TOTEM GT Super Jarama: Σχεδιασμένο στα όνειρα των alfisti

Κοινοποίησε το άρθρο

Εμπνευσμένο από την ALFA ROMEO Julia, το TOTEM GT Super Jarama, είναι ένα χειροποίητο υπεραυτοκίνητο με περισσότερους από 600 ίππους.

 

Όσα χρόνια και αν περάσουν, τα θρυλικά μοντέλα από το παρελθόν της ALFA ROMEO, θα εξακολουθούν να συναρπάζουν. Αυτοκίνητα των ονείρων πολλών οδηγών, αποτελούν και έμπνευση νέων σχεδιαστών. Όπως του Riccardo Quaggio. Ο οποίος το 2018, με λίγα χρήματα δημιούργησε μια εταιρεία. Την TOTEM Automobili, με έδρα μια αποθήκη που του έδωσε ο παππούς του, κοντά στη Βενετία.

Αποστολή της TOTEM είναι η κατασκευή χειροποίητων υπεραυτοκινήτων. Με έμφαση στην ιταλική αισθητική. Αλλά και τους πελάτες της να μπορούν να εργαστούν μαζί με την ομάδα της, για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Φυσικά η αγάπη για την ALFA ROMEO αποτέλεσε έμπνευση για τα πρώτα δημιουργήματα της TOTEM. Με το εντυπωσιακό GT Super αρχικά, να προκαλεί θαυμασμό.

Πρόσφατα όμως προέκυψε μια ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση. Η GT Super Jarama. Η οποία είναι μέρος μιας αυστηρά περιορισμένης σειράς μόνο 40 μονάδων. Και ουσιαστικά είναι ένας φόρος τιμής στην ιστορική νίκη που πέτυχε το 1972 η Autodelta με την GTA Junior 1300 στις 4 ώρες της πίστας της Jarama. Τον τελευταίο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού εκείνης της χρονιάς.

Το Jarama διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο. Τα πλαϊνά σήματα, σμιλεμένα από κατεργασμένο αλουμίνιο και ζωγραφισμένα στο χέρι, σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το πλαίσιο. Θυμίζοντας τις πινακίδες των κλασικών αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα έχει φινιριστεί σε “Blu Cervino”. Μια προσαρμοσμένη βαφή τριπλής στρώσης που εφαρμόζεται εξ ολοκλήρου στο χέρι.

Στο εσωτερικό, η παράδοση συναντά τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το δέρμα ConnollyTM Cognac, ειδικά επιλεγμένο για αυτήν την έκδοση, τυλίγει τα καθίσματα, το ταμπλό και τα πλαϊνά πάνελ. Δημιουργώντας μια ζεστή και φιλόξενη καμπίνα.

Το ταμπλό φιλοξενεί δύο vintage χρονογράφους Tag Heuer στην πλευρά του συνοδηγού. Παραπέμποντας στην εποχή εκείνη των αγώνων, που ακόμη και η χρονομέτρηση ήταν χειροκίνητη, με αναλογική φυσικά λειτουργία.

Κάθε χειριστήριο, από το στέλεχος του διακόπτη φώτων μέχρι τα κουμπιά, έχει επανασχεδιαστεί και αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Jarama. Κατασκευασμένο από ευγενή υλικά όπως αλουμίνιο και ανθρακονήματα.

Ιδιαίτερο είναι και το ύφασμα “Pied de poule” που βρίσκεται στο εσωτερικό. Κάθε παρτίδα υφάσματος παράγεται στη Φλωρεντία, ειδικά για τη διαμόρφωση του κάθε αυτοκινήτου. Εξασφαλίζοντας ότι θα ταιριάζει με τα πολλά χρωματικά στοιχεία που καθορίζουν τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό.

Υπάρχουν όμως και σημαντικές τεχνικές επιλογές. Όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Που αναπτύχθηκε κατά παραγγελία σε συνεργασία με την ORAM. Και φροντίζει ώστε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση. Διασφαλίζοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και σπορ. Ανασχεδιασμένο είναι και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, με τον εντυπωσιακό επιλογέα.

Η ανάπτυξη του κινητήρα του TOTEM GT Super έγινε σε συνεργασία με την Italtecnica. Πρόκειται για έναν, πλήρως κατασκευασμένο από την αρχή Twin-turbo V6 2,8 λίτρων, βάρους μόλις 180 κιλών. Ο οποίος αποδίδει 600 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 700Nm.

Σύμφωνα με του ανθρώπους της TOTEM, το πισωκίνητο GT Super επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

H συλλεκτική έκδοση Jarama αποδίδει 670 ίππους, ενώ για τους πιο απαιτητικούς πελάτες υπάρχει και έκδοση με 750 ίππους!

Με την πρώτη ματιά μπορεί να πιστεύετε ότι πρόκειται απλώς για ένα ανακατασκευασμένο ALFA ROMEO Giulia της δεκαετίας του ’60. To ΤΟΤΕΜ GT Super Jarama όμως, είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σχεδιασμένο στα…όνειρα των φανατικών alfisti. Και μάλλον εκεί θα παραμείνει αφού η τιμή του ξεπερνά τα 550.000 ευρώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Δείτε το shakedown

Με το shakedown ξεκινά το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης το οποίο διεξάγεται στις ασφάλτινες διαδρομές της Αυστρίας, της Τσεχίας και της Γερμανίας.     To Ράλι της Κεντρικής...

PEUGEOT 3008: Αναβάθμιση εκδόσεων με προσιτό…Style

Η νέα σειρά εκδόσεων του PEUGEOT 3008 έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο σε ακόμη πιο προσιτή τιμή εκκίνησης.     Το PEUGEOT 3008, ένα από...

Που θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026

Μετά από πέντε χρόνια στη Λαμία, η έδρα του Ράλι Ακρόπολις τον Ιούνιο του 2026 θα βρίσκεται στο Λουτράκι.   Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Λουτράκι,...

BYD: Νέες τιμές με όφελος έως 13.500 ευρώ

To Electric Bonus του ομίλου Σφακιανάκη σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά εξασφαλίζει ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές σε όλα τα αμιγώς...

MERCEDES-BENZ Vision Iconic: Το παρελθόν «φωτίζει» το μέλλον (video)

Το Vision Iconic αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της MERCEDES-BENZ, συνδυάζοντας την πολυτέλεια, με την υψηλή τεχνολογία, αλλά και το…φως του ήλιου.     Η MERCEDES-BENZ μπαίνει...

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025

Συναρπαστική εξέλιξη είχε η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2025 με τη νίκη σε αρκετές κατηγορίες να κρίνεται σε δέκατα του δευτερολέπτου.     Με την παρουσία πολυάριθμων θεατών και...

CUPRA Formentor VZ5: Η επιστροφή των πεντακύλινδρων κινητήρων

Το νέο CUPRA Formentor στην έκδοση VZ5 των 390 ίππων, απευθύνεται στους λάτρεις των επιδόσεων που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.     Η είδηση της έλευσης...

Μικρός Δακτύλιος: Μονά – Ζυγά στο κέντρο της Αθήνας

Ο Μικρός Δακτύλιος επέστρεψε στο κέντρο της Αθήνας. Δείτε ποια αυτοκίνητα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα και ποιοι δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου και εξόδου.     Η επιστροφή...