Audi Q8 TFSI e quattro plug-in υβριδικό με 462 ή 381 PS

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Audi συνεχίζει την επιθετική της πολιτική στην ηλεκτροκίνηση και παρουσιάζει το Audi Q8 TFSI e quattro, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που ολοκληρώνει ιδανικά τη γκάμα του μοντέλου.

Το SUV Coupé είναι ήδη το έβδομο μοντέλο, με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, που λανσάρει η Audi από τα μέσα του 2019. Με σπορ DNA, δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και καθημερινή χρηστικότητα, το Audi Q8 TFSI e quattro προσφέρει έναν καινοτόμο συνδυασμό απόδοσης και ισχύος, σε μια ολοκληρωμένη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης που χαρακτηρίζεται από εύκολη διαχείριση της φόρτισης. Το SUV Coupé θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος.

Το Q8 55 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 381 PS (280 kW) ενώ το Q8 60 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 462 PS (340 kW). Όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα (στον κύκλο NEDC).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η FORD Mustang Mach-E γιορτάζει στο Golden Hall

Οι επισκέπτες του stage της FORD στο Golden Hall έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά την ηλεκτρική Mustang Mach-E, να πάρουν δώρα αλλά...

RENAULT Clio 1.0 Sce 65: Η φθηνότερη έκδοση του νέου μοντέλου – Τιμές

Μια νέα, πιο προσιτή έκδοση, με αρχική τιμή που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ προστέθηκε στην οικογένεια του νέου RENAULT Clio     Χωρίς αμφιβολία, το RENAULT...

Η Ολυμπιακή Φλόγα «τρέχει» με ΤΟΥΟΤΑ (video)

Η TOYOTA Hellas είναι ο επίσημος συνεργάτης της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, αλλά και της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής για την πραγματοποίηση της Λαμπαδηδρομίας των Ολυμπιακών...

Όπως κάθε plug-in υβριδικό, το Audi Q8 TFSI e quattro συνδυάζει τη δύναμη δύο κόσμων. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο 3.0 TFSI V6, με ισχύ 340 PS (250 kW) και ροπή 450 Nm, πληροί το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP. Συνδυάζεται με ένα μόνιμα διεγερμένο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) με μέγιστη ισχύ 100 kW, ενσωματωμένο στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε μία ενιαία υβριδική μονάδα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών. Περιέχει 104 στοιχεία, ομαδοποιημένα σε 13 modules. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χωρητικότητα 48 Ah, με το σύστημα μπαταρίας να έχει συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 17,8 kWh, περίπου 0,5 kWh περισσότερο από την αντίστοιχη μπαταρία με την οποία λανσαρίστηκε το Q7 TFSI e quattro το 2019, ενώ είναι και περίπου 40 κιλά ελαφρύτερη. Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, σημαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χωρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας.

Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον 3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός 8-τάχυτου tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος.

Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κανονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω).

Η Audi προσφέρει το SUV Coupé σε δύο επίπεδα ισχύος. Το Q8 60 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 462 PS (340 kW) και ροπή συστήματος 700 Nm. Σε πλήρη λειτουργία και των δύο κινητήριων συστημάτων, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα. Το Q8 55 TFSI e quattro έχει συνδυαστική ισχύ 381 PS (280 kW) και 600 Nm ροπής ενώ επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα επίσης στα 240 χλμ./ώρα.

Σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, το Q8 60 TFSI e quattro, επιτυγχάνει αυτονομία έως 56 χιλιόμετρα (κατά NEDC, έως 45 χιλιόμετρα κατά WLTP). Το Q8 55 TFSI e quattro επιτυγχάνει ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα (κατά NEDC, έως 47 χιλιόμετρα κατά WLTP). Μέχρι ταχύτητες 135 χλμ./ώρα το Q8 TFSI e quattro μπορεί να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση.