Δείτε τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της BUGATTI Tourbillon με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V16 και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Η Tourbillon είναι το νέο supercar με το οποίο η BUGATTI ετοιμάζεται να…ταράξει τα νερά. Ο σχεδιασμός της είναι έντονα επηρεασμένος από την ωρολογοποιία, ιδιαίτερα από τον μηχανισμό “tourbillon” που είναι γνωστός για την ακρίβεια και την πολυπλοκότητά του.
Το εσωτερικό διαθέτει έναν αναλογικό πίνακα οργάνων με πάνω από 600 εξαρτήματα, κατασκευασμένα από Ελβετούς κατασκευαστές ωρολογοποιίας. Το τιμόνι με σταθερό κέντρο διασφαλίζει ότι η προσοχή του οδηγού παραμένει στο ταμπλό οργάνων.
Σημαντικό ρόλο στη δημιουργία της Tourbillon έχει παίξει και ο Mate Rimac. Ο οποίος πλέον, εκτός από τη δική του μάρκα, τη RIMAC, έχει αναλάβει να…τρέξει και την BUGATTI, γιατί ουσιαστικά έχουν ενοποιηθεί οι δύο εταιρείες.
Το στοιχείο της Tourbillon που αναμένεται να συζητηθεί περισσότερο, είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης. Αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα. Ο οποίος είναι μακρύτερος και στενότερος από τον απερχόμενο W16 και είναι τοποθετημένος υπό γωνία. Αυτή η αλλαγή επέτρεψε στους μηχανικούς να δημιουργήσουν εξαιρετικά μακριές σήραγγες για τον διαχύτη. Ο οποίος ξεκινά κάτω από την καμπίνα και εκτείνεται σχεδόν μέχρι τη μέση του μήκους του οχήματος.
Αυτές οι σήραγγες βελτίωσαν και την αεροδυναμική καθώς παράγουν σημαντική κάθετη δύναμη από κάτω από το αυτοκίνητο αντί να βασίζονται στα φτερά από πάνω. Έτσι, η νέα BUGATTI, θα μπορεί να φτάσει στη μέγιστη ταχύτητά της χωρίς να αναπτύξει την πίσω πτέρυγα.
Η Tourbillon αναμένεται να αποδίδει 1.800 ίππους. Η μέγιστη ταχύτητα θα περιορίζεται στα 380 χλμ./ώρα, αν και θα μπορεί να φτάσει τα 445 χλμ./ώρα. Περίπου 2 δευτερόλεπτα θα χρειάζεται για να επιταχύνει από στάση ως τα 100χλμ./ώρα.
Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων, που παραδοσιακά τοποθετείται μπροστά από τον κινητήρα, τώρα βρίσκεται πίσω από αυτόν. Ο μπροστινός άξονας τροφοδοτείται ανεξάρτητα από δύο ηλεκτροκινητήρες, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει φυσική, μηχανική σύνδεση μεταξύ του κινητήρα και των μπροστινών τροχών.
Η BUGATTI Tourbillon, θα είναι ο διάδοχος της Chiron και η παραγωγή της δεν αναμένεται να ξεπεράσει τις 250 μονάδες. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέσα στο 2026 και η τιμή της θα είναι κοντά στα 3,8 εκατομμύρια ευρώ.