Μετρώντας 35 χρόνια αφότου η πρώτη BMW M3 έκανε την εμφάνισή της στην αυτοκινητιστική σκηνή, η BMW M GmbH παρουσιάζει την τελευταία γενιά των σπορ μοντέλων υψηλών επιδόσεων στην πολυτελή μεσαία κατηγορία.
Οι νέες BMW M3 Sedan , BMW M3 Competition Sedan , BMW M4 Coupé και BMW M4 Competition Coupé προάγουν τον απαράμιλλο συνδυασμό αγωνιστικών επιδόσεων και άριστης καθημερινής χρηστικότητας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Το λανσάρισμα των νέων σπορ μοντέλων στην αγορά προγραμματίζεται για το Μάρτιο του 2021. Όπως και οι αντίστοιχες αυτοκινητιστικές φιλοσοφίες τους – αφενός, ένα sedan με χώρο για μέχρι πέντε άτομα, αφετέρου ένα τετραθέσιο coupé – έτσι και τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα προσφέρουν στους πελάτες πολλές δυνατότητες ώστε να διαμορφώσουν τα αυτοκίνητα σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.
Η νέα BMW M3 Sedan και η νέα BMW M4 Coupé εφοδιάζονται με έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo, με ισχύ 353 kW/480 hp και μετάδοση στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου – μοναδικό στην κατηγορία.
Στις νέες BMW M3 Competition Sedan και BMW M4 Competition Coupé, η έκδοση με 375 kW/510 hp του υψηλόστροφου κινητήρα συνεργάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic. Τα δύο μοντέλα Competition θα διατίθενται επίσης (κατ’ εκτίμηση από το καλοκαίρι του 2021) με σύστημα τετρακίνησης M xDrive.
Επομένως, οι πελάτες μπορούν να επιλέγουν από τέσσερα διαφορετικά προφίλ για τον χαρακτήρα του sedan ή του coupé τους.
Οι αξιοσημείωτες βελτιώσεις της δυναμικής συγκριτικά με τα προηγούμενα μοντέλα είναι αποτέλεσμα μιας κλασικής διαδικασίας εξέλιξης και ρυθμίσεων (tuning) M που πραγματοποιήθηκαν, εν μέρει, παράλληλα με δοκιμές για τη νέα αγωνιστική BMW M4 GT3. Άλλα κοινά σημεία μεταξύ των νέων αυτοκινήτων BMW M είναι το φάσμα συναισθημάτων που πυροδοτούν τα συστήματα κίνησης και πλαισίου, η εκφραστική σχεδίαση και το νέο σύστημα ελέγχου/λειτουργίας φιλοσοφίας M.
Τα συναισθήματα αυτά ποικίλουν: από τη μία είναι η χαρά της οδήγησης ενός χαρισματικού αυτοκινήτου τόσο για μακρινά ταξίδια όσο και για καθημερινή χρήση, από την άλλη είναι η συγκίνηση της οδήγησης ενός σπορ εργαλείου που ξεδιπλώνει χωρίς όρια όλες τις δυνατότητές του στην αγωνιστική πίστα.