Aντικατάσταση άδειας οδήγησης : Πλέον γίνεται σε 1 μέρα

Κοινοποίησε το άρθρο
αντικατάσταση άδειας οδήγησης

Στις 4.000 ανήλθαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις σε ένα μήνα για αντικατάσταση άδειας οδήγησης, με αυθημερόν διεκπεραίωση 2.614 αιτημάτων, 87 σε εκκρεμότητα λόγω ανεπαρκών στοιχείων και απόρριψη των υπολοίπων λόγω ελλιπών προδιαγραφών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FORD E-Transit Courier: Επαγγελματικός εκσυγχρονισμός

Με σύγχρονη εμφάνιση, πρακτικότητα και ανέσεις, το νέο ηλεκτρικό FORD E-Transit Courier υπόσχεται νέα δεδομένα στα συμπαγή επαγγελματικά οχήματα.     Ένα σημαντικό νέο επαγγελματικό μοντέλο έφτασε...

Τα αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούν στην Ελλάδα, το 1ο τετράμηνο του 2025

Το PEUGEOT 2008 οδηγεί την κούρσα των ταξινομήσεων στην ελληνική αγορά στο ξεκίνημα του 2025, με τα CITROEN C3 και TOYOTA Yaris και Cross...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Διαγωνισμός με…VIP δώρα από τη HYUNDAI

Η Hyundai Ελλάς γιορτάζει τη συμμετοχή της στο Ράλι Ακρόπολις με ένα μεγάλο διαγωνισμό και συναρπαστικά δώρα.     Από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου, η…καρδιά...

Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.

Τον περιφερειάρχη συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Αν. Αττικής, Θανάσης Αυγερινός, Οικονομικών, Νίκος Πέππας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.

Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:

  1. Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
  2. Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
  3. Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
  4. Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
  5. Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
  6. Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.