις.

56% των Ευρωπαίων οδηγών ICE που δεν εξετάζουν την απόκτηση ενός EV, πιστεύουν ότι δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης

56% πιστεύουν ότι είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης / ντίζελ

Το 48% δηλώνει ότι δεν υπάρχουν αρκετά δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης.

Ωστόσο, πάνω από το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών EVs δηλώνουν ότι η άδεια μπαταρία (28%), ο χρόνος φόρτισης (30%) και τα υψηλό κόστος ενός EV (31%) είναι από τους μεγαλύτερους μύθους στην ηλεκτροκίνηση, υπονοώντας ότι η φόρτιση και οι συναφείς υποδομές έχουν αναπτυχθεί επαρκώς.