
Στις 4.000 ανήλθαν οι ηλεκτρονικές αιτήσεις σε ένα μήνα για αντικατάσταση άδειας οδήγησης, με αυθημερόν διεκπεραίωση 2.614 αιτημάτων, 87 σε εκκρεμότητα λόγω ανεπαρκών στοιχείων και απόρριψη των υπολοίπων λόγω ελλιπών προδιαγραφών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
CITROEN C4: Νέες εκδόσεις Plus Pack και Tech – Τιμές
Με δύο νέες εκδόσεις, με πλουσιότατο εξοπλισμό και προσιτότερες τιμές εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C4.
Το CITROEN C4 αναμφίβολα είναι ένα από τα…διαφορετικά αυτοκίνητα...
LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας
Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.
Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...
Τα αυτοκίνητα που Επιλέγουν Ηλεκτρικά οι Έλληνες
Αύξηση σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τη BYD να οδηγεί την…κούρσα.
Με την αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα, να παρουσιάζει...
Τα παραπάνω αποτελέσματα από τη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής που ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου, παρουσίασε ο προϊστάμενος της γενικής διεύθυνσης Μεταφορών, Ηλίας Δόλγυρας, στον περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη, στις εγκαταστάσεις της διεύθυνσης Μεταφορών στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής.
Τον περιφερειάρχη συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Αν. Αττικής, Θανάσης Αυγερινός, Οικονομικών, Νίκος Πέππας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Βασίλης Γιαννακόπουλος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.
Τέλος, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Αν. Αττικής, Χρήστος Νταής, ανέλυσε διεξοδικά τα εξής βασικά βήματα της διαδικασίας:
- Είσοδος του πολίτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή https://drivers-vehicles.services.gov.gr με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων του Taxisnet.
- Υποβολή αίτησης με ταυτόχρονη καταχώρηση των δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή, συμπεριλαμβανομένων της φωτογραφίας και της υπογραφής τους.
- Αυτόματη παραλαβή της αίτησης από την ηλεκτρονική θυρίδα της αντίστοιχης διεύθυνσης Μεταφορών που επιλέχτηκε από τον πολίτη.
- Διασταύρωση ατομικών στοιχείων, υποβληθέντων δικαιολογητικών και δέσμευση παραβόλου από τα στελέχη των διευθύνσεων Μεταφορών.
- Έγκριση αιτήματος και αυθημερόν αποστολή του ηλεκτρονικού φακέλου στην αρμόδια διεύθυνση Διαβατηρίων και εγγράφων ασφαλείας της Ελληνικής Αστυνομίας.
- Αυτόματη χορήγηση γραμμικού κώδικα (barcode) και αναμονή παραλαβής της άδειας για παράδοση στον πολίτη.