TOTEM GT Super Jarama: Σχεδιασμένο στα όνειρα των alfisti

Κοινοποίησε το άρθρο

Εμπνευσμένο από την ALFA ROMEO Julia, το TOTEM GT Super Jarama, είναι ένα χειροποίητο υπεραυτοκίνητο με περισσότερους από 600 ίππους.

 

Όσα χρόνια και αν περάσουν, τα θρυλικά μοντέλα από το παρελθόν της ALFA ROMEO, θα εξακολουθούν να συναρπάζουν. Αυτοκίνητα των ονείρων πολλών οδηγών, αποτελούν και έμπνευση νέων σχεδιαστών. Όπως του Riccardo Quaggio. Ο οποίος το 2018, με λίγα χρήματα δημιούργησε μια εταιρεία. Την TOTEM Automobili, με έδρα μια αποθήκη που του έδωσε ο παππούς του, κοντά στη Βενετία.

Αποστολή της TOTEM είναι η κατασκευή χειροποίητων υπεραυτοκινήτων. Με έμφαση στην ιταλική αισθητική. Αλλά και τους πελάτες της να μπορούν να εργαστούν μαζί με την ομάδα της, για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Φυσικά η αγάπη για την ALFA ROMEO αποτέλεσε έμπνευση για τα πρώτα δημιουργήματα της TOTEM. Με το εντυπωσιακό GT Super αρχικά, να προκαλεί θαυμασμό.

Πρόσφατα όμως προέκυψε μια ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση. Η GT Super Jarama. Η οποία είναι μέρος μιας αυστηρά περιορισμένης σειράς μόνο 40 μονάδων. Και ουσιαστικά είναι ένας φόρος τιμής στην ιστορική νίκη που πέτυχε το 1972 η Autodelta με την GTA Junior 1300 στις 4 ώρες της πίστας της Jarama. Τον τελευταίο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού εκείνης της χρονιάς.

Το Jarama διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Τα πλαϊνά σήματα, σμιλεμένα από κατεργασμένο αλουμίνιο και ζωγραφισμένα στο χέρι, σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το πλαίσιο. Θυμίζοντας τις πινακίδες των κλασικών αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα έχει φινιριστεί σε “Blu Cervino”. Μια προσαρμοσμένη βαφή τριπλής στρώσης που εφαρμόζεται εξ ολοκλήρου στο χέρι.

Στο εσωτερικό, η παράδοση συναντά τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το δέρμα ConnollyTM Cognac, ειδικά επιλεγμένο για αυτήν την έκδοση, τυλίγει τα καθίσματα, το ταμπλό και τα πλαϊνά πάνελ. Δημιουργώντας μια ζεστή και φιλόξενη καμπίνα.

Το ταμπλό φιλοξενεί δύο vintage χρονογράφους Tag Heuer στην πλευρά του συνοδηγού. Παραπέμποντας στην εποχή εκείνη των αγώνων, που ακόμη και η χρονομέτρηση ήταν χειροκίνητη, με αναλογική φυσικά λειτουργία.

Κάθε χειριστήριο, από το στέλεχος του διακόπτη φώτων μέχρι τα κουμπιά, έχει επανασχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Jarama. Κατασκευασμένο από ευγενή υλικά όπως αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Ιδιαίτερο είναι και το ύφασμα “Pied de poule” που βρίσκεται στο εσωτερικό. Κάθε παρτίδα υφάσματος παράγεται στη Φλωρεντία, ειδικά για τη διαμόρφωση του κάθε αυτοκινήτου. Εξασφαλίζοντας ότι θα ταιριάζει με τα πολλά χρωματικά στοιχεία που καθορίζουν τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό.

Υπάρχουν όμως και σημαντικές τεχνικές επιλογές. Όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Που αναπτύχθηκε κατά παραγγελία σε συνεργασία με την ORAM. Και φροντίζει ώστε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση. Διασφαλίζοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ. Ανασχεδιασμένο είναι και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, με τον εντυπωσιακό επιλογέα.

Η ανάπτυξη του κινητήρα του TOTEM GT Super έγινε σε συνεργασία με την Italtecnica. Πρόκειται για έναν, πλήρως κατασκευασμένο από την αρχή Twin-turbo V6 2,8 λίτρων, βάρους μόλις 180 κιλών. Ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 700Nm.

Σύμφωνα με του ανθρώπους της TOTEM, το πισωκίνητο GT Super επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

H συλλεκτική έκδοση Jarama αποδίδει 670 ίππους, ενώ για τους πιο απαιτητικούς πελάτες υπάρχει και έκδοση με 750 ίππους!

Με την πρώτη ματιά μπορεί να πιστεύετε ότι πρόκειται απλώς για ένα ανακατασκευασμένο ALFA ROMEO Giulia της δεκαετίας του ’60. To ΤΟΤΕΜ GT Super Jarama όμως, είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σχεδιασμένο στα…όνειρα των φανατικών alfisti. Και μάλλον εκεί θα παραμείνει αφού η τιμή του ξεπερνά τα 550.000 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

PEUGEOT #3008NOW: Επιδοτούμενες τιμές και δελεαστική χρηματοδότηση

Ετοιμοπαράδοτα PEUGEOT 3008 προσφέρονται με δελεαστικές τιμές αλλά και προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα.   Το νέο PEUGEOT 3008 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν περνά από πουθενά απαρατήρητο....

NISSAN με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης

NISSAN και Wayve με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης ετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα της αυτόνομη οδήγησης.     Μπορεί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κινούνται στους ρυθμούς...

HONDA Dream Offers: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις – Τιμές

Προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα και σημαντικές εκπτώσεις σε όλα της τα μοντέλα προσφέρει η HONDA, μέσω του ανοιξιάτικου Dream Offers.     Με σημαντικές εκπτώσεις συνεχίζεται η άνοιξη...

SKODA Elroq RS για ηλεκτρικές ανησυχίες

Το Elroq RS είναι το πιο γρήγορο σε φόρτιση και επιτάχυνση μοντέλο παραγωγής της SKODA μέχρι σήμερα.     Τα μοντέλα RS της SKODA, με πιο δημοφιλές...

Έρχονται λεωφορεία υδρογόνου

Διαγωνισμός για την προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου για τις αστικές συγκοινωνίες αναμένεται να γίνει μέσα στο 2025.     Μπορεί τα πάντα να κινούνται πλέον στους ρυθμούς της...

Η Τάμτα «πειραματίζεται» με το HYUNDAI Inster

Η HYUNDAI Ελλάς στήριξε δυναμικά το φετινό Athens Fashion Week, όπου πρωταγωνίστησαν το Inster, αλλά και η Τάμτα.     Η 36η Εβδομάδα Μόδας Athens Fashion Week,...

Ήρθε το FORD Puma Gen-E: Που θα το οδηγήσετε

Το νέο ηλεκτρικό Puma Gen-E βρίσκεται πλέον στο δίκτυο των επίσημων εμπόρων της FORD στην Ελλάδα, όπου είναι διαθέσιμο και για test drive.     Μετά τα...

Δοκιμή MAZDA 2 Hybrid: Ολοκληρωμένη, δοκιμασμένη επιλογή

Ευχάριστο, σύγχρονο και οικονομικό σε λειτουργία, το MAZDA 2 Hybrid είναι ένα «σίγουρο» μικρομεσαίο αυτοκίνητο, από το οποίο δεν θα ζητήσεις τίποτα παραπάνω.     Του Ηλία...