AUDI A5: Δεν θα έχει ηλεκτρική έκδοση ποτέ!

Κοινοποίησε το άρθρο

Εξηλεκτρισμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης τεχνολογίας MHEV plus, αλλά όχι αμιγώς ηλεκτρικοί, σπορ σχεδίαση, νέο εσωτερικό και μοντέρνα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική είναι μεταξύ άλλων τα χαρακτηριστικά του νέου AUDI A5.

 

Volvo Ex30

 

Ο συνδυασμός της πολυτέλειας με τα σπορ χαρακτηριστικά ήταν πάντα τα στοιχεία των μοντέλων της AUDI στη μεσαία κατηγορία. Στην οποία πιο γνωστό ήταν το Α4, το οποίο εμφανίστηκε πριν 30 χρόνια.

Μετά την αναδιάρθρωση που έκανε η AUDI AG στην ονομασία των οχημάτων της μέσα στο 2024, εκπρόσωπός της τώρα στην κατηγορία, είναι η οικογένεια του Α5.

Για να μην μπερδεύεστε, η διαφορά βρίσκεται στους αριθμούς που χρησιμοποιούνται στα ονόματα των ηλεκτρικών και των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στο εξής, οι ζυγοί αριθμοί των μοντέλων της AUDI, αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Και οι μονοί αριθμοί τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Έτσι, το Α4, θα ονομάζεται πλέον A5. Δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα παράγεται στο Neckarsulm. Θα κυκλοφορεί σε εκδόσεις αμαξώματος Sedan και Avant. Αλλά και στις αντίστοιχες S, γνωστές για τις σπορ διαθέσεις τους.

Τα νέα μοντέλα έχουν μεγαλώσει σε μήκος και σε πλάτος. Ενώ νέα, με «καθαρές» γραμμές, είναι η σχεδίαση. Σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο και το χαμηλό αμάξωμα, εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα δυναμική εικόνα.

Επιπλέον, οι προεξοχές που εκτείνονται από την περιοχή των ώμων στους μεγάλους τροχούς παραπέμπουν στο θρυλικό AUDI quattro.

Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η φαρδιά και πιο επίπεδη μάσκα Singleframe με τρισδιάστατη κυψελοειδή δομή. Το καπό ευθυγραμμίζεται με το μπροστινό τμήμα, ενώ ιδιαίτερη πινελιά, αποτελούν οι λεπτής σχεδίασης προβολείς.

Ξεχωρίζουν επίσης τα ψηφιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED μπροστά και τα φώτα OLED δεύτερης γενιάς στο πίσω μέρος. Με περίπου 60 τμήματα, ανά ψηφιακό OLED πάνελ, τα πίσω φώτα ουσιαστικά μετατρέπονται σε μια εντυπωσιακή οθόνη!

Στο A5 Sedan, η συμπαγής καμπίνα εκτείνεται προς τα πίσω με μια αεροδυναμική καμπύλη. Ενώνεται με το πίσω παρμπρίζ σε κουπέ φιλοσοφία σχεδίασης και καταλήγει στην πόρτα του χώρου αποσκευών με μία ανάγλυφη αεροτομή.

Η πέμπτη πόρτα, η οποία είναι νέα σε αυτή την κατηγορία, ανοίγει ενιαία με το πίσω παρμπρίζ. Ενώ το μέγεθός της διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.

Στο A5 Avant, η εκτεταμένη σχεδιαστική γραμμή της οροφής συγχωνεύεται σε μια ενσωματωμένη αεροτομή. Που εκτείνεται στο επίπεδο πίσω παρμπρίζ.

Στο πίσω μέρος διακρίνονται επίσης, ο σκούρος, ενσωματωμένος στον προφυλακτήρα διαχύτης και οι ορθογώνιες απολήξεις της εξάτμισης.

Νέα είναι η σχεδίαση στο εσωτερικό. Με πλήρως ψηφιοποιημένα όργανα και χειριστήρια, αλλά και με υψηλής ποιότητας υλικά. Το ψηφιοποιημένο εσωτερικό πάντως, ενσωματώνεται καθαρά στο οπτικό πεδίο του οδηγού και του συνοδηγού με τη μορφή των οθονών, τεχνολογίας OLED.

Πρόκειται για το virtual cockpit με οθόνη 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής των 14,5 ιντσών. Προαιρετικά διαθέσιμη είναι και μια οθόνη συνοδηγού 10,9 ιντσών.

Στα μηχανικά μέρη ξεχωρίζει το νέο ήπια υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus. Το οποίο βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt, υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνει τις εκπομπές ρύπων και αυξάνει την απόδοση. Η γεννήτρια ισχύος του κινητήριου συστήματος επιτρέπει τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση

Μπορεί επίσης να προσθέσει έως και 18 kW (24 ίππους) ηλεκτρικής ισχύος στη συνολική ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ενώ κατά την επιβράδυνση, τροφοδοτεί ενέργεια πίσω στην μπαταρία έως και 25 kW.

Επίσης, χάρη στην επιλογή χρήσης ηλεκτρικού συμπιεστή κλιματισμού, το σύστημα κλιματισμού μπορεί να λειτουργεί όταν το όχημα είναι σταματημένο στα φανάρια. Και ας είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβηστός.

Οι διαθέσιμοι στο AUDI A5 κινητήρες, αρχικά θα είναι. Ο δίλιτρος βενζίνης TFSI των 204 ίππων στο A5 Sedan. Θα διατίθεται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς.

Και ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου TDI αποδίδει 204 ίππους. Έχει ροπή 400 Nm και θα είναι διαθέσιμος και στο A5 Avant. Με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ή με σύστημα quattro ultra.

Η έκδοση S5 Sedan και Avant είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα V6 TFSI των 3,0 λίτρων. Αποδίδει 367 ίππους και ροπή 550 Nm, ενώ συνεργάζεται με το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη S tronic.

Έχει επίσης στάνταρ σπορ διαφορικό quattro με κατανομή ροπής, σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο συμπλέκτη τετρακίνησης.

Εξελιγμένο είναι ακόμα το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και η ανάρτηση. Η οποία προαιρετικά θα είναι διαθέσιμη και με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.

Τα καινούργια AUDI A5 Sedan και Avant αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

52η Επέτειος Πολυτεχνείου: Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Ποιοι δρόμοι κλείνουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δείτε τους δρόμους που απαγορεύεται η στάση, η στάθμευση και θα γίνεται διακοπή της κυκλοφορίας λόγω των εκδηλώσεων για την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου.     Λόγω...

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων

Ποσό που υπερβαίνει τα 1.030.000 ευρώ ήταν το όφελος οργάνωσης η οποία διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων, απάτες με σκοπό την ασφαλιστική αποζημίωση, καθώς...

Η DACIA «έτρεξε» στον Μαραθώνιο της Αθήνας

Τα μοντέλα της DACIA, η οποία ήταν επίσημος χορηγός του 42ου Μαραθώνιου της Αθήνας, «οδήγησαν» τους αθλητές, από την αφετηρία ως τον τερματισμό στο...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»: Δείτε τα μοντέλα που πέρασαν στον τελικό

Με 11 αυτοκίνητα θα διεξαχθεί ο τελικός για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Δείτε ποια είναι αυτά.     Η αντίστροφη μέτρηση...

FORD BlueCruise: Πότε έρχεται η…hands-free οδήγηση (video)

Δείτε σε ποια μοντέλα της FORD θα είναι διαθέσιμο το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς τη χρήση του τιμονιού.     Το σύστημα BlueCruise της...

AUDI: Αποκαλύπτεται το μονοθέσιο για τη Φόρμουλα 1 (video)

Το μονοθέσιο R26 Concept μας προετοιμάζει για την εικόνα του μονοθεσίου με το οποίο η AUDI θα συμμετάσχει στην πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, αλλά...

Παρκάρισμα: Oι Ευρωπαίοι που δυσκολεύονται περισσότερο – Που κατατάσσονται οι Έλληνες

Συμβουλές στο διαδίκτυο αναζητούν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί για το πως θα καταφέρουν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. Κάτι για το οποίο μάλλον δεν αγχώνονται...

PEUGEOT Polygon Concept: Το μέλλον της οδήγησης είναι ήδη εδώ (video)

Το νέο PEUGEOT Polygon Concept αποκαλύπτει το μέλλον της οδήγησης με τεχνολογίες Hypersquare και Steer-by-Wire, αλλάζοντας τα πάντα στο cockpit.     Η PEUGEOT αποκάλυψε το Polygon...