Η νέα BMW X6 συνδυάζει την ευελιξία και προσαρμοστικότητα ενός SAV με τη γοητεία ενός coupe. Η 3η γενιά X6 υιοθετεί μία καθαρή, αποκλειστική σχεδιαστική φιλοσοφία που αναδεικνύει την επιβλητική και γεμάτη αυτοπεποίθηση παρουσία της. Η προηγμένη τεχνολογία κινητήρα και πλαισίου συνδυάζεται με πλούτο καινοτομιών υπέρ μιας απαράμιλλα σπορ και ταυτόχρονα πολυτελούς οδηγικής εμπειρίας. Όπως η προκάτοχός της, η νέα BMW X6 θα παράγεται στις ΗΠΑ στο εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg. Το λανσάρισμα στην αγορά θα γίνει το Νοέμβριο του 2019.
Έντονες, δυναμικές αναλογίες δηλώνουν σπορ υπεροχή.
Η νέα BMW X6 έχει αυξηθεί κατά 26 mm σε μήκος από το προηγούμενο μοντέλο (στα 4.935 mm) και κατά 15 mm σε πλάτος (στα 2.004 mm). Τώρα είναι κατά 6 mm χαμηλότερη (στα 1.696 mm) και συνδυάζει έντονες, δυναμικές αναλογίες με γραμμωμένο αμάξωμα. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 42 mm στα 2.975 mm.
Η μεγάλη, απέριττη μάσκα νεφρών BMW είναι το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στη φυσιογνωμία της, με τα εξωτερικά άκρα της να εφάπτονται τους προβολείς υπό συγκεκριμένη γωνία. Η νέα BMW X6 διατίθεται για πρώτη φορά προαιρετικά με μία φωτιζόμενη μάσκα BMW, που αναδεικνύει το συνολικό στυλ με μία νότα αποκλειστικότητας. Ο φωτισμός ενεργοποιείται με το άνοιγμα ή το κλείσιμο του αυτοκινήτου, αλλά ο οδηγός μπορεί να τον διαχειριστεί και ανεξάρτητα. Η λειτουργία φωτισμού της μάσκας είναι διαθέσιμη και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Η νέα BMW X6 διατίθεται από το λανσάρισμα σε εκδόσεις xLine και M Sport, πέραν της στάνταρ έκδοσης. Οι δύο εκδόσεις εξοπλισμού φέρουν τα δικά τους ιδιαίτερα, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Εσωτερικό: πολυτέλεια με σπορ πινελιές.
Το εσωτερικό της νέας BMW X6 δημιουργήθηκε με γνώμονα μία αποκλειστική και δυναμική οδηγική εμπειρία. Καθαρές δομές χαρίζουν στην καμπίνα μία σύγχρονη και σπορ εμφάνιση. Η σχεδίαση του cockpit, μαζί με τη νέα διάταξη και σχεδίαση των στοιχείων ελέγχου, ενσαρκώνει μία προηγμένη, αναθεωρημένη εκδοχή της γνωστής οδηγοκεντρικής προσέγγισης BMW. Η νέα BMW X6 διατίθεται στάνταρ με δερμάτινη επένδυση Vernasca.
Το εσωτερικό προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο μεταβλητότητας, χάρη στις διαιρούμενες (40:20:40) πλάτες των πίσω καθισμάτων που μπορούν να αναδιπλώνονται για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από 580 στα 1.530 L.
Τέσσερις ισχυροί κινητήρες και δύο εκδόσεις M από το λανσάρισμα.
Η γκάμα κινητήρων που διατίθεται για τη νέα BMW X6 στο λανσάρισμά της περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο εκδόσεις diesel τελευταίας γενιάς. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται μία BMW M με νέο βενζινοκινητήρα V8 390 kW/530 hp. Η BMW X6 M50i (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,7–10,4 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 243–237 g/km)* πλαισιώνεται από την BMW X6 M50d (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 7,2–6,9 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 190–181 g/km)* με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα diesel 294 kW/400 hp και ένα κουαρτέτο υπερσυμπιεστών. Ένας straight-six βενζινοκινητήρας με ισχύ 250 kW/340 hp κινεί την BMW X6 xDrive40i (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 8,6–8,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 197–181 g/km)*, ενώ η BMW X6 xDrive30d (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,6–6,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 172–159 g/km)* χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα diesel με 195 kW/265 hp. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW X6 πληρούν τις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP. Το σύστημα εξαγωγής M Sport – στάνταρ και στα δύο M μοντέλα – διατίθεται προαιρετικά για τις υπόλοιπες εκδόσεις της BMW X6 ή ως εξοπλισμός του πακέτου M Sport, και χαρίζει μία μοναδική και έντονα συναισθηματική χροιά ήχου από την εξάτμιση.
Όλα τα νέα μοντέλα BMW X6 διατίθενται στάνταρ με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, ενώ το ευφυές σύστημα τετρακίνησης μεγιστοποιεί την πρόσφυση, την ευελιξία και την κατευθυντική ευστάθεια. Η τελευταία γενιά του συστήματος BMW xDrive κατανέμει και πάλι τη ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών μεταβαλλόμενα, και ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις – με τη διαφορά ότι τώρα λειτουργεί με μεγαλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια. Σε περιπτώσεις που δεν απαιτείται μετάδοση σε όλους τους τροχούς, η κίνηση μπορεί να κατανέμεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς για μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα xDrive εξακολουθεί να δίνει έμφαση – μεταφέροντας περισσότερη ροπή – στους πίσω τροχούς, κυρίως σε περιπτώσεις δυναμικής οδήγησης. Οι σπορ ικανότητες του αυτοκινήτου ενισχύονται από το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό Μ στον πίσω άξονα, που διατίθεται στο πλαίσιο της έκδοσης M Sport ή σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο xOffroad.